abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88290780
Wat een nare types zijn dat. Neem nu gisteren. Helaas was ik genoodzaakt met de trein naar huis te gaan, en zoals het de dienstverlening van de NS betaamt was het toestel tot aan de nok toe gevuld met proletariaat. De wagonnetjes zaten bomvol. Haringen in een ton, sardientjes in blik, . U kent het wel. Omdat ik de kwaadste niet ben besloot ik mij echter niet druk te maken om dit ongemak en tuurde ik wat uit het raam om te voorkomen dat mijn blik viel op de kruin van een Pakistaans ogende vrouw van middelbare leeftijd, die door de drukte zachtjes tegen mij aan stond te schuren. Helaas nam mijn nieuwsgierigheid toch de overhand en bekeek ik de zenuwachtig om haar heen kijkende vrouw een aantal seconden. Terwijl ik gade sloeg hoe ze nerveus en ongeduldig stond te trappelen om deze inderdaad niet zo comfortabele trein te verlaten, bedacht ik mij dat de kans zeer groot was dat deze vrouw net als haar soortgenoten een irritante stem zou hebben, te veel zou praten zonder echt te luisteren en bovenal regelmatig haar ongenoegen op onduidelijke doch luide wijze kenbaar zou maken. Nu wil ik natuurlijk niet iedereen over één kam scheren, want dat is niet iets wat wij Ariers doen, maar laten we eerlijk zijn: Pakistaanse vrouwen van middelbare leeftijd lijden nu eenmaal vaak aan deze nare karaktereigenschappen. Het is als een stotterende Erben Wennemars. Het is niet leuk, niemand luistert er graag naar, maar zelf hebben ze dat totaal niet in de gaten.

Ondanks dit gegeven besloot ik mij open op te stellen en liet ik mijn gedachten wat varen. Misschien was deze vrouw wel een uitzondering op de regel. Ik wilde mij er niet druk om maken en gewoon zorgeloos mijn reis voortzetten. Dit ging goed, tot dat het noodlot toe wist te slaan bij aankomst op het eindstation. De trein tufde langs het perron en kwam gestaag tot stilstand. Al het gepeupel legde zijn gratis krantje in de bagagerekken en werkte zich een weg uit hun stoel dan wel de ongewenste innige omhelzing met de vreemdeling naast hen. De deuren van de splinternieuwe SLT werden geopend en men ging keurig in de rij staan, tot in de gangpaden aan toe, om één voor één de wagon te kunnen verlaten.

En toen gebeurde het. Met nog tientallen mensen voor, onder, boven en achter ons welke allen de trein wenste te verlaten bedacht de ongeduldige Pakistaans ogende vrouw van middelbare leeftijd zich dat zij luid, nerveus en onredelijk betaamde te zijn. Als een speenvarken zette ze het op een krijsen. "Ik moet er uit! Ik moet er uit hoor! IK MOET ER LANGS, IK MOET ER UIT!". Het klootjesvolk om mij heen keek geergerd naar de vrouw, en hoewel ik doorgaans niets gemeen heb met Henk & Ingrid deelde ik nu wél even hun emoties. Attent als ik ben wees ik de ongeduldige Pakistaans ogende vrouw van middelbare leeftijd op het feit dat wij állen de trein probeerde te verlaten, in de hoop haar hiermee tot kalmte te manen. Maar, beste lezer, u kunt het wel raden: dit had geen enkel effect. De vrouw leefde net als haar soortgenoten compleet alleen op deze wereld en zette het nog altijd luid schreeuwend op een duwen. Het gros van de mensen was hier zo van in de war dat ze haar nog lieten passeren ook. Velen stapten op zij en keken daarna wat bedremmeld om zich heen. De vrouw wist te ontsnappen en stond als één van de eersten op het perron.

De klacht moge duidelijk zijn. Waarom zijn deze mensen toch zo wereldvreemd? Waarom doet niemand hier wat tegen? Zelfs Geert lijkt deze groep volledig aan zich voorbij te laten gaan, en dat betreur ik. Tot overmaat van ramp bleek deze dag dan ook nog eens de Lay's Patatje Joppie uitverkocht te zijn en eindigde ik derhalve huilend in bed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 05-11-2010 13:31:58 ]
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 3 november 2010 @ 16:18:40 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_88290976
Ongeloofelijk veel tekst zonder witregels om duidelijk te maken dat vrouwen luidruchtige zelfingenomen dieren zijn.

Kon een stuk makkelijker. Het geldt trouwens voor alle vrouwen (op middelbare leeftijd).

Daarom, auto.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_88291017
Wat een OP _O_. Sowieso paupers in het OV :').
pi_88291165
Doet iemand een keer zijn best om een vermakelijk stukje te schrijven in de KLB, zijn mensen te lui om het te lezen! Bah.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 3 november 2010 @ 16:24:38 #5
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88291193
Noem je ook wel tamils die stinken idd
Die vrouwen hebben zo'n rode pukkel op het hoofd, + ze hebben van die felle jurken aan meestal in oranje ofzo en neusje dicht indien ze langslopen want JEESZZZ :r
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88291584
Mijn God wat een tekst....

Als je al begint met "Was het toestel tot aan de nok toe gevuld met proletariaat" en verder op in de tekst refereert aan "Het klootjesvolk" Probeer je in mijn visie elitair over te komen.

Alleen jammer dat je 2e klas reist.... 1e klas heb je het "gepeupel" niet! Of nog beter, pak een taxi! Maar dat kost te veel geld gok ik.
pi_88291602
Wat ben jij een trieste klootzak zeg :N
  woensdag 3 november 2010 @ 17:51:03 #8
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_88294433
quote:
13s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Blight het volgende:
Zelfs Geert lijkt deze groep volledig aan zich voorbij te laten gaan
Pakistanen over het algemeen zijn dikwijls moslim dus hij laat deze groep zeer zeker niet aan zich voorbij gaan lijkt mij. Denk je ook niet?
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
pi_88297724
quote:
Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Pakistanen over het algemeen zijn dikwijls moslim dus hij laat deze groep zeer zeker niet aan zich voorbij gaan lijkt mij. Denk je ook niet?
Nou...hij heef hett alleen maar met Marokkanen hoor, andere islamitische afkomsten doen hem niet zo veel.
pi_88298359
Bagger verwijderd -O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88298439
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Blight het volgende:
Tot overmaat van ramp bleek deze dag dan ook nog eens de Lay's Patatje Joppie uitverkocht te zijn en eindigde ik derhalve huilend in bed.
Hier stopte ik met lezen.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:35:07 #12
322828 hussyfan11
ZE ZIJN OUD GENOEG!
pi_88298561
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:12 schreef Blight het volgende:
Wat
hier stopte ik met lezen, te lange op.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:38:05 #13
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_88298710
quote:
Wat
hier stopte ik met lezen
Wat doe ik hier?
pi_88298760
Goeie OP
pi_88320319
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef Sh0t het volgende:
Ik denk niet dat die Pakistaanse vrouw dit topic zal lezen, maar ik ben blij dat je mijn ergernis deelt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_88350118
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef Sh0t het volgende:
idd
Misschien hoopte je hiermee humor te tonen of zo? 't Is in elk geval slecht geschreven, heeft veel te weinig witregels en zit vol met achterlijke vooroordelen en opmerkingen waaruit blijkt dat je wanhopig graag grappig gevonden wil worden (wil niet echt lukken)
En dan heb ik nog niet eens alles gelezen, want ik heb begrepen dat er al een hoop bagger uit is gehaald! :')
pi_88350193
Best leuk geschreven! ^O^

Al is dat zogenaamd elitaire gedoe ook weer wat afgezaagd.
pi_88350332
Hoe weet jij nou dat het een Pakistaanse vrouw was trouwens?
  vrijdag 5 november 2010 @ 04:35:55 #19
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_88352181
Kerel, toevallig in dienst geweest van Balkenende? Zoveel tekst en dan zo weinig zeggen.
'sup.
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:47:50 #20
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_88352679
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Kerel, toevallig in dienst geweest van Balkenende? Zoveel tekst en dan zo weinig zeggen.
Je weet..
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:22:07 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_88352972
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:33 schreef blackie007 het volgende:
Mijn God wat een tekst....

Als je al begint met "Was het toestel tot aan de nok toe gevuld met proletariaat" en verder op in de tekst refereert aan "Het klootjesvolk" Probeer je in mijn visie elitair over te komen.

Alleen jammer dat je 2e klas reist.... 1e klas heb je het "gepeupel" niet! Of nog beter, pak een taxi! Maar dat kost te veel geld gok ik.
Scherp zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_88353049
Zeer vermakelijke OP :Y
Derhalve zou dat tuig in de achterste wagon moeten zitten, waar de circusdieren ook zitten.
pi_88353473
Kwaliteit die je nog zelden ziet in KLB.
-
pi_88354111
Je voelt jezelf wel erg verheven boven dat 'klootjesvolk' hé :')
Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.
pi_88354178
Goed geschreven OP, te goed voor Fok! eigenlijk ^O^
"Nu wil ik natuurlijk niet iedereen over één kam scheren, want dat is niet iets wat wij Ariers doen, maar laten we eerlijk zijn"
_O-
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_88354198
quote:
Al het gepeupel legde zijn gratis krantje in de bagagerekken
_O_
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:10:53 #27
52871 Blight
Supersized.
pi_88382512
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 09:29 schreef Jonathan1989 het volgende:
Je voelt jezelf wel erg verheven boven dat 'klootjesvolk' hé :')
Ik kan het ook niet helpen dat ik zo dicht tot perfectie kom.
pi_88383070
Pakistaanse vrouwen :9~
pi_88383768
Blight topic! O+
Aids.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:38:43 #30
52871 Blight
Supersized.
pi_88384009
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Mss het volgende:
Blight topic! O+
Zo is het maar net!
pi_88384098
Ik had ooit een Pakistaanse collega. Echt een schatje was dat. Toen ik wegging, schreef ze een gedicht voor me O+
Nooit in de trein gezien trouwens.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88384441
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik had ooit een Pakistaanse collega. Echt een schatje was dat. Toen ik wegging, schreef ze een gedicht voor me O+
Nooit in de trein gezien trouwens.
Pakistaanse gedichten O+
pi_88384586
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:46 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

Pakistaanse gedichten O+
Nee joh, Nederlands. Ik spreek geen Urdu...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88386950
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee joh, Nederlands. Ik spreek geen Urdu...
Ik ben verliefd op jouw pakistaanse collega :@
  zaterdag 6 november 2010 @ 05:09:37 #35
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88420728
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 04:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ja, ik doe dat in paar regels en zal hem hier plaatsen:
[Centraal] Kleine Klachten Topic #4

- Ik ben koning, maar te pauper om eerste klas te reizen.
- Zwart vrouw, die naast mij zit, randt mij aan. Ik durf niets te zeggen.
- Aangekomen bij de eindstation, gaat de vrouw asociaal schreeuwen en voordringen. Wederom durf ik niets te zeggen en maak ik net als de andere schijterds de weg vrij voor de echte koning.
life goes by...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')