Wow, kan er trouwens ook een filmpje gemaakt worden?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef meteo-online het volgende:
Schitterende foto's van het noorderlicht in Zweden
Hieronder ziet u een aantal foto's die vanavond gemaakt zijn in Zweden, meerdere foto's komen nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het gisteren geprobeerd om in gif-formaat te zetten maar dan is het niet mooi meer. Mogelijk weten anderen hier hoe het kan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wow, kan er trouwens ook een filmpje gemaakt worden?
altijd mooi om die bewegingen te zien.
Tromso:?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef meteo-online het volgende:
Schitterende foto's van het noorderlicht in Zweden
Hieronder ziet u een aantal foto's die vanavond gemaakt zijn in Zweden, meerdere foto's komen nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ze morgen ook hier even neerzetten heb er nu 17quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Omniej het volgende:
Deze 4 5 inmiddels in een gif schiet niet echt op... De tijd tussen de foto's in is te groot denk ik. Tenzij je er nog veel meer hebt?
De eerste twee en de laatste twee lopen wel aardig in elkaar over, maar de middelste valt een beetje buiten de boot.
Misschien een avi schieten?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Omniej het volgende:
Deze 4 5 inmiddels in een gif schiet niet echt op... De tijd tussen de foto's in is te groot denk ik. Tenzij je er nog veel meer hebt?
De eerste twee en de laatste twee lopen wel aardig in elkaar over, maar de middelste valt een beetje buiten de boot.
Ik zou nu echt ZO graag willen zien wat jij de afgelopen uren hebt gezien!quote:
"(of het moet erg donker zijn en dan zie je erg noordelijk een rode aurora)"quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:25 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
in elk geval tot in het zuiden van noorwegen is het te zien, in Nederland geef ik het een kleine kans eigenlijk (of het moet erg donker zijn en dan zie je erg noordelijk een rode aurora)
[ afbeelding ]
Komende dagen kan trouwens erg interessant zijn, sunspot 1164 heeft een complex "beta-gamma" magnetisch veld en die geven altijd sterke zonnevlammen.
1164 is pas over 3-4 dagen volledig op de aarde gericht en als ie dan ontploft...![]()
Wowquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:39 schreef Fogel het volgende:
De Noorse fotograaf Terje Sørgjerd heeft begin maart 22000 fotos gemaakt in Noord-Noorwegen. Het resultaat heeft hij in de onderstaande video geedit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |