Jah dat magquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik even melden dat Crump gewoon een dijkennummer is?![]()
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld wasquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja die line-ups van Hardbass zijn altijd baas. Maar op de een of andere manier vind ik dat hele concept van DJ-Teams niet uit de verf komen. Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het is het gewoon net niet. Op het affiche ziet het er super geil uit als je 4 DJ's ziet staan die samen ongeveer dezelfde stijl hebben. Maar in de praktijk valt het meestal toch tegen. Bij de Feestfabriek vond ik het ook niet altijd uit de verf komen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:40 schreef viz het volgende:
Ook erg relaxte mix va Josh & Wesz bij the Magic Show!! Brooklyn Bounce Born To Bounce (Josh & Wesz Remix) & Josh & Wesz Bezoekuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Bass Mechanics een geweldig nummer!
Net in m'n auto gehoord en ja hoor....die volume knop ging goed rechtsom
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Team Yellow wel grappig?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:58 schreef eQuaL het volgende:
Team Yellow was wel grappig, alleen paste Brennan Heart daar totaal niet bij... (Tatanka, Pavo, Frontliner en dan een Brennan Heart sing-along-set erachteraan?)
Als PP Crump gaan draaien op Qlimax is mijn avond al bijna gemaakt (en als Wildstylez dan nog even opent met Missin', zit het helemaal goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Blijft heerlijk ja!!![]()
Psyko Punkz draaide deze afgelopen zaterdag gewoon in hun set hier, waarvoor hulde
Crypsis is tegenwoordig ook "Live" hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat ze team green voor team red hadden moeten zetten en dan gewoon Crypsis de liveset geven(hoewel hij nooit livesets doet ofwel?
)
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
En als je live goed gebruikt kun je het zo vet maken, veel samples, veel edits, veel overige toeters en bellen,
maar zany is de laatste tijd toch bezig met een of ander mix-apparaatje (traktor dinges ofzo..) Hoe zat dat ook weer (gevalletje klok en klepel hierzo..)quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Maargoed, de kwaliteit van het mixen gaat al jaren achteruit.De enige hardstyle DJ die nog wel eens wat samples er doorheen gooit en veel met de knopjes speelt is Zany.
Phases kopie ja.:Y Die in mijn ogen veel lekkerder loopt dan deze melodielijn van J&W.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Meh, beetje phases kopie voor mijn gevoel![]()
YeahBouncy.
Beter dan Biological insanityIk vind hem wel aardig
![]()
Zoals je idd zelf al aangeeft hebben de meeste dj's al moeite genoeg met 2 CDJ's, dus 3 of 4 dan zitten hun broekjes vol.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat bij een normale DJ-set niet zou kunnen, je hebt niet voor niets 3 of 4 CDJ's (waarvan er dus 2 stof staan te happen).
Qlubtempo was ook goed, maar de rest viel tegen. En bij Hardbass vallen er ook altijd wel een paar teams tegen.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klopt, was gewoon bagger bij de feestfabriek. Behalve de donkeys met Deepack. Wat een gruwelijke set. Gewoon van oud naar nieuw zoals het feest bedoeld was
Sommige liveacts voegen wel iets toe en zitten goed in elkaar (NC @ Emporium 2008, HHZ @ Hardbass 2009, en ik vond die set van Frontliner @ Defqon 2010 ook wel goed in elkaar zitten)quote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar dat hele "Live" gebeuren mogen ze van mij af schaffen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nutteloos
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).quote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind dat je Isaac ook niet uit mag sluiten als mixmeister in de hardstyle en Pavo wellicht. Het zijn iig de mensen die al lang meedraaien in de hardstyle (of zelfs daarvoor al) die eventueel een gooi zouden kunnen doen naar die titel.
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.quote:Ik heb liever iemand die heerlijk plaatjes aan elkaar draait met iets minder interactie met het publiek (lees: uitbundig feestvieren, wapperen met je armen etc) dan iemand die maar staat te springen en te zwaaien en niet verder komt dan intro outro etc). HEt beste is uiteraard een combinatie van heerlijkm ixen en losgaan
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een setquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja er zijn er idd natuurlijk wel meer die goed kunnen mixen. JDX bijv. en Scope DJ (als een van de weinige "nieuwe" DJ's).
[..]
Helemaal mee eens. Een goed voorbeeld is Vince, die staat gewoon stil en concentreert zich op het mixen, wat hij als de beste kan.Helaas vinden veel mensen tegenwoordig dat "helemaal los gaan achter de draaitafels" gelijk staat aan "kwaliteit".
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Los gaan achter de draaitafels != los gaan met het publiek, wat ZEKER wel een toegevoegde waarde heeft aan de kwaliteit van een set
Heerlijk nummertjequote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar niet als het mixwerk niet gelijkwaardig is aan het losgaan...
Het mixwerk moet in principe er al voor zorgen dat het losgaat, de dj kan meehelpen door ook leuk mee te doen, maar het lijkt tegenwoordig een sport wie het gekst kan doen achter de draaitafels, en het mixwerk is niet meer van belang.
Losgaan+ puik mixwerk =
Losgaan + stanaard mixwerk =![]()
Niet losgaan + puik mixwerk =![]()
Niet losgaan + slecht mixwerk =
Voor het opzwepen heb je een MC.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:35 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant..iemand die de zaal opzweept, creeert meer sfeer in de zaal..dat is ook positief. En dan kan het mixwerk niet denderend zijn..het gros van het gepeupel in de zaal hoort dat toch niet in tegenstelling tot de fok!-elite.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef stoeltafel het volgende:
Oef wat een lekker nummer, wel oud
Naast t feit... WTF ik mis gewoon 3 pagina's door drukke dag...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het opzwepen heb je een MC.
En het gros van het gepeupel bij een groot evenement als Qlimax kan de DJ niet eens zien (zelf kijk ik er niet eens naar eigenlijk), alleen de mensen die binnen een straal van 20 meter van de DJ booth staan. Maw laat de DJ zich maar met zijn hoofdtaak bezig houden: mixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |