Nou ja dat kan ze echt even vergeten... hoe vergevingsgezind ik de afgelopen 3 weken was, zo klaar ben ik nu met d'r. Dit was (eindelijk) echt de grens voor mij. Ze heeft me zoveel pijn gedaan de afgelopen weken, dat er nu blijkbaar een soort knop omgegaan is bij mij. En eerlijk gezegd ben ik er best blij mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:56 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon een kutwijf man, wees blij dat je dr vanaf bent.
Zo'n type waarvan je moet ruiken wat in dr omgaat en als je dat niet doet is het na 8 jaar uit
En dan nog doen alsof dr neus bloed
En dan nog proberen je aan het lijntje te houden. Maar goed, ik weet een ding, ze zal komende tijd weer poeslief doen, en zeggen dat ze weer vrienden wil zijn..
Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsiefquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Tja, misschien een cliché antwoord, maar dit had je wel kunnen verwachten he?
Als mensen roepen dat ze even 'rust willen om alles op een rijtje te zetten' in een relatie (of wat daar nog van over is) dan moeten er al alarmbellen gaan rinkelen, vooral wanneer er al een ander in het spel is.
Toch jammer dat ze nog steeds niet eerlijk kan zijn en maar blijft liegen. Kennelijk is het al een soort van gewoonte geworden van haar om je voor te liegen. Weet je meteen hoeveel respect ze heeft voor jou en jullie relatie.
aan de andere kant het komt heus ook wel voor dat iemand geheel niet liegt maar dat het gevoel dat iemand wel moet liegen een soort geruststelling is voor degene die denkt voorgelogen te zijn... en zich daarin vastbijtquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Mensen die liegen zelfs als ze met verifieerbare feiten worden geconfronteerd zijn het gewend dat ze er mee weg komen of liegen compulsief
Verder lijkt het me voor de rest van de mensen in dit topic niet zo'n verrassing. Ik denk wel dat het goed is dat je nu pijnlijk met de neus op de feiten bent gedrukt. Het feit dat ze een leugenachtige hoer blijkt helpt wel bij het verwerken natuurlijk.
Laat het een les zijn en tegelijkertijd niet alle vrouwen wantrouwen TS (lekker tegenstrijdig, maar you know what I mean).
2011 gaat sowieso hard jouw jaar worden, lekker met vrienden in de kroeg hangen, vrouwen ontmoeten etc. Mijn zegen heb je, ga ervoor kerelquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:33 schreef jeice het volgende:
Het zal ongetwijfeld nog steeds met ups en downs gaan, maar ik mag hopen dat dat minder zal zijn als de afgelopen 3 weken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden
Grote kans dat de eerste keer met die kerel al veel eerder heeft plaatsgevonden..quote:M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
quote:M'n schoonzusje wist te vertellen dat ze afgelopen weekend met hem naar bed is geweest. Een kleine week na de break-up al dus
quote:en haar familie lijkt het ook allemaal prima te vinden wat ze doet
In reflectie dus: beide partijen hebben fouten gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Ze zei dat dat anderhalf jaar geleden was ingezet, ze begon zich blijkbaar langzaamaan te irriteren aan me, maar heeft dit nooit laten merken.
Lijkt inderdaad een verband te bestaan. Ik heb dit ook meegemaakt. Sterker nog, ik denk dat heel wat mannen dit ooit hebben meegemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:17 schreef mymindisglowing het volgende:
Ik blijf me vebazen over het feit dat vrouwen doorgaans echt het hart op de tong hebben, alles wat ze emotioneel voelen wordt gedeeld met de buitenwereld. Daarom praten wijven ook zoveel. Maar zodra een relatie in moeilijk vaarwater komt houden ze 1,5 jaar stijf hun bek en gaan ze maar vreemd?kuthoeren.
Ik denk dat ze zich van haar huidige acties uiteindelijk niet beter van gaat voelen, nee. Het komt op mij over als vluchtgedrag. Tijdens de relatie al. Ze ging zich aan jou ergeren en ze heeft haar klep dicht gehouden. Ze is afstand van je gaan nemen maar durfde vervolgens niet de stap te zetten om jou te confronteren met die gevoelens. Vervolgens is ze op de vlucht geslagen door te liegen en bedriegen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:45 schreef jeice het volgende:
Het zal voorlopig nog wel met ups en downs gaan lijkt me... alleen al uit gerechtigheid hoop ik dat ze zichzelf ook nog een keer tegenkomt en flink spijt krijgt van dit alles.
Mwoah, ik weet niet of ze spijt krijgt. Ik vond deze uitspraak wel vrij accuraatquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef maickeltje het volgende:
Precies, ze komt er zelf wel achter...
Het zal een paar weken leuk zijn met zon barman en dan houd dat ook wel op.
Krijgt ze spijt en dan wil ze je graag terug ts.
Laat je niet gek maken, geen hand vol maar een land vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |