In London hangen er echt bizar veel en toch konden ze de 7/7 bombers niet pakken. Precies die dag was er storing. En schoten ze 'éxpres' op de verkeerde. Ja want met een rugtas en wat versnelt lopen dat is verdacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben het grotendeels eens met lambiekje. een toevallig passant kan ook besproeit raken. toch denk ik dat met alle cameratoezicht de foutmarge nihil is. in dit geval is het middel veel beter dan de kwaal. maar er is nog volop ruimte om over andere beveiligingsvormen na te denken.
Waarom haal je dat er nou weer bij? Dat heeft niks met je OP te maken. Ook niet door die laatste alinea.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In London hangen er echt bizar veel en toch konden ze de 7/7 bombers niet pakken. Precies die dag was er storing. En schoten ze 'éxpres' op de verkeerde. Ja want met een rugtas en wat versnelt lopen dat is verdacht.
Heb je de privacy uitzending van VPRO gezien. ?!! Poos terug waren 2 Marokkanen getoond in opsporing verzocht(?) voor geweldadigheid in OV. Vervolgens stonden er pagina grote fotos in de krant met foute teksten erbij.. maar de jochies wisten van niets. Ja sorry, foutje. Lekker makkelijk. Wel loei groot in de krant, TV aandacht. Controle ho maar. Het kan dus nog steeds falikant fout gaan.
Ik denk dat JUIST makkelijker de verkeerde opgepakt gaat worden met al die a CCTV automatisering en idiote DNA-sprays en biometrische pasjes.
wat heeft een spray die op mensen gespoten wordt met privacy te maken ?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In London hangen er echt bizar veel en toch konden ze de 7/7 bombers niet pakken. Precies die dag was er storing. En schoten ze 'éxpres' op de verkeerde. Ja want met een rugtas en wat versnelt lopen dat is verdacht.
Heb je de privacy uitzending van VPRO gezien. ?!! Poos terug waren 2 Marokkanen getoond in opsporing verzocht(?) voor geweldadigheid in OV. Vervolgens stonden er pagina grote fotos in de krant met foute teksten erbij.. maar de jochies wisten van niets. Ja sorry, foutje. Lekker makkelijk. Wel loei groot in de krant, TV aandacht. Controle ho maar. Het kan dus nog steeds falikant fout gaan.
Ik denk dat JUIST makkelijker de verkeerde opgepakt gaat worden met al die a CCTV automatisering en idiote DNA-sprays en biometrische pasjes.
Dat met al die techniek en automatisering helemaal niet eerder een boef gepakt wordt. Ik denk dat het juist eerder frustreert. En ben van mening als men meer verdient naar werk en NIET confirm leeftijd/CAO en MINDER belasting betaalt dat het effectiever is.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat heeft een spray die op mensen gespoten wordt met privacy te maken ?
Ja en?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat met al die techniek en automatisering helemaal niet eerder een boef gepakt wordt. Ik denk dat het juist eerder frustreert. En ben van mening als men meer verdient naar werk en NIET confirm leeftijd/CAO en MINDER belasting betaalt dat het effectiever is.
Plus wat Zoalshetis zegt, dat het onschuldige voorbij gangers besmeurd kunnen worden.
Zotte complottheoriespuwende grapjas dat ge er bent.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat met al die techniek en automatisering helemaal niet eerder een boef gepakt wordt. Ik denk dat het juist eerder frustreert. En ben van mening als men meer verdient naar werk en NIET confirm leeftijd/CAO en MINDER belasting betaalt dat het effectiever is.
Plus wat Zoalshetis zegt, dat het onschuldige voorbij gangers besmeurd kunnen worden.
Je hebt dus geen vertrouwen in je medelanders. zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |