Al getracht handmatig te installen door de setup.exe uit te pakken en handmatig naar de inf-jes te verwijzen ?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:56 schreef mschol het volgende:
oke, alles verwijderd, winsock gereset, TCP/IP stack gereset, alleen WPA-psk aangezet in router
driver gebruikt uit de image van de laptop (die dus 100% zeker goed zou moeten werken, aangezien die het 2-3 jaar goed heeft gedaan)
kan wel connecten maar ip adres krijgen is een no-go
en fixed doettie nog niks...
yep, helaas ookal geprobeerd...quote:Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Al getracht handmatig te installen door de setup.exe uit te pakken en handmatig naar de inf-jes te verwijzen ?
yup, in eeerste instantie als ethernet controller, later als een 11a/b/g Wireless LAN Mini PCI adapter (toen de driver van windows update werd getrokken)quote:Op woensdag 3 november 2010 15:26 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Werd het apparaat wel herkend ?
Wat je ook zou kunnen doen is een image maken van deze install, oude image terugzetten, drivergrabber uitvoeren (zet de geinstalleerde drivers in geordende mapjes), nieuwe image weer terugzetten en drivers installeren - wel een beetje omslachtig imhoquote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef mschol het volgende:
Dan zou ik laptop uitelkaar moeten halen)
versie 4.1.102.147
provider: atheros communications inc
driver grabber geeft me iig wel de info die ik nodig heb (de image heb ik gedeployed in een VMware machine)quote:Op donderdag 4 november 2010 07:50 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wat je ook zou kunnen doen is een image maken van deze install, oude image terugzetten, drivergrabber uitvoeren (zet de geinstalleerde drivers in geordende mapjes), nieuwe image weer terugzetten en drivers installeren - wel een beetje omslachtig imho![]()
Om bij je wlan kaartje te komen moet je dat hele ding uit elkaar halen idd
als je eerst nog even het topic doorleestquote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef Hyman het volgende:
Heb je nou al je router gereset?
Wss kan ie geen DHCP adres krijgen.
Of je zet em op static.
deed ook niks helaas..quote:
heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef Haque het volgende:
Zet je firewall eens uit?
Vul eens een SSID in.
En probeer die 2 dingen met een fixed ip.
Lukt het een beetje ? (lees: werkt het nog na de updates ..?)quote:Op donderdag 4 november 2010 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je uberhaupt verder gelezen dan de OP?
hij is nu aan het updaten (via WLAN).. ik zie tussen Windows update een update voor de wlan kaart staan, ik vermoed dat dat de boosdoener is en zal die dus even -niet- installerenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Lukt het een beetje ? (lees: werkt het nog na de updates ..?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |