Achter donkere ruiten in een donkere auto zie je die neger inderdaad niet zittenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Goede voetballer enzo, maar niet zo slim. Ik lees nu net een interview met hem waarin hij zegt: ik word nu heel veel herkend. Daarom koop ik later een Mercedes S-klasse met geblindeerde ramen en zwarte velgen, zodat ik minder herkend word.
Nou zie ik al weinig S-klasses, maar S-klasses met geblindeerde ruiten en zwarte velgen zie ik al helemaal nooit. Dus voortaan als ik er zo 1 zie weet ik dat het Lukaku is. Hoezo dan val ik niet meer op?
Jij snapt zijn punt serieus niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef osmo het volgende:
[..]
Achter donkere ruiten in een donkere auto zie je die neger inderdaad niet zitten
Mensen die alleen standaard aankopen doen op FMquote:
Laten we er een FM-topic van makenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mensen die alleen standaard aankopen doen op FM
Ik heb al menig game gespeeld maar serieus nog nooit Lukaku gekocht..
Goed ideequote:Op woensdag 3 november 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laten we er een FM-topic van maken![]()
![]()
.
De echte baas is Yazalde van SC Bragaquote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed idee
Collins John is pas een eindbaas in FM2010. Scoort vanuit alle hoeken en gaten in mijn FC Groningen
Die ken ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De echte baas is Yazalde van SC Braga.
FC Groningen werd bij mij altijd wel redelijk vaak kampioen op zich.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Luciano is trouwens een beest van een keeper en Enevoldsen kan ook een aardig balletje trappen
Ook mooi is dat ik Stenman verkoop voor bijna 3 miljoen, vervolgens voor 95k Lachambre van Roda () koop en die speelt de sterren van de hemel
Wat is dan weer minder vind is dat m'n supporters klagen dat ik met 0-0 gelijk speel tegen Ajax in de Arena
Hmmm, ik zit net na de winterstop van seizoen 1, maar kampioen worden gaat nog even niet hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FC Groningen werd bij mij altijd wel redelijk vaak kampioen op zich.
van de Laakquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, ik zit net na de winterstop van seizoen 1, maar kampioen worden gaat nog even niet hoorSta nu stevig op de 7e plek.
Heb een heel nieuw elftal gebouwd. Granqvist, Stenman, van de Laak, Andersson, Garcia Garcia, van Loo, Matavz, Holla en Kieftenbelt verkocht voor in totaal ruim 20 miljoen en voor slechts de helft aangekocht. En iedereen doet het prima
Heb alleen een of andere Davy de Beule gekocht voor een miljoen (Belgische rechtsbuiten), maar die blijkt er helemaal niks van te kunnen
Hahaha.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb niet het idee dat ik iets mis. In de spits doet Collins John het meer dan goed en op rechtsbuiten heb ik Bona Kalou, die mislukte Belg en Edouard Duplan. Kalou doet het ook erg goed namelijk, zit zelfs weer in het Ivoorkustse () elftal
Mensen die FM downloaden en niet kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die nog FM 2010 spelen terwijl je 2011 al kunt downloaden
FM is echt een spel dat geschikt is om te downloaden, mensen die er geld voor neerleggenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mensen die FM downloaden en niet kopen
wat doe je homoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:51 schreef zwaaien het volgende:
Lukaku = beest
![]()
[ afbeelding ]
Dit was z'n lichaam op 16 jarige leeftijd
Zijn er eigenlijk nog 'voor de FOK!kers over 10 jaar'-topics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:59 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik dacht dat deze tijdscapsule pas in 2110 geopend zou worden?
Neen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog 'voor de FOK!kers over 10 jaar'-topics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |