plus dat 169 ook een moeilijk record is om te evenarenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Daar heb ik echt de energie niet voor
.
Mja, dat vraagt inderdaad wel wat van je energie. Hoop dat Rudy goede muziek draait want dan heb ik het maken van het testplan ook wat sneller af... / werk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
plus dat 169 ook een moeilijk record is om te evenaren
WaterstadFM !!! Las geloof ik een tweet van Borisz dat hij binnenkort ook naar die zender kan luisterenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef Evertjan het volgende:
TMF stopt er mee WAAR MOET IK NU MIJN MUZIEK VANDAAN HALEN.. o wacht daar hebben we 3FM voor
Zal die ene blonde wel missenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
TMF stopt? Bestond die zender nog dan? en waar moeten al die talentvolle presentatoren heen?
en Volbeat!![]()
oh ja, die Tess die toen ook bij t bowlen was? toen vond ik het al een muts....alleen Saar is lekkerquote:
Oja, dat is geloof ik haar naam. Ze lijkt mij wel tofquote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, die Tess die toen ook bij t bowlen was? toen vond ik het al een muts....alleen Saar is lekker
Saar is al een half jaar weg bij TMF. Geef mij maar de vj's oude met hun programma's toen was het een toffe zender.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, die Tess die toen ook bij t bowlen was? toen vond ik het al een muts....alleen Saar is lekker
kun je nagaan hoe lang ik al niet meer gekeken hebquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Saar is al een half jaar weg bij TMF. Geef mij maar de vj's oude met hun programma's toen was het een toffe zender.
Serieus al weg??? Elke dag zie ik haar nog tijdens zo'n programma waar ze in het buitenland maffe dingen doen (TMF summer??). Geeft wel aan dat die zender nu vooral bezig is met het herhalen van programma's. Hoevaak ik ook binnenval bij een programma wat gaat over het werk wat iemand doet. Super boeiend, not.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Saar is al een half jaar weg bij TMF. Geef mij maar de vj's oude met hun programma's toen was het een toffe zender.
Keek vroeger altijd naar dat hakkuh programma. "Gabbers lekker hakkuuh dan" met o.a. The Darkraver. Goede shit was datquote:Op woensdag 3 november 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe lang ik al niet meer gekeken heb![]()
ja, vroeger keek ik het wel altijd. Toute Fabiënne en later Totally Tooske. en Alter8 en Wet n Wild. en 's nachts nog wel eens Cyberchoice. maar tis niet meer wat het ooit was en dat komt niet alleen door de muziek, maar er zijn gewoon minder "programma's"
ik heb hakkuhbar de movie nog op die zender gezien. geloof dat ik dat nogal dramatisch vond. was toen al niet echt mijn genre, nu vind ik het meer leuk uit een soort van jeugdsentimentquote:Op woensdag 3 november 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Keek vroeger altijd naar dat hakkuh programma. "Gabbers lekker hakkuuh dan" met o.a. The Darkraver. Goede shit was dat.
Zegt mij zo 123 nietsquote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hakkuhbar de movie nog op die zender gezien. geloof dat ik dat nogal dramatisch vond. was toen al niet echt mijn genre, nu vind ik het meer leuk uit een soort van jeugdsentiment
nee, toch niet......de plaat komt maar niet los. i kvind het net een heel lange intro!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
wat zet Rudy nu weer aan? Voglens mij ga i kdit wel vet vinden....
Crap inderdaad. Vond Rudy volgens mij ookquote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, toch niet......de plaat komt maar niet los. i kvind het net een heel lange intro!
ah, ik heb het al. ik bedoel Vet Heftig The Movie!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zegt mij zo 123 niets. Heb het eigenlijk altijd best aardig gevonden
.
Gaat nog geen bel rinkelenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik heb het al. ik bedoel Vet Heftig The Movie!
Dat was dan wel erg dichtbij of niet dan ?! Ding duurt nog geen 4 minutenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
c'mon c'mon!
plaat doet me denken aan mijn stage. als ik doorfietste kon ik in de speelduur van dit nummer naar huis fietsen
kloptquote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was dan wel erg dichtbij of niet dan ?! Ding duurt nog geen 4 minuten
Keken ze raar op omdat je zo jong was of omdat je heel hard had gefietst?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmijn oude middelbare school, liep ik stage op systeembeheer. nog nooit leraren zo raar zien kijken als toen ik de lerarenkamer binnenstapte op mijn 1e dag
meer dat een voormalig leerling ineens in de lerarenkamer staat. zat btw wel een jaar of 4 tussen eindexamen en de betreffende stagequote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Keken ze raar op omdat je zo jong was of omdat je heel hard had gefietst?. Lekker relaxt op stage te lopen bij een school
.
Oja, dat is geinig inderdaad. Leuk om dan al die bekende gezichten weer te zienquote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer dat een voormalig leerling ineens in de lerarenkamer staat. zat btw wel een jaar of 4 tussen eindexamen en de betreffende stagewel heel gaaf om de school en docenten van een andere kant te zien
yup, was een prima ervaring. en als ik geen vriendinnetje in Groningen had gehad (school stond bij Nijmegen in de buurt) had ik er misschien wel een baan aan overgehouden. Tja, dan gaat t meisje toch voorquote:Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is geinig inderdaad. Leuk om dan al die bekende gezichten weer te zien.
ik zou ook bijna op mijn oude middelbare school stage lopen, maar ging uiteindelijk niet door vanwege "belangenverstrengeling". wat ik tot de dag van vandaag niet begrijp.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer dat een voormalig leerling ineens in de lerarenkamer staat. zat btw wel een jaar of 4 tussen eindexamen en de betreffende stagewel heel gaaf om de school en docenten van een andere kant te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |