Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef alors het volgende:
Neeeeeeeeeee niet die schijtplaat, nee Michiel dit kan gewoon echt niet, het is ook niet leuk fout, dit is gewoon te slecht
Cee-lo Green is helemaal geen kleintje, die is al 10 keer binnen, ja ook voor Fuck You.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent zo'n beetje de eerste die ik tegenkom die zich dat nummer nog kan herinneren. de gemiddelde persoon, zelfs leeftijdsgenoten, kijken me aan of ik debiel ben!
[..]
idd, niet weer de niuewe kane of jacqueline of u2 (om maar wat te noemen). dat worden toch wel hits. neem iets met potentie maar wat nog ff een duwtje nodig heeft, een serioustalent bijvoorbeeld of bijv Cee-Loo Green (bagger vind ik, maar wel een terechte megahit imho)
BEP!
2012 zet dat alvast maar in je agendaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Cool tochIk zou er een moord voor doen als de Spice Girls weer bijelkaar zouden komen en in Nederland zouden gaan optreden, zulks een jeugdsentiment
![]()
![]()
TO THE RESCUE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:47 schreef Rearviewmirror het volgende:
doe mij die emmer maar, waar kan ik kotsen.
wat een ***nummer
HAHAHA ieeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef Cee het volgende:
Alsof er een dikke mevrouw op het mengpaneel zit.
Oeeehquote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef themauster het volgende:
[..]
2012 zet dat alvast maar in je agenda
nja, maar veel mensen kennen zijn naam niet en het is iig een orineel liedje. maar hij was idd al wel binnen jaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Cee-lo Green is helemaal geen kleintje, die is al 10 keer binnen, ja ook voor Fuck You.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga even de radiouitzending van Annie Mac (BBC1) van Vrijdag terugluisteren. Dikke knallerts.![]()
I couldn't agree more, Hans. Zelfs dát nog boven deze plaatquote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Start BEP nog maar een keer. Crap plaat dit.
Radar Detectorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Start BEP nog maar een keer. Crap plaat dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |