Ach, dan komt het allemaal wel goed hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef dejong86 het volgende:
ja dat is dus het gekke, we hebben wel sex als een stel wilde beesten... mede daarom ben ik ook zo gek op haar
Jij zal vast een prachtverschijning zijnquote:
Uit het noorden van Tanzaniaquote:Op woensdag 3 november 2010 17:11 schreef dabadbass het volgende:
Afrika, man je hebt het over een continent (of vergat je het woord 'Zuid'?)
Welk land komt ze vandaan?
Gewoon nog van genieten voor ze bij je intrekt en de boel over komt nemen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:01 schreef dejong86 het volgende:
ja dat is dus het gekke, we hebben wel sex als een stel wilde beesten... mede daarom ben ik ook zo gek op haar
Haha wat heeft de sex nu te maken of iemand mooi is?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:13 schreef Sisko het volgende:
[..]
Jij zal vast een prachtverschijning zijn![]()
Wat een domme vraag (dan heb ik het nog niet eens over het racistische karakter van de vraag)
Iemand zal zijn vriendin altijd mooi vinden (zeker als ze sex als een stel wilde beesten hebben)
Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer?quote:
ja alleen ze ruiken en smaken wel een beetje anders ( ook wel lekker maar hun lichaam heeft een beetje andere chemie ( ik spreek uit ervaring )quote:Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer?
Dat heeft toch niks te maken met of de vrouw in kwestie mooi is of niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja alleen ze ruiken en smaken wel een beetje anders ( ook wel lekker maar hun lichaam heeft een beetje andere chemie ( ik spreek uit ervaring )
Ik bedoel het ook niet racistisch maar ik vind van niet!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof erg donkere vrouwen niet mooi kunnen zijn. Wat voor een bullshit is dit nou weer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |