abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 09:23:22 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88584176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef SpamNinja het volgende:
Hmm.. twijfel twijfel twijfel. Op het moment is het misschien ook wel te veel geld voor een paar jeans, en zeker voor een die ik blindelings koop zonder aan te passen. Dus misschien toch maar een nieuw paar APC's, alhoewel ik ook weinig zin heb om de eerste weken met 2 losse knopen rond te lopen. :{

Lees ook hier en daar iets over Albam. Voor mij een onbekend (engels) merk maar kwaliteit schijnt super te zijn en als ik zo de measurements van hun Slim Jean bekijk ziet dit er wel lekker uit, evenals het prijsje natuurlijk. Dus wellicht dat dat ze gaan worden!
En Edwin's dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_88584391
Albam heeft solide kleding, daar val je je geen buil aan. Volgens mij te vergelijken met APC NS qua cut, dus niet skinny zoals de NC. Vraag me alleen wel af hoe ze faden, heb je daar toevallig iets over gevonden- want zou evt. ook wel geïnteresseerd in een paartje zijn.
pi_88587034
Mwa, Edwin trekt mij niet zo. Ik hou meer van de simpele desings.

@Tijntjes, ik denk zelf toch dat de Slim Leg nog vrij skinny is, ze hebben namelijk ook nog een regular leg en een straight leg (http://www.albamclothing.com/denims.aspx). Ik heb ze ook gemaild en ze stuurde mij de centimetermaten van de slim leg en hij was toch vrij smal. Het schijnt dat de denim ook van betere kwaliteit is als APC's. Jammer genoeg is het nog niet echt een bekend merk waardoor er heel weinig info te vinden is en ook helemaal geen fitpics.

Enige nadeel, ofja hoeft niet zo te zijn, is dat ze niet zo super faden. Ze blijven vrij donker en tonen niet echt contrast. Voor mij juist perfect omdat ik een donkere broek vaak mooier vind. Hieronder een link naar hun blog met een jaar oud paar.
http://albammoderncrafted(...)im-12-months-on.html

Hier die size chart:

donderdag 11 november 2010 @ 11:26:10 #54
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88587973
http://www.urbanindustry.(...)sp?func=show&id=6938

Deze edwin is simpel, dat met die overdreven Selvedge hoeft mij ook niet, maar deze ligt voor 100e in Amsterdam :P
pi_88588129
Die edwin is ook te bestellen bij de online shop van 290 sqm ism Nalden.

www.thefoundation.nl
pi_88588983
Mwa, toch niet smal genoeg voor mij en omdat ik een kortingscode voor die Albam's heb zijn die ook even duur dusja
pi_88594354
Nou SpamNinja zeker met een kortingscode zijn die Albams een koopje, zou er gewoon voor gaan. Afmetingen zien er ook leuk uit verder, thanks daarvoor.
pi_88598714
Jaa ik ben ook van plan om een maatje 32 aan te schaffen. En door de korting blijft het met de 15 pond verzendkosten alsnog een koopje. Alleen die 37 inch inseam is wel wat lang, die shrinkt ook niet echt bij het wassen. Dus misschien laten inkorten dan. Ik post wat fitpics en info als ik ze heb!
  donderdag 11 november 2010 @ 16:43:33 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88599868
cool ^O^
pi_88599914
Broek is binnen, ziet er wel fancy uit :*
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_88601664
Bummer,

Vandaag m'n 501 STF binnen gekregen, maar zo op het eerste gezicht veuls te groot.
Was een gok met de maat, en ik denk dat het deze keer verkeerd uitpakt.

Ik was er vanuit gegaan om een 33x36 te bestellen, zodat ik na soaken een ±32W overhield.
Blijkt dat de waist 35'' meet.

Hij ligt nu te soaken in goed heet water, dus ik ben benieuwd.
Anders staat hier binnenkort een 501 te koop

/Edit: Het lijkt mee te vallen. Hij hangt nu zeiknat te drogen. Snel even gemeten en het lijkt erop dat hij op iets minder dan 33'' uitkomt. Ben benieuwd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Eirick op 11-11-2010 20:09:07 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 22:44:52 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_88616009
Haha, eerst even informeren voordat je over gaat tot aanschaf. Heel veel jeansmerken zijn vanity sized. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als je even wat research had gedaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_88617519
Red clay binnen, met selvage/selvedge (zit daar nog een verschil in of?) *; Nu heb ik hem al wat korter gemaakt alleen nu wil ik hem nog wat strakker vanaf mijn knie naar beneden. Durf dat alleen niet aan :N
pi_88625397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef M1stral het volgende:
Haha, eerst even informeren voordat je over gaat tot aanschaf. Heel veel jeansmerken zijn vanity sized. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als je even wat research had gedaan.
Haha. Genoeg research gedaan. Als men zegt dat W33 werkelijk 33'' is, en het blijkt 35'' te zijn, so be it.

Ben blij dat het een broek van 40 euro is. Dezelfde gok heb ik ook genomen met m'n ROY's, en dat is gelukkig wel goed uitgepakt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:04:39 #65
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_88629858
Hier is mijn stf verde..

post soak

tussen de de soak's in.
Combs waren echt keihard maar de knee bulge was ook veel te groot voor mij..
Dus nog een soak

Na 2e soak

Al wat fading..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:09:11 #66
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88642296
http://shop.dc4.de/pure-b(...)28shb0osv8o45&ref=nf

Wie wilde er ook alweer een zwarte selvedge? Hele mooie broek dit
pi_88642362
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef bokkepoot het volgende:
Hier is mijn stf verde..

post soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

tussen de de soak's in.
Combs waren echt keihard maar de knee bulge was ook veel te groot voor mij..
Dus nog een soak
[ link | afbeelding ]

Na 2e soak
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Al wat fading..
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpen :') Ziet er prima uit, ben benieuwd naar de progress.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:13:55 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_88644099
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:12 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Eigenlijk debiel hoe erg die dingen krimpen :') Ziet er prima uit, ben benieuwd naar de progress.
Thanks..Ben zelf ook wel benieuwd.

Ze stinken nu best wel.. Beetje bier samen met gras :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_88648488
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef vault_tec het volgende:
Red clay binnen, met selvage/selvedge (zit daar nog een verschil in of?) *; Nu heb ik hem al wat korter gemaakt alleen nu wil ik hem nog wat strakker vanaf mijn knie naar beneden. Durf dat alleen niet aan :N
Nee Selvage/Selvedge is hetzelfde, officieel schrijf je het Selvage maar Selvedge zie je dus ook vaak. En ik zeg doen! wat het smaller maken betreft, ik heb het ook gedaan met mijn Flat Heads.

Zolang je een naaimachine hebt is het vrij eenvoudig eigenlijk. En mocht het nou mislukken kun je ze nog altijd weer losstikken. Ik vond het het zelf wel waard om te doen, ergerde me altijd aan dat ie net te wijd was naar beneden toe.

Trouwens, Albams zijn besteld! Fitpics zodra ze binnen zijn ;)
pi_88649282
Ook een denimfreak... geen dry dit maar een zeer fijne broek (PRPS):

pi_88665953
PRPS is toch heel erg duur, 500 euro is niet uitzonderlijk?

Ziet er nou niet echt spectaculair uit (afgezien van het feit dat het allemaal handwerk is dat over en weer wordt gevlogen tussen zimbabwe-japan-italië en dat je ziet dat er oog voor detail is), maar dat is slechts mijn mening, ik ben meer van de donkere denim.

Hoe is de fit?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:44:02 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_88666163
pi_88666258
Damn 500 euro... Daar kan ik gewoon 12 keer mijn broek van kopen :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_88666283
Ja ik had gelijk, er liggen ook redelijk wat van die broeken bij The Globe in Arnhem, heb wel eens gevraagd waarom ze zo duur zijn. Schijnt dat alles met de hand wordt bewerkt, en het gaat elke keer naar een ander land om te bewerken.

Katoen uit zimbabwe, dan naar japan om te maken, italie om hand te bewerken, japan of af te maken, vanuit hier wordt het uitgeleverd ofzo. Zoiets was het haha
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_88666668
Prijs is inderdaad zeer hoog. Ik heb deze gekocht met 50% korting, 200.. blijft een hoop geld natuurlijk. De fit is straight, dit is iets wijder dan de gemiddelde Replay/Diesel broek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')