Ja, nog zoiets, die pauperschoenen zijn meestal ook belachelijk duur jaquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef DuTank het volgende:
TS kan geen Italiaanse designkleding betalen
Ja, erg leuk als het aanbod coole schoenen drastisch vermindert omdat meneer de winkelbaas het nodig vond om ook zoon Tokkie een ruime keuze aan te biedenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef DeBassist het volgende:
makkelijk toch ?
zo herken je ze alleen maar makkelijker, ik zie eerlijk gezegd de klacht niet
Sommige mensen vinden Italië een dusdanig geweldig land, wat ik me kan voorstellen, dat ze daarom een vlaggetje op hun auto plakken. Maar goed, als het land geweldig is, wil niet zeggen dat de auto's fantastisch zijn.. Ik bedoel, Fiat, Lancia en Alfa Romeo. De andere auto's zijn wat te prijzig lijkt me..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef retuow82 het volgende:
Ik vind het erger als mensen een italiaans vlaggetje op hun auto plakken terwijl de wagen niet eens uit Italië komt... Staan ze dan met een Golf met een Italiaans vlaggetje op de kofferklep
Je begint zo goed met je reactie en het eindigt dan weer zo jammer he..... (ik ben zelf een Alfa liefhebber/bezitterquote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Italië een dusdanig geweldig land, wat ik me kan voorstellen, dat ze daarom een vlaggetje op hun auto plakken. Maar goed, als het land geweldig is, wil niet zeggen dat de auto's fantastisch zijn.. Ik bedoel, Fiat, Lancia en Alfa Romeo. De andere auto's zijn wat te prijzig lijkt me..
Voor zover je een punt hebt, haal je dat met de laatste twee zinnen weer onderuit.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden Italië een dusdanig geweldig land, wat ik me kan voorstellen, dat ze daarom een vlaggetje op hun auto plakken. Maar goed, als het land geweldig is, wil niet zeggen dat de auto's fantastisch zijn.. Ik bedoel, Fiat, Lancia en Alfa Romeo. De andere auto's zijn wat te prijzig lijkt me..
Zag vandaag een marocje en een kamper op scooters met die kledij. Misschien is het een rage op het VMBO, net als praten met een accent bij de tokkies.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maar ik ben het met je eens. Zag er laatst 2 lopen. Eén dik wijf, achterop een scooter en één jongen. Ze keek hem heel raar na, volgens mij vond ze het niet leuk om dezelfde jas te hebben.
Usernamecheck --> lol, je bent zelf ook eentjequote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef IkBenEenStoner het volgende:
En ze zitten altijd op scooters en andere vormen van tokkievervoerZijn of tokkies, of donkerhuidigen
Alfa Romeo's zijn gewoon hard hoor?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je begint zo goed met je reactie en het eindigt dan weer zo jammer he..... (ik ben zelf een Alfa liefhebber/bezitter)
Maar ik blijf het prutsers vinden die automobilisten met Italiaanse vlaggen op hun niet Italiaanse wagens
Mooie auto's van de buitenkant maar de grootste rommel als je de moterkap opent. Heb zelf een AR van 5 jaar oud. Zelfde met andere spullen uit Italie het ziet er vaak mooi uit maar als je voor kwaliteit en duurzaamheid gaat zou ik toch ergens anders gaan zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Je begint zo goed met je reactie en het eindigt dan weer zo jammer he..... (ik ben zelf een Alfa liefhebber/bezitter)
Maar ik blijf het prutsers vinden die automobilisten met Italiaanse vlaggen op hun niet Italiaanse wagens
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Helemaal niet, wat een crap zijn die auto's.. Alleen prijsklasse Lamborghini/Maserati/Ferrari is goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Voor zover je een punt hebt, haal je dat met de laatste twee zinnen weer onderuit.
Mijn ervaring met Alfa's is gelukkig anders, ik heb zelfs een 146 op LPG-G3 gehad met 250.000 kilometer op de klok en hij rijdt nog steeds rond zonder noemenswaardige problemen, ik ken de huidige eigenaresse.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:12 schreef Noisiv het volgende:
Mooie auto's van de buitenkant maar de grootste rommel als je de moterkap opent. Heb zelf een AR van 5 jaar oud. Zelfde met andere spullen uit Italie het ziet er vaak mooi uit maar als je voor kwaliteit en duurzaamheid gaat zou ik toch ergens anders gaan zoeken.
Jawel. Van die vuilniszakjassen van nickelson met grote bondkraag + capouchon die ze op kunnen doen als ze weer eens wat gaan jatten met matties. je weet.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turken lopen niet met Italiaanse vlaggen.
Turken zijn te nationalistisch om een vlag van een ander land te dragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef Snever het volgende:
[..]
Jawel. Van die vuilniszakjassen van nickelson met grote bondkraag + capouchon die ze op kunnen doen als ze weer eens wat gaan jatten met matties. je weet.
Kubilay Türkyilmaz had dat probleem anders nietquote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Turken zijn te nationalistisch om een vlag van een ander land te dragen.
Zowel goud als een een Italiaanse vlag in kleding. We have winner. Geen mens die zoiets ook draagt, behalve wiggers met opgepompte lichamen en een groot ego.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets, die pauperschoenen zijn meestal ook belachelijk duur ja
Ik had het over die Pantofola D'oro (oid) dingen. Kosten al snel 100 - 130 euro, terwijl het gewoon ordinaire sneakers zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je betaalt slechts ¤ 27.96 bij de Scapino
http://www.scapino.nl/pro(...)ortieve-veterschoen/
Maar dan heb je wel lederen patta's weet jequote:Op donderdag 4 november 2010 00:46 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik had het over die Pantofola D'oro (oid) dingen. Kosten al snel 100 - 130 euro, terwijl het gewoon ordinaire sneakers zijn
Vergeet het bontkraagje niet..!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:51 schreef Justinn het volgende:
[..]
Zowel goud als een een Italiaanse vlag in kleding. We have winner. Geen mens die zoiets ook draagt, behalve wiggers met opgepompte lichamen en een groot ego.
Dus het is gewoon troep. Want met mijn 7-serie kan ik gewoon een beurtje overslaan... geen probleem...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Onderhoud is gewoon heilig bij Alfa's, je krijgt het dubbel zo hard terug als je daar op gaat besparen.
de turken die dat dragen moeten zich schamenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Turken zijn te nationalistisch om een vlag van een ander land te dragen.
Italianen (de modebewuste variant) gaat vaak gekleed in metroseksuele kledij. Haartjes strak, poppetje met foptieten (en veel goud((hun variant op onze Sjonnie en Anita), handtas, spijkerbroek met gaten en nette 'sneakers'. Onze Nederlandse medemensch associeert zich met deze groep mensen en zodoende dat dit populair is.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leuk die voorbeelden, maar het is nog steeds niet duidelijk waarom die Italiaanse vlaggetjes bij een bepaalde bevolkingsgroep zo populair is.
het lijkt wel een vuilniszakquote:
Komo klinkt best Italiaans.quote:
wtf een vuilszak met een rits???quote:
komo modequote:
Kijk die boy shinenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Zware_jongen het volgende:
Lijk me echt iets voor deze boy.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:24 schreef SpaceJoran het volgende:
Die schoenen in de OP zijn gewoon mooi.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef DuTank het volgende:
TS kan geen Italiaanse designkleding betalen
Ik denk, nee ik weet bijna 100% zeker, dat een Komo vuilniszak steviger is dan dit (waarschijnlijk veel te dure) vod.quote:
Haha, ja dan heb je ze echt tuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:23 schreef Ensaf het volgende:
Ik krijg dan altijd de neiging om te vragen hoeveelste Italië werd op het WK.
Of hoe ze het het laatste EK tegen Nederland deden.
Verkopen ze dit aan mensen die geen drugsdealer zijn? Ik geloof dat je daarop geselecteerd wordt.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:21 schreef RickoKun het volgende:
wat is er mis met een beetje fashion?
2000 ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 18:23 schreef Ensaf het volgende:
quote:
Verkapte kijk-mij-ik-heb-een-7-serie opmerkingquote:Op donderdag 4 november 2010 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus het is gewoon troep. Want met mijn 7-serie kan ik gewoon een beurtje overslaan... geen probleem...
Batavus 7 serie? Vet mang!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus het is gewoon troep. Want met mijn 7-serie kan ik gewoon een beurtje overslaan... geen probleem...
Zo, ben jij me een baas zeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef chroestjov het volgende:
Wajoo, kijk die kk nerdjes haten dan wollah kk zemmel tfoe
Spreekt zeker uit als "khemel toe" ofterwel camel toequote:
Stoer zeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef chroestjov het volgende:
twoe rasiestquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Terechte klacht.
Als je zo nodig een vlag van een land moet hebben loop dan gewoon rond met een kledingstuk waarop de Nederlandse vlag zichtbaar is. Maar goed dan wordt je in Nederland helaas als een aso gezien. In andere landen zoals de VS is het heel normaal om de vlag van je vaderland op een kledingstuk te hebben. Jammer dat dat hier niet is.
Conjooo..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef chroestjov het volgende:
ies racisme, je moeder is vieze hoer johquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Terechte klacht.
Als je zo nodig een vlag van een land moet hebben loop dan gewoon rond met een kledingstuk waarop de Nederlandse vlag zichtbaar is. Maar goed dan wordt je in Nederland helaas als een aso gezien. In andere landen zoals de VS is het heel normaal om de vlag van je vaderland op een kledingstuk te hebben. Jammer dat dat hier niet is.
alles is toch design aangezien alles ontworpen moet wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef tho_Omas het volgende:
Pauperschoenen wel.![]()
Mensen die dat "design" noemen. Ja in een heel brede definitie.
Wat is dan de allesomvattende definitie van ontwerpen? Of geloof je in sprookjes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is toch design aangezien alles ontworpen moet worden_!
Vandaar ook de "brede definitie". Maar voor dit soort massaproductie kun je beter een Chinese vlag hanteren. Buiten tussenhandel komt er waarschijnlijk geen Europeaan aan te pas.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is toch design aangezien alles ontworpen moet worden_!
Kijk daar hou ik van: trollenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef justinbieber98 het volgende:
dat is niet lelijk hoor. ik weet niet hoor maar volgens mij zijn jullie best wel rasistisch als jullie denken dat italiaanse vlaggetjes op kleren lelijk is. nikelson jassen zijn tog ook niet lelijk of wel soms.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Sorry maar ik vind het een onterechte klacht. Zijn mooie schoenen
Vers.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die nickelson jassen zijn wel vers
Nee hoor, neen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:25 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Gedragen door de juiste persoon is deze nog best te doen
rrrrightquote:Op woensdag 3 november 2010 21:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turken lopen niet met Italiaanse vlaggen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Italianen (de modebewuste variant) gaat vaak gekleed in metroseksuele kledij. Haartjes strak, poppetje met foptieten (en veel goud((hun variant op onze Sjonnie en Anita), handtas, spijkerbroek met gaten en nette 'sneakers'. Onze Nederlandse medemensch associeert zich met deze groep mensen en zodoende dat dit populair is.
haha idd, of vergelijken hoeveel cups we hebbenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:23 schreef Ensaf het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat er wel heeeeel veel 'italiaanse' kleding te koop is, maar ik heb er geen hekel aan... mijn eigen nieuwe jas heeft ook 'italiaanse vlag' details (in de capuchon en een heel klein detail op de borst).quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Bonzai. het volgende:
Wat willen de makers hiermee bereiken? Het idee van stijl creëren?![]()
Net zoals een wolven/draken/nijlpaardenprintje in één oogopslag het aspergergedrag van de drager van het shirtje blootlegt, verraadt zo'n Italiaans vlaggetje de roots en sociale klasse van de mooiboys die in zulke kleding lopen (aso Turken in 90% van de gevallen). Om jullie een idee te geven:
[ afbeelding ]
... eerlijk gezegd vind ik dat soort schoenen best wel vet.quote:
kijk deze man schijnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die nickelson jassen zijn wel vers
deze ook nickelson? Sowieso kk vers deze wooowwquote:
Dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:31 schreef BaasD het volgende:
Ik kreeg veel meer respext van mijn matties toen ik kleding met italiaanse vlaggetjes ging dragen
quote:
Nee man, is van A1Aquote:Op zondag 7 november 2010 05:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze ook nickelson? Sowieso kk vers deze woooww
Daarom doen ze het met kleren.quote:Op zondag 7 november 2010 23:00 schreef chroestjov het volgende:
Italiaans imperialisme![]()
Het Italiaanse leger schiet nog geen deukje in een pakje pasta.
Beter Italianen dan de lompe Nederlanders.quote:Daarom doen ze het met kleren.
Uiteindelijk zal iedereen een kledingstuk of sticker of iets met een italiaanse vlag er op hebben en zullen we massaal naar Italie gaan voor vakanties.
Daar worden we gepakt door de geheime dienst van Italie, de '' bambino il cancro italiano ''.
Italie dwingt ons daar te blijven en verscheurt onze paspoorten.
En Nederland zal Italie vragen om de mensen terug te sturen.
Italie weigert dit en Nederland zal natuurlijk geen oorlog voeren want dat is voor de linkse hippies niet goed.
Dus italie komt met een compromis en zegt: '' Ik geef jullie deze nederlanders terug, als Nederland weer een aantal andere nederlanders aan ons geeft. ''
Nederland accepteert dit.
Italie doet het alleen slim. Ze sturen geen Nederlanders maar Italianen en Roma's daarheen.
Daardoor wordt Nederland opeens voor 40% bewoond met Italianen, voor 20% met Roma's, met 5% door Marokkanen, 5% Turken, 5% Antillianen, 5% Surinamers, en 10% Nederlanders.
Beter lompe Nederlander met verstand dan als een dom blind paard Berlusconi de hand boven het hoofd houdenquote:Op maandag 8 november 2010 00:47 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Beter Italianen dan de lompe Nederlanders.
Mijn schoenen lijken een beetje op die linker, alleen heb ik maar 1 cm² aan Italiaanse vlag eropquote:
Dat is gewoon Gucci, geen Italiaanse vlagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |