Alleen de mogelijkheid?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Die mogelijkheid acht ik zeer, zeer klein...
Had die niet ooit vorm in haar lijf?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joss komt ff kijken wat er is.
Een plank heeft ook een vormquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had die niet ooit vorm in haar lijf?
True. Ik bedoelde iets rondersquote:
Prima lichaam toch?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had die niet ooit vorm in haar lijf?
let ook op die gozer op de achtergrondquote:
Nou inderdaad. Ik denk dat de overburen de aanblik van mijn gigantische toplul niet hadden aangekund...quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
Nou inderdaad. Ik denk dat de overburen de aanblik van mijn gigantische toplul niet hadden aangekund...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik denk dat de overburen de aanblik van mijn gigantische toplul niet hadden aangekund...
wtfquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
TMIquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wees blij da'k geen foto plaats!quote:
Een 27" scherm is vast nog te klein voor jouw eenogige spitting cobraquote:Op woensdag 3 november 2010 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wees blij da'k geen foto plaats!
Die purple-headed yogurt slinger van me heeft inderdaad wat ruimte nodig!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een 27" scherm is vast nog te klein voor jouw eenogige spitting cobra.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die purple-headed yogurt slinger van me heeft inderdaad wat ruimte nodig!
ja, ik stop al...
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Sersjee het volgende:
ja, ik stop al...
Tjibbe zit met rooie oortjes achter zijn beeldschermquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ja, ik stop al...
Ik vind puddingbuks ook wel goed klinken trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ja, ik stop al...
Omgquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ja, ik stop al...
Mijn persoonlijke favoriet is volyoghurten, maar dat is dan weer wat meer inhoudelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind puddingbuks ook wel goed klinken trouwens.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet is volyoghurten, maar dat is dan weer wat meer inhoudelijk.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet is volyoghurten, maar dat is dan weer wat meer inhoudelijk.
Heftig kerel ! Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef themauster het volgende:
Einde TMF dus, de laatste jaren was het toch niks meer
M'n 18-jarige ik huilt.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef themauster het volgende:
Zal ze niet missen. Te veel boze negermuziek gehalte.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef themauster het volgende:
Dat. Maar dan + 2 jaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n 18-jarige ik huilt.
M'n 33-jarige ik kan het geen reet schelen.
M'n onzelfzuchtige ik vindt het jammer voor degenen die nu noodgedwongen moeten zoeken naar een andere baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |