Ik geloof d'r niks van. Zo slecht doet die zender het toch niet? Of wel?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef themauster het volgende:
Einde TMF dus, de laatste jaren was het toch niks meer
Ik ken de kijkcijfers niet... En dat is toch het belangrijkste waar het bij TMF om draait.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik geloof d'r niks van. Zo slecht doet die zender het toch niet? Of wel?
Vette plaat??quote:Op woensdag 3 november 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
21:44| Tinie Tempah Ft Eric Turner - Written In The Stars
die zij niet schokkend hoog zelfs een teleac cursus trekt meer kijkersquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken de kijkcijfers niet... En dat is toch het belangrijkste waar het bij TMF om draait.
Die lijken wel wat tegen te vallen (MTV wordt beter bekeken), aldus http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ken de kijkcijfers niet... En dat is toch het belangrijkste waar het bij TMF om draait.
Psies. Lijkt me dus duidelijk. 't Is dan ook geen vraag maar een feit dat jongeren tegenwoordig niet meer uren tv (TMF) kijken maar vooral op andere media actief zijn. Als je de slag daar naartoe niet of onvoldoende maakt, houdt 't op...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die zij niet schokkend hoog zelfs een teleac cursus trekt meer kijkers
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-149-0-p
Hij stuurt dreigpakketjes, daarin zitten plastic muizen-oren met een hap uit het rechteroor.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Daar is Sersjee weer hoor... hoe flikt 'ie het toch!
Afluisterapparatuur op de MetMichiel-redactie verstopt ofzo?
wil je de video opname hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Als ik het me goed herinner de derde keer da'k met deze plaat de uitzending heb gehaald. Leve Michiel!
dat kan toch helemaal niet (Timur)quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Wereldplaat dit !!!!!!
Nooit als single uitgebracht, dacht ik. Niet te begrijpen!
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet (Timur)
Oej, das niet zo best. Hopelijk gaat ie niet kapot.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, stagiair Anne is ook nog laat aanwezig vanavond! Ik zie d'r nu op de webcam zitten.
Och, zo lang hoeven ze niet meer mee hoor. De nieuwe studio begint al flink op te schieten.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oej, das niet zo best. Hopelijk gaat ie niet kapot.
Nieuwe HD-webcams?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo lang hoeven ze niet meer mee hoor. De nieuwe studio begint al flink op te schieten.
ik zag bij EW trouwens de oude webcams nog hangen worden die nog wel gebruikt?quote:
Nee, maar het kost weer extra geld en moeite om ze weg te halen, dus kunnen ze net zo goed blijven hangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zag bij EW trouwens de oude webcams nog hangen worden die nog wel gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |