ben ik het niet helemaal mee eens..natuurlijk heeft een mc als taak om het publiek op te zwepen..maar als een mc teveel door een set heen brult is het ook niet goed. dan kun je beter een dj hebben die door zn dansjes en bewegingen en weet ik het wat de zaal ook opzweept..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...
QFT ... Tuurlijk moet n dj niet doodstil staan en zich afsluiten voor zn publiek, maar opzwepen en publiek bewerken heb je n MC's voor (bij voorkeur a la MC Da Syndrome) Laat een Dj dat maar door zn mixwerk en platenkeuze doen.
Dit is PRECIES de stijl waar ik van hou!quote:
Avio live heeft helemaal geen mcquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn AVIO live de DJ en de MC, zo fanatiek zijn de gasten. Geeft wel een boost voor de zaal als ze lekker mee doen vind ik.
Zaterdag bij Thrillogy ging de MC bij de Hardcore lekker hakken
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Avio live heeft helemaal geen mc
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij bedoelt dat AVIO live zo vol energie zit, dat beide heren zowel de DJ als de MC spelendus plaatjes draaien, strak mixen; maar ook het publiek opzwepen...
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Ben er niet weg van...De intro's zijn wel vet thoughquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik doe ook even lekker mee met YouTube filmpje dumpeng![]()
![]()
Is ook van 1 van de gasten van The R3belsquote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Italian Hardstyle... Klinkt als The R3bels
Misschien....quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
Jup, hierzo!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Zaterdag even lekker losgaan bij XXlerator.. Morgen laatste tentamen dus dan kan ik er weer vol tegenaan. Nog meer FOK!ers die naar de Matrixx gaan?
hou op man net ingestroomd zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Zag maart 2010 staan maar deze 3 vind ik ook lekker
Bedankt Shazem
nee denk het niet geen zin om eerst 1,5 uur terug te lopen naar centraal station en daarna nog 45 min wachten voor de eerste trein terug naar arnhemquote:Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef Neooo het volgende:
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:22 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
hou op man net ingestroomd zeker![]()
ik kan dat nummer echt niet meer aanhoren![]()
![]()
Whoohooquote:Op donderdag 4 november 2010 16:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is ook van 1 van de gasten van The R3bels
Reset demo is klaar![]()
![]()
![]()
dus na 2005 geen feesten meer bezocht en juni dit jaar weer opgepakt? dan snap ik het wel dat je het nummer niet kende en wel een lekker nummer vindquote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Waarom is dit nummer zo erg ? Te happy ? Perfect tijdens een zomer festival. Kwam er achter via shazem en de liveset van wildstylez @ decibel.
Net in gestroomd ? Uhhhh nee, 2003/2005 veel feesten bezocht en vanaf dit jaar juni veel festivals.
Hoe vinden jullie dan THE space we created - headhuntersz noisecontrollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |