abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2010 @ 00:22:11 #301
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88962138
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef jeice het volgende:
Argh wat betekent dat? Waarom zoek ik overal wat achter?? Ik heb echt afleiding nodig geloof ik :P Maar ik wil ook geen rebound, ik wil geen dingen waar ik later spijt van krijg, ik wil lekker m'n leven weer oppakken maar ben bang dat het allemaal zo lang gaat duren... Ik wil weer plezier hebben verdomme :)
Ook zij wil wat vertier, en loopt een beetje met je te dollen. Ze denkt nog steeds met plezier aan je terug, en ze staat positief tegenover je weer tegenkomen (zo van "wie weet waar hier uit komt rollen"). Echter, het is voorlopig gewoon een spelletje en tot jullie elkaar een paar keer gezien hebben weet zij ook niet wat ze wilt.

DENK IK

Wat betreft plezier hebben en rebounds en dergelijke: plezier kun je toch maken zonder jezelf meteen vast te leggen?
Ik heb het 5 maanden geleden uitgemaakt met mijn ex, dat deed pijn en ik moest ook bij komen van de relatie, dat heeft bijna 3 maanden geduurt. Na 2 maanden had ik echt wel behoeft aan contact, maar zeker geen relatie (of sex, daar dat voor mij een onderdeel van een relatie is), maar heb goed gefeest, met meiden gesproken en geknuffeld, etc. Was een leuke tijd :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')