Ja als blijkt dat het echt niet gaat dan zal er eventueel ander werk gaan komen, maar zover wil ik het niet laten komen eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit ze misschien wel samen met mijn ouders in Frankrijk![]()
En inderdaad, wat octopussy zegt, soms is het gewoon nodig concessies te doen. Ik heb ook ruim twee jaar zitten klooien met werk totdat ik wat had dat echt perfect past bij onze situatie.
Wat hier ook nog wel eens "zwaar" kan zijn is als mijn wederhelft tot laat gewerkt heeft (02.00 uur of later) en ik de volgende dag om 9 uur op mijn werk moet verschijnen. Dan moet hij toch om 8 uur zijn bed weer uit omdat er iemand staat te springen in haar bed om eruit gehaald te wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef bijderechter het volgende:
[..]
In principe weten wij ook 1 maand van te voren onze diensten, dus het moet te doen zijn. Het liefst heb ik ook geen KDV nodig, eerlijk gezegd gruwel ik een beetje van de gedachte. In de oma sfeer is denk ik ook zeker wel wat te regelen, maar dat moet nog wel goed besproken worden.
Die korte afstand is wel heeel makkelijk in jullie geval, dat gaat bij mij niet op helaas. Ach ik heb alweer wat stof om na te denken, het gaat ons vast lukken.
Ja, daar had ik al wel aan gedacht ja...quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat hier ook nog wel eens "zwaar" kan zijn is als mijn wederhelft tot laat gewerkt heeft (02.00 uur of later) en ik de volgende dag om 9 uur op mijn werk moet verschijnen. Dan moet hij toch om 8 uur zijn bed weer uit omdat er iemand staat te springen in haar bed om eruit gehaald te worden. Dat is ook iets om rekening mee te houden, dat je elkaar wel mooi afwisselt als de één 's nachts werkt en de ander overdag, maar dat je hier niet echt veel vrolijker van wordt als je na een nacht werken nog een dag eraan moet plakken.
uhm nog erger... Toen ik een week of 12 zwanger was van Pepijn hebben we hem ingeschreven voor de 24-uurs opvang in den haag. We hadden plek net voor zijn 2e!!! verjaardag.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:29 schreef Hik het volgende:
Let wel: je roept zeeën van tijd te hebben, maar ik ben erg blij dat wij in week 12 (!) al ingeschreven waren, want anders waren we echt niet op tijd geweest.
En waar is bij ons dan??quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
Bij ons zijn er echt nergens wachtlijsten, niet bij kdv, niet bij flexibele opvang en ook niet bij de pz of op scholen...
Dat vind ik altijd zo'n gekke vraag... Heb je zelf als een kind?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef haShem het volgende:
Waarom neem je een kind als jullie beiden werken?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef haShem het volgende:
Waarom neem je een kind als jullie beiden werken?
Negeren is het beste, aan domheid kan je je ergeren, maar daar heb je alleen jezelf maar mee.quote:[b] Op maandag 8 november 2010 17:09
Wat is dat toch met mensen die menen dat iedereen die van een vorm van kinderopvang gebruik maakt, retards zijn die niet nadenken over wat ze doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |