Over het algemeen houdt de Fok! elite meer van dit soort nummers:quote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vinden jullie dan THE space we created - headhuntersz noisecontrollers
Born To Bounce lijkt inderdaad erg veel op Phasesquote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meh, beetje phases kopie voor mijn gevoel![]()
YeahBouncy.
Beter dan Biological insanityIk vind hem wel aardig
![]()
you're serious?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
vind All About een beetje te softquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik doe ook even lekker mee met YouTube filmpje dumpeng![]()
![]()
Nieuwe Italian Hardstyle... Klinkt als The R3bels
Ja ben er een tijdje uitgeweest. Ga zaterdag naar een feest van crazyland, alice in wonderland. Schijnt een soort erotisch dance feest te zijn. Hoop dat er een beetje lekker wordt gedraaid maar ben bang van niet. Kan deze line up lekker draaienquote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
dus na 2005 geen feesten meer bezocht en juni dit jaar weer opgepakt? dan snap ik het wel dat je het nummer niet kende en wel een lekker nummer vind![]()
maar dat nummer is kapot gedraaid!
op elke feest(je) waar ik dit jaar en vorig jaar ben geweest en dat zijn er aardig wat werd hij wel 1 a 2 keer gedraaid
en denk dat er aardig wat mensen hier wel mee eens zijn, maar dat wilt nog niet zeggen dat het een slecht nummer is
Ik ken alleen Darkraver, Korsakoff en Pavo (Jean is dat de bekende Dj Jean want dan ken ik em ook wel). Darkraver maakt er altijd een feestje van, Korsakoff is main hardcore wat ik persoonlijk verschrikkelijk vind en Pavo is altijd goed geloof ikquote:Op donderdag 4 november 2010 18:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja ben er een tijdje uitgeweest. Ga zaterdag naar een feest van crazyland, alice in wonderland. Schijnt een soort erotisch dance feest te zijn. Hoop dat er een beetje lekker wordt gedraaid maar ben bang van niet. Kan deze line up lekker draaien
2Old Skool Gangsters Vs Hardstyle
Darkraver
Jean
Korsakoff
Pavo
Rob & MC Joe
Lost in Dreams is in elk geval een toppertjequote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
Merk dat een beetje vrolijke Hardstyle niet wordt gewaardeerd of mijn smaak is slecht. Jullie vinden de volgende nummers zekers ook niet leuk.
Lost in dreams - Mike nrg
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Vind de nummers echt vet, komt ook deels omdat ik ze nog niet zovaak gehoord hebt.
ieder zijn eigen smaakquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
Merk dat een beetje vrolijke Hardstyle niet wordt gewaardeerd of mijn smaak is slecht. Jullie vinden de volgende nummers zekers ook niet leuk.
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Vind de nummers echt vet, komt ook deels omdat ik ze nog niet zovaak gehoord hebt.
FOK!-elitequote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
Over het algemeen houdt de Fok! elite meer van dit soort nummers:
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/413099/1/1/50/danceparty-thrillogy-2010.html
Amenquote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
FOK!-elite... doch waar
![]()
Laat ff duidelijk zijn dat men zich niet hoeft te schamen voor zijn/haar voorkeuren want uiteindelijk delen we allen dezelfde passie
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Over het algemeen houdt de Fok! Tifosi Extrema! meer van dit soort nummers:
Zekers, weet jij nog wat platen die op mijn platen lijken. Heb morgen weer een lange trein reis:(quote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen smaak![]()
het is wel zo dat mensen steeds meer van het rauwe gaan houden
zelf hou ik ook van lekker beuken maar heb ook zeker zwak voor lekkere melodieën wat ik me hele leven al heb gehad
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanquote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen smaak![]()
het is wel zo dat mensen steeds meer van het rauwe gaan houden
zelf hou ik ook van lekker beuken maar heb ook zeker zwak voor lekkere melodieën wat ik me hele leven al heb gehad
Leuke early setjesquote:
allemaal vet hoor, maar lekker vrolijk ala househeads is ook vetquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef stoeltafel het volgende:
No one excluded - zatox
À new dimension - zatox
Was niet echt vragen meer delen maar het waren oude platen dus zal het niet meer zo snel doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Lost in Dreams is in elk geval een toppertje
Maar ik snap het doel niet echt van random trackjes plaatsen om te vragen wat wij ervan vinden?
Daar hou ik ook van! Vind het ook zo relax dat je tegenwoordig veel breaks hebt en daarna gaat iedereen weer los, mooi om te zien.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanHet lijkt of sommige producers dat zijn vergeten... Tuurlijk hoeft het niet altijd langzame hardcore (zoals Crypsis) te zijn maar als ik dance wil horen zet ik TMF wel op.
Als er iemand is die mooie melodiën/breaks kan combineren met hard gebeuk is het Alphaverb wel (en in duo met zijn beukmaat heet het AVIO)quote:Op donderdag 4 november 2010 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van! Vind het ook zo relax dat je tegenwoordig veel breaks hebt en daarna gaat iedereen weer los, mooi om te zien.
Maar merk dat Wildstylez, Pysko Punkz en Zatox van harde kicks en stijlvolle melodieën houden.
Weet jij nog meer namen?
TMF is niet meer!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het heet wel hardstyle, harde kicks met stijlvolle melodieën daar hou ik vanHet lijkt of sommige producers dat zijn vergeten... Tuurlijk hoeft het niet altijd langzame hardcore (zoals Crypsis) te zijn maar als ik dance wil horen zet ik TMF wel op.
[..]
Leuke early setjes
Is het heus? Hebben ze eindelijk door dat het niet werkt? Begon de laatste tijd ook op MTV te lijken.. Savonds alleen maar gelul enzovoorts.quote:
MTV?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is het heus? Hebben ze eindelijk door dat het niet werkt? Begon de laatste tijd ook op MTV te lijken.. Savonds alleen maar gelul enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |