Hoe ouder, hoe garnalerquote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef LieLie het volgende:
Wat heeft dat met een garnaal te maken?
Hopen dat dat logischer is dan die garnaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een enorm a-ha moment gehad voor m'n afstuderen, heb in opwinding alles opgeschreven en het daarna tegen mijn kamermuur hardop lopen uitleggen. Nu maar hopen dat mijn ideeën ook nog eens correct zijn en geaccepteerd zullen worden door mijn begeleiders.
I'm going slightly mad
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de handquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
I'm going slightly mad
ik wil ook een leuke aardige ventquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
fingers crossedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
Das een fase voor de meeste vrouwen hoor steerAls ze verstandiger ouder worden willen ze gewoon een leuke aardige vent
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muurquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee joh, zolang je dat niet met alles doet wat je bedenkt is er niets aan de hand
gaat er niet om wat je zegt, gaat erom wat je doetquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
Dat ben ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook een leuke aardige vent
klikquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muur
't komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik oefen telefoongesprekken ook altijd tegen een muur
Niet met z'n allen, met FFquote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Tezz het volgende:
Er zijn heel wat zelfhulpboeken geschreven met als thema 'Waarom val ik altijd op de foute man?'. Dus wellicht dat we eens naar de bibliotheek moeten met z'n allen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |