Nee het bankje is doodgebloed... Of misschien wel doorgelekt
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ladywrb, wij hebben ook vaak douche problemen, maar dan ligt het aan een soort ringetje/rubbertje dat lostrilt bij de ketel. Dat kun je zelf weer aan draaien, iemand moet dan een keer voordoen hoe, en dan is de druk weer ok.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
Ik heb net aan iemand gevraagd of ik per ongeluk geen facebookvriend meer was of dat het expres was. Gewoon omdat ik het kon. Ben benieuwd of ik nog wat terugkrijg .
In my life Why do I smile At people who I'd much rather kick in the eye ?