Bij tenue de nîmes hebben ze er wel op voorraadquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk dat mijn volgende Jeans een Momotaro wordt
Maar goed dat ze niet op voorraad liggen bij die duitsers
Thanks!quote:
Welke duitsers??quote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
ik denk dat mijn volgende Jeans een Momotaro wordt
Maar goed dat ze niet op voorraad liggen bij die duitsers
Amsterdam ligt ook niet om de hoek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Bij tenue de nîmes hebben ze er wel op voorraad
Advies? Wat zijn jouw ervaringen met Jeans dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het zonde van je geld om iets van 350 euro voor Dior jeans neer te leggen.
Mijn advies is dan ook, kijk toch maar naar Japanse denim.
-edit: hier staan een aantal jeans van dior
Maar ja voor een goede fit hoef je geen 250 euro te betalen... Bij Dior heb ik dan wel zoiets dat het om het merk gaat...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:34 schreef bokkepoot het volgende:
Fit is ook belangrijk ben ik achter gekomen...
De denim mag nog zo mooi zijn maar als de fit niet goed zit/lekker voelt is het ook veel moeilijker om die broek te dragen.
Daarom vind ik mijn Masa zo'n fijne broek..hij zit echt geweldig en hij heeft ook nog goeie denim
Omdat de 501 STF perfect isquote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef Tijntjes het volgende:
En een random gedachte:
Waarom gaat Levi's niet wat "moderne" modellen uitbrengen in premium denim, met texas cotton ofzo. Fit van de 511 is gewoon super en zou zo de volle mep betalen voor een paartje 511 raws in 14,5-17 oz texas cotton.. ze hebben de middelen dus waarom niet. Ze hebben wel de trend semi opgepikt met LVC maar volgens mij verkopen BiG/Selfedge etc veel meer slankere modellen in plaats van die repro cuts.
Kruis hoort lang te zijn. Het is geen heupbroek. Je hoort hem dan ook hoog te dragenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef bokkepoot het volgende:
Heb mijn stf binnen...
@DutchErrorist krimpt ie veel in het kruis?
Waist is bijna perfect...alleen kruis is wel erg lang...
Fitpics komen zo.. effe de kabel zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |