Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef Snaavel het volgende:
spookt het daar of spookt het daar niet?
Ik denk het wel, Ik heb toen ik in de grafkist lag echt wel dingen gevoeld enzo. of dat iemand constant op mijn hoofd aan het blazen was.. en dan was het weer even weg.. en het huis was ook veel kouder dan buiten..quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef Juminelle het volgende:
Ik denk van niet. Wel tof dat je mee mocht! Denk je zelf dat het daar spookt, of niet?
Wel cool dat je dat doet. Op 3:56 en 4:34 zie je een zwarte bol van linksboven naar rechtsonder zweven. Zal wel niks zijn, maar ik vind het toch niet iets dat je normaal gesproken op filmbeelden ziet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik denk het wel, Ik heb toen ik in de grafkist lag echt wel dingen gevoeld enzo. of dat iemand constant op mijn hoofd aan het blazen was.. en dan was het weer even weg.. en het huis was ook veel kouder dan buiten..
Dat was mij ook al opgevallen, en net na dat ik die vraag stel. hoor je dat geluid en je ziet een zwart bolletje..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel cool dat je dat doet. Op 3:56 en 4:34 zie je een zwarte bol van linksboven naar rechtsonder zweven. Zal wel niks zijn, maar ik vind het toch niet iets dat je normaal gesproken op filmbeelden ziet.
Op hoeveel seconden?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat was dat gebroken glas in de kelder? Of zag ik dat verkeerd?
Ha Snaavel!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben afgelopen Zondag nacht in dat spookhuis geweest samen met 538 en Johan Vlemmix.
Wat is jullie opinie daar over na het kijken van het filmpje, spookt het daar of spookt het daar niet?
Oh, Jij zit ook op fokquote:Op donderdag 4 november 2010 16:55 schreef Anja het volgende:
[..]
Ha Snaavel!
Wat was het spannend he!! Hahaha!
Groetjes van de dame met de zwarte hoed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |