abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88888314
Het is gewoon een kutwijf man, wees blij dat je dr vanaf bent.

Zo'n type waarvan je moet ruiken wat in dr omgaat en als je dat niet doet is het na 8 jaar uit :D
En dan nog doen alsof dr neus bloed :')

En dan nog proberen je aan het lijntje te houden. Maar goed, ik weet een ding, ze zal komende tijd weer poeslief doen, en zeggen dat ze weer vrienden wil zijn.. :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88888482
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon een kutwijf man, wees blij dat je dr vanaf bent.

Zo'n type waarvan je moet ruiken wat in dr omgaat en als je dat niet doet is het na 8 jaar uit :D
En dan nog doen alsof dr neus bloed :')

En dan nog proberen je aan het lijntje te houden. Maar goed, ik weet een ding, ze zal komende tijd weer poeslief doen, en zeggen dat ze weer vrienden wil zijn.. :')
Nou ja dat kan ze echt even vergeten... hoe vergevingsgezind ik de afgelopen 3 weken was, zo klaar ben ik nu met d'r. Dit was (eindelijk) echt de grens voor mij. Ze heeft me zoveel pijn gedaan de afgelopen weken, dat er nu blijkbaar een soort knop omgegaan is bij mij. En eerlijk gezegd ben ik er best blij mee.
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:06:00 #253
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88888580
Goed zo. Ze verdient het inderdaad niet dat jij nog aardig tegen haar doet!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:26:10 #254
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88889168
T is raar om te zeggen, maar miss is die ontdekking wel beter voor je verwerking, nu je weet dat ze liep te liegen en te bedriegen toen ze beloofde om iets niet te doen.
Nu kan je haar beter uit je hoofd zetten misschien.

Succes!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88889269
Zo voelt het ook voor mij. Vanavond had ik een verjaardag van m'n broertje, en natuurlijk heb ik het erover met hem, en m'n ouders, en m'n schoonzusje. Maar voor het eerst zat ik er veel minder mee als eerst. Ik kon er goed over praten, en ik was nu zelf ook veel meer reeel als eerst.

Het zal ongetwijfeld nog steeds met ups en downs gaan, maar ik mag hopen dat dat minder zal zijn als de afgelopen 3 weken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:57:42 #256
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88894388
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Tja, misschien een cliché antwoord, maar dit had je wel kunnen verwachten he?

Als mensen roepen dat ze even 'rust willen om alles op een rijtje te zetten' in een relatie (of wat daar nog van over is) dan moeten er al alarmbellen gaan rinkelen, vooral wanneer er al een ander in het spel is.

Toch jammer dat ze nog steeds niet eerlijk kan zijn en maar blijft liegen. Kennelijk is het al een soort van gewoonte geworden van haar om je voor te liegen. Weet je meteen hoeveel respect ze heeft voor jou en jullie relatie.
Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsief :X
Verder lijkt het me voor de rest van de mensen in dit topic niet zo'n verrassing. Ik denk wel dat het goed is dat je nu pijnlijk met de neus op de feiten bent gedrukt. Het feit dat ze een leugenachtige hoer blijkt helpt wel bij het verwerken natuurlijk.
Laat het een les zijn en tegelijkertijd niet alle vrouwen wantrouwen TS (lekker tegenstrijdig, maar you know what I mean).
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:32:20 #257
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_88895434
Volgens mij staan er ook nog andere lijken in de kast. Beetje bij beetje wordt hier alles ontrafeld. Die barman is er allang met zijn jandokus in geweest, leer mij die kwetsbare vrouwen (en gladde barmannen) kennen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:35:51 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88895538
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef kingmob het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsief :X
Verder lijkt het me voor de rest van de mensen in dit topic niet zo'n verrassing. Ik denk wel dat het goed is dat je nu pijnlijk met de neus op de feiten bent gedrukt. Het feit dat ze een leugenachtige hoer blijkt helpt wel bij het verwerken natuurlijk.
Laat het een les zijn en tegelijkertijd niet alle vrouwen wantrouwen TS (lekker tegenstrijdig, maar you know what I mean).
aan de andere kant het komt heus ook wel voor dat iemand geheel niet liegt maar dat het gevoel dat iemand wel moet liegen een soort geruststelling is voor degene die denkt voorgelogen te zijn... en zich daarin vastbijt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88920696
Fijn dat je eindelijk boos kunt zijn en je grenzen aangeeft!

Sterkte en prettig weekend.
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:02:48 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88921850
Je gaat de goede kant op gozer.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:20:26 #261
294141 tarantism
hups in die kont
pi_88922939
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:33 schreef jeice het volgende:

Het zal ongetwijfeld nog steeds met ups en downs gaan, maar ik mag hopen dat dat minder zal zijn als de afgelopen 3 weken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden :)
2011 gaat sowieso hard jouw jaar worden, lekker met vrienden in de kroeg hangen, vrouwen ontmoeten etc. Mijn zegen heb je, ga ervoor kerel
pi_88923705
TS ik ga je niet zeggen dat je ermee moet kappen. Ik herken mezelf wel een beetje in je want ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Ik weet hoe ongelofelijk kut het is als iemand zo kil tegen je doet terwijl je nog zoveel voor de ander voelt en hoe het is als de ander laat merken dat het zo weinig doet of zich niet voor je interesseert.

Anyway, ik zou het toch nog ff aankijken als ik jou was. Er zal zo te lezen binnenkort wel duidelijkheid komen: ze blijft graag bij je/ze gaat toch bij je weg.
Ik weet hoelang en hoe slopend die dagen zijn, maar als je nu een beslissing maakt, kan dat misschien te snel zijn.

Heel veel succes iig!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_88929856
Nou ja toch weer een kleine update (hoewel ie voor mij niet zo klein is).

Vanavond ging m'n schoonzusje (vriendin van m'n broertje) dus die kant op om met haar te praten. Dat was vooral op inititatief van m'n schoonzusje, ik wist er tot afgelopen woensdag niks van. Ze wilde weten waarom ze de zaken zo had aangepakt, waarom ze me zoveel pijn had gedaan, waarom ze zo onverschillig was.

Ze zei dat dat anderhalf jaar geleden was ingezet, ze begon zich blijkbaar langzaamaan te irriteren aan me, maar heeft dit nooit laten merken. Toen is ze zich langzaam gaan afstoten blijkbaar. Ik kan dit nog steeds niet geloven. We hebben in die tijd echt zoveel leuke dingen gedaan dat ik met dat antwoord gewoon niet kan leven. Ik heb ook niks, maar dan ook echt niks aan haar gemerkt in die tijd, ze leek echt nog volop verliefd op me, zo erg was het zelfs. Ze heeft nooit laten blijken dat het niet meer ging, en daar ben ik nog steeds boos over. Dat sterkt me overigens nog steeds in het vermoeden dat ze gewoon verliefd is geworden op die gozer, en voor haar schuldgevoel alles op mij probeert te schuiven.

Maar het ergste moest nog komen. Hoewel ik gister natuurlijk flink van leer ben getrokken richting haar, en dat ook echt best wel een goed gevoel gaf, en ik ook echt klaar met haar en haar leugens en bedrog was, kreeg ik vanavond slecht nieuws (al had ik het kunnen weten). M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus. Dat voelde best klote kan ik vertellen. Ok, ze is officieel vrijgezel en ze kan doen en laten wat ze wilt, maar als je 8 jaar met iemand samen bent geweest en ik ben haar eerste geweest, dan voelt dat echt kut kan ik vertellen, zeker als zoiets al na nog geen week gebeurt.

Mijn gevoelens gaan echt 2 kanten op, aan de ene kant voel ik me echt verrot dat ze zoiets al doet na een kleine week, het doet me echt nog wel flink pijn. Aan de andere kant moet ik gewoon echt blij zijn dat ik van zo'n persoon af ben lijkt me, ik kan haar gewoon echt niet meer vertrouwen, en haar familie lijkt het ook allemaal prima te vinden wat ze doet. Dat kan een teken aan de wand zijn natuurlijk. Ik zal vannacht nog wel een klote nacht slapen, maar ik moet vanaf morgen echt aan de toekomst gaan denken, en lekker verder gaan met m'n leven. Dat zegt m'n verstand iig, al werkt m'n gevoel nog flink tegen :/

Het zal voorlopig nog wel met ups en downs gaan lijkt me... alleen al uit gerechtigheid hoop ik dat ze zichzelf ook nog een keer tegenkomt en flink spijt krijgt van dit alles.
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:00:28 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88930377
Ik denk dat het maar beter is dat je het nu al weet. Eens ging dat moment toch komen, dat is altijd kut, en nu heb je het maar gehad.

En je vermoeden zou best eens waar kunnen zijn. Mensen zijn heel makkelijk in het herschrijven van de geschiedenis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_88930985
quote:
M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
Grote kans dat de eerste keer met die kerel al veel eerder heeft plaatsgevonden..
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_88933482
wat een zielig wijf zeg. jij hebt een minder jaar, maar in plaats van daar als een volwassene met je over te praten maakt ze het zomaar ineens uit, zonder je eerst de kans te geven te veranderen. en dan ook nog eens zelf vreemdgaan. ik vind t bijzonder misselijk, en ik zou als ik jou was haar zeggen dat ze op kon flikkeren. bah, walgelijk :r

quote:
M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
:r

quote:
en haar familie lijkt het ook allemaal prima te vinden wat ze doet
:r

Ik ga er maar niet meer over zeggen anders ga ik denk ik vloeken, maar ik blijf me verbazen over hoe misselijk mensen kunnen zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door gnilrednoz op 20-11-2010 06:55:59 ]
pi_88933955
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Ze zei dat dat anderhalf jaar geleden was ingezet, ze begon zich blijkbaar langzaamaan te irriteren aan me, maar heeft dit nooit laten merken.
In reflectie dus: beide partijen hebben fouten gemaakt.
Zij heeft niet gecommuniceerd.
Maar JIJ blijkbaar ook niet. Waarschijnlijk een gevalletje "taking it for granted" zoals de Engelsen zeggen.

Op basis van jouw verhaal (wat natuurlijk wel maar 1 kant van het verhaal belicht) ligt het leeuwendeel van de schuld wel bij haar. En gezien de manier waarop ze zich nu gedraagt kunnen er ook jegens haar meer verwijten dan naar jou worden gemaak.

Niettemin- zie dit als een leermoment. Volgende relatie gaat weer beter :)
pi_88934031
Sneu voor je kerel. Sterkte ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88934079
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd? :') kuthoeren.
pi_88934113
Wat me ook verbaast is dat er in dit soort topics nooit eens een vrouw openheid van zaken geeft over dit soort gedrag. Het enige wat je hier krijgt zijn open deuren van enkele manwijfmoderators.

Dus de vraag blijft:

Waarom beginnen vrouwen lang voor een break-up al met het verwerken van het verlies?? Als dat is omdat de kans op alleen-zijn dan afneemt, weten we voortaan meteen wat werkelijk het zwakke geslacht is :')
pi_88934125
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:17 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd? :') kuthoeren.
Lijkt inderdaad een verband te bestaan. Ik heb dit ook meegemaakt. Sterker nog, ik denk dat heel wat mannen dit ooit hebben meegemaakt.

Veel vrouwen zijn tijdens een relatie al bezig met een potentiële andere relatie, mannen pas daarna.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:19:27 #272
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88934872
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Het zal voorlopig nog wel met ups en downs gaan lijkt me... alleen al uit gerechtigheid hoop ik dat ze zichzelf ook nog een keer tegenkomt en flink spijt krijgt van dit alles.
Ik denk dat ze zich van haar huidige acties uiteindelijk niet beter van gaat voelen, nee. Het komt op mij over als vluchtgedrag. Tijdens de relatie al. Ze ging zich aan jou ergeren en ze heeft haar klep dicht gehouden. Ze is afstand van je gaan nemen maar durfde vervolgens niet de stap te zetten om jou te confronteren met die gevoelens. Vervolgens is ze op de vlucht geslagen door te liegen en bedriegen.

Ik weet eigenlijk niet of ze echt zo'n manipulatieve bitch is als hier gesuggereerd wordt. Het lijkt me meer dat ze het slachtoffer is geworden van haar eigen zwakheden. Namelijk: het vluchten voor negatieve emoties. Vandaar ook dat ze koud en afstandelijk ging doen. Dat deed ze niet om haar omgeving af te wimpelen, dat deed ze om haar éigen rotgevoel weg te drukken.

Hoe dan ook, het werd het een ingewikkeld verhaal voor haar, zeker toen die barman ten tonele kwam. Ik geloof best dat ze ook nog gevoelens voor TS koesterde en hem een echte tweede kans wilde geven. Ze had nu echter ook gevoelens ontwikkeld voor die barman en om één van beide te laten werken, de tweede kans of de relatie met die barman, moest ze de andere relatie afbreken. En dat kon ze wéér niet.

TS wel. Nu is hij namelijk degene die dat gezegd heeft en hij vangt gelijk de klap op, zoals dat moet. En wat doet zijn ex? Ze vlucht. Negen uur na het officieel beëindigen van de relatie zit zij bij die barman op de bank en zoent ze met hem, een dag na de breuk gaat ze uit eten met hem en een week later heeft ze seks met hem. Maar Jeice, denk geen moment dat zij nu de tijd van haar leven heeft met die gozer. Ik denk juist dat ze zielsongelukkig is.

Ze kan vluchten in seks wat ze wil, dat kind zal de komende jaren om moeten leren gaan met een gigantisch schuldgevoel, omdat ze jou zo hard genaaid heeft, dat nog steeds doet, maar jij haar zo fair behandelt. Eigenlijk doe jij in korte tijd alles goed wat zij een jaar lang fout gedaan heeft. Ik denk dat er geen betere manier is om een relatie als deze te beëindigen zoals jij gedaan hebt. Respect, TS. Ik wens je alle sterkte toe de komende tijd. 14.gif
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:28:58 #273
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_88935029
Precies, ze komt er zelf wel achter...
Het zal een paar weken leuk zijn met zon barman en dan houd dat ook wel op.
Krijgt ze spijt en dan wil ze je graag terug ts.

Laat je niet gek maken, geen hand vol maar een land vol.
pi_88935480
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef maickeltje het volgende:
Precies, ze komt er zelf wel achter...
Het zal een paar weken leuk zijn met zon barman en dan houd dat ook wel op.
Krijgt ze spijt en dan wil ze je graag terug ts.

Laat je niet gek maken, geen hand vol maar een land vol.
Mwoah, ik weet niet of ze spijt krijgt. Ik vond deze uitspraak wel vrij accuraat ;)

Stukje vanaf 0:50.
pi_88935558
Blijkbaar ziet ze een toekomst met die lapzwans van de bar , maar dat gaat wel over !

Straks lach jij...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')