Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fadesquote:Op woensdag 17 november 2010 08:18 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Tuurlijk ; ), moet zeggen heb er tot nu toe enkel positieve reacties op gehad.
Same here. Vind pre-washes bijna allemaal niet mooi, al hoewel er vast mooie tussen zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:30 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Ik denk dat denim liefhebbers er anders over denken. Vroeger had ik ook dergelijk pre-washes en nu denk ik wtf zijn dat voor lelijke fades
Welke nudie?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Wilma_Nanninga het volgende:
Ben nu 2,5 maand onderweg met m'n nudie, draag hem eigenlijk elke dag wel. Nog 5 maanden wachten voor het uiteindelijke resultaat
Thanks, hoe staat het trouwens met jouw APC's?quote:Op woensdag 17 november 2010 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie combs jaa,
Tijntjes. FOTO
Vet dat ze ook een online winkel makenquote:We are working clock round to launch are new online Tenue de Nîmes store very soon. We took the opportunity to update you about our Naked & Famous Skinny Guy wear out battle. The question that remains is: Do I have such fat short legs, or Joachim such long thin legs?
Heb net even de site gecheckt, ziet er inderdaad wel netjes uit. Overigens niet alles, maar zou zelf ook wel wat aangeschaft hebben als ik het zo eens bekijk. Ik heb echter al genoeg denim en ben niet zo kapot van pre-washes, hoewel er een enkele gave tussen zat. Beter als het materiaal dat je gepost had.quote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef JulianoMM het volgende:
Damn BlueBlood heeft een goede collectie dit najaar.
2 nieuwe modellen aangeschaft foto's volgen snel.
picsquote:Op maandag 22 november 2010 14:27 schreef JulianoMM het volgende:
Damn BlueBlood heeft een goede collectie dit najaar.
2 nieuwe modellen aangeschaft foto's volgen snel.
Ik hang de dry waar ik mee bezig ben altijd op.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik weet niet of ik mijn broek moet opvouwen of moet ophangen als ik ga slapen, wat doen jullie?
Gewoon neergooien als iedere andere broek =)quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Ik weet niet of ik mijn broek moet opvouwen of moet ophangen als ik ga slapen, wat doen jullie?
jij wilde toch die zwarte selvedge? Ik heb hier ergens een link geplaatst naar een hele mooiequote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef vault_tec het volgende:
Do want, alleen 270 euro...quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:09 schreef One_conundrum het volgende:
http://shop.dc4.de/pure-b(...)28shb0osv8o45&ref=nf
Wie wilde er ook alweer een zwarte selvedge? Hele mooie broek dit
Very nicequote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef M1stral het volgende:
Iemand trouwens bekend met het Copper Label van Momotaro?
15.7 oz denim, one wash. Voorzien van "riveted" leather tag en Momotaro stitching op rechter kontzak.
Wellicht moeilijk te krijgen, al heb ik wel al een adresje. Erg mooi, hier een pic van één die zo'n 7,5 maand gedragen is:
[ afbeelding ]
[Bron: DenimArchive.com]
Probeer anders RRL eens.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Do want, alleen 270 euro...![]()
Thanks for the link though
Inderdaad. En aangezien ik toch een 0701 wou, heb ik de Copper Label G007-MB maar besteld. Dat is dezelfde fit, alleen is de denim one wash en heeft andere karakteristieken. Hij schijnt beter te faden dan de Vintage lijn en die is nog wel dry (aldus de verkoper, welke ook een Copper Label heeft gedragen gedurende een jaar, een blog daarvan is te vinden op het internet).quote:
Dat zie je overal, echt zonde, dat komt ervan als bij de M@W liggen en dergelijke winkels.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef vault_tec het volgende:
budget is er sowieso niet naar op dit moment. Lowlands en feest dagen. Die momo is wel goed gelukt.
Toen ik net boodschappen ging doen zag ik iemand met een Nudie die helemaal lichtblauw was, volgens mij waste hij hem gewoon na het dragen. Wat ziet dat er lelijk uit zeg.
Je klinkt als een hipster die haat op mainstream muziek en dergelijkequote:Op woensdag 24 november 2010 08:23 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dat zie je overal, echt zonde, dat komt ervan als bij de M@W liggen en dergelijke winkels.
Ik mis alleen nog een link naar de webshop....quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Inderdaad. En aangezien ik toch een 0701 wou, heb ik de Copper Label G007-MB maar besteld. Dat is dezelfde fit, alleen is de denim one wash en heeft andere karakteristieken. Hij schijnt beter te faden dan de Vintage lijn en die is nog wel dry (aldus de verkoper, welke ook een Copper Label heeft gedragen gedurende een jaar, een blog daarvan is te vinden op het internet).
Hmm je hebt gelijk, zo komt het wel over. Maar zo is het niet. Ik vind Nudie tof!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je klinkt als een hipster die haat op mainstream muziek en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |