anders was ik homo gewestquote:
Bewust!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
komt door je avatar NBTbest een tease
Niks aan de hand dan toch! Ik bedoel, wie houd er niet van vrouwelijk schoon?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
anders was ik homo gewest![]()
En ja... ik hou van vrouwelijk schoon
Goede vraag inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Bewust!![]()
[..]
Niks aan de hand dan toch! Ik bedoel, wie houd er niet van vrouwelijk schoon?![]()
Dat is nu duidelijk ja!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaadEn ik ontvang graag kusjes
![]()
daar zijn vrouwen ook baas inquote:
quote:
quote:
Oehhh... ik voel een virtuele date aankomenquote:
Oeehwwwwwwwwwwwww, Jij heb leuke ideeen!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oehhh... ik voel een virtuele date aankomen
Ja hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwwwwwwwwwwww, Jij heb leuke ideeen!
En natuurlijk mijn vriendje!! Garisson72quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja helekker virtuele stoute dingen doen
![]()
Met Michhas erbij
Oeh quatrosexquote:Op woensdag 3 november 2010 11:46 schreef NBT het volgende:
[..]
En natuurlijk mijn vriendje!! Garisson72
Ik weiger hier aan mee te werkenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja helekker virtuele stoute dingen doen
![]()
Met Michhas erbij
Ook goed !quote:Op woensdag 3 november 2010 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weiger hier aan mee te werken
dan trionueckqseckqsquote:
anders krijg je weer van die verhalen over wat er nou precies gebeurt is enzoquote:
Precies, heb je een virtuele camera bij je? Dan kunnen we zo beginnen. Ik moet eigenlijk Garisson72 nog om akkoord vragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders krijg je weer van die verhalen over wat er nou precies gebeurt is enzo
ja maar ik weet niet of jij nog in het shot past...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
een goeiedag mijn schatjes
en het gaat zeker weer over seks....
nee hoeft nietquote:Op woensdag 3 november 2010 12:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of jij nog in het shot past...
edit: hoi![]()
Ja wat wil je.... NBT is er hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
een goeiedag mijn schatjes
en het gaat zeker weer over seks....
Dat is echt niet mijn schuld!!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... NBT is er he
zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... NBT is er he
Jij voegt vandaag niet veel toe aan dit topique he Michhas?quote:
wat heb jij met grote tietenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef NBT het volgende:
Ben toch niet zo blij met deze UI de tieten zijn te klein!
Nope vandaag niet, ben vrij en druk dusjaquote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij voegt vandaag niet veel toe aan dit topique he Michhas?
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmmquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen!
![]()
![]()
![]()
Vrouwen naakt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen to that, amen!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen!
![]()
![]()
![]()
Vrouwen naakt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zou je ? mannen horen graag geile praat van een vrouwquote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef NBT het volgende:
Goed, dat gehad te hebben... Ik kan het best ook over non seksuele dingen hebben hoor!
Daar heb jij dan weer een punt, maar ik wil alleen zeggen dat het heussss niet door mij komt dat het altijd over sex gaat hier!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom zou je ? mannen horen graag geile praat van een vrouw
nee de ander 50% is je avatarquote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt, maar ik wil alleen zeggen dat het heussss niet door mij komt dat het altijd over sex gaat hier!
Ja, maar maar maar..... Dat zijn tieten!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee de ander 50% is je avatar
NBT wil weer keiharde neuqseks met iedereen geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
is hier nog iets spannends gebeurt??
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
NBT wil weer keiharde neuqseks met iedereen geloof ik.
meer niet.
oeehwww een date!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik sta te wachten op meneer met zijn zielige armpje. maar het is hier koud!
spannendquote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Ik sta te wachten op meneer met zijn zielige armpje. maar het is hier koud!
Oohwww... verkeerd begrepen dan!quote:
zijn ze van jezelf, of heb je ze gekocht ?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar..... Dat zijn tieten!
geleendquote:Op woensdag 3 november 2010 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn ze van jezelf, of heb je ze gekocht ?
degene van wie je ze hebt geleend heeft wel smaakquote:
kan ik niet, ik zit op mn werkquote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef NBT het volgende:
hahahahaDie wil ik ook wel! Resize is voor me!
Dat is hier ook het geval jaquote:Op woensdag 3 november 2010 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet, ik zit op mn werk
hoe laat ben je klaar dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik niet, ik zit op mn werk
Ja je heb het verkeerd!quote:
Zo doet Michhas al de hele dag !quote:
Helemaal niks! En nu gaat ik niet meer over sex praten!quote:
Juist niet! Hij zei dat hij druk was!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij verveelt zich zeker?
dan verwacht ik toch wel meer bijdragen van hem hierquote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Juist niet! Hij zei dat hij druk was!
Woohooooo!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Juist niet! Hij zei dat hij druk was!
Woooooooooooohooooooooooo!quote:
heh wat gaan we meeten?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
wanneer is nu die GRTDOJW meet?
Nee die slik ik meestal niet als ik vrij ben en niks hoef te doenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij je pilletjes wel ingenomen??
nee neequote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Helemaal niks! En nu gaat ik niet meer over sex praten!
joh ik dacht dat hij met jou zou gaan daten ?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is hier ook het geval jaEn PD is aan het daten dus dat gaat hem niet worden
om 16:45 uur gaat het hek van de poort open. moet het een beetje dramatisch laten klinkenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe laat ben je klaar dan?
Uhmmm... nee ik ga niet daten met fokkers!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ik dacht dat hij met jou zou gaan daten ?
![]()
[..]
om 16:45 uur gaat het hek van de poort open. moet het een beetje dramatisch laten klinken
dat is nog maar 2,5 uurquote:Op woensdag 3 november 2010 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh ik dacht dat hij met jou zou gaan daten ?
![]()
[..]
om 16:45 uur gaat het hek van de poort open. moet het een beetje dramatisch laten klinken
Nee dat is als PD er is!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toch als jij er bent gaat jet 9 van de 10 keer over seks
waarom heeft PD het dan steeds over seksquote:Op woensdag 3 november 2010 14:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee dat is als PD er is!
Ik ga het niet meer over seks hebben!
Die tijden zijn voorbij!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heeft PD het dan steeds over seks![]()
dat komt dus door jou dus je hebt er wel wat mee te maken
Ik post gewoon niet als PD er is!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het lukt
nou ok, alleen neuken dan ?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Uhmmm... nee ik ga niet daten met fokkers!![]()
En het is inderdaad erg sneu dat je moet wachten dat de poort open is!
dat is volgens mij vrij moeilijkquote:
Ik praat niet meer over seks, sorry!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok, alleen neuken dan ?
Dat dusquote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toch als jij er bent gaat jet 9 van de 10 keer over seks
zegt ze...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik praat niet meer over seks, sorry!
Geen commentaar!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
zegt ze...
Ps. die titties in je UI zijn echt te groot
Misschien willen anderen wel met je meeten!?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Misschien willen anderen wel met je meeten!?
Zie je wel! het is niet mijn schuld!quote:
mannen denken ook alleen maar aan seksquote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Zie je wel! het is niet mijn schuld!![]()
Ben ik stiekem toch een man?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mannen denken ook alleen maar aan seks
Jij zei het hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
idd, goed idee pics!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik praat niet meer over seks, sorry!
big titsquote:
alsof je het erg vind?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
[..]
het moet toch ergens mee beginnen of niet ?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mannen denken ook alleen maar aan seks
ja maar dan hoeft dit hele topic nog niet over seks te gaanquote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het moet toch ergens mee beginnen of niet ?
Wel!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan hoeft dit hele topic nog niet over seks te gaan
Ik begrijp het helemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel!
GRTDOJW staat voor geen reet te doen op je werk, dat betekent dat er geen lekkere reet op je werk is die je kan 'doen', snap je?
Dus dan kom je hier posten, om te zien of hier nog iemand is om te 'doen'
whehe, wedden dat je het niet vol houd ?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef NBT het volgende:
Er komt inderdaad alleen nog een foto, maar daarna is het afgelopen!
ok laten we er maar mee ophouden, totdat iemand er weer over begint dan maarquote:Op woensdag 3 november 2010 14:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan hoeft dit hele topic nog niet over seks te gaan
dat is dus als PD dit topic weer komt binnenstormen en verteld hoe zijn date meet met Myraela was?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, wedden dat je het niet vol houd ?
[..]
ok laten we er maar mee ophouden, totdat iemand er weer over begint dan maar
je heb gelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, wedden dat je het niet vol houd ?
[..]
ok laten we er maar mee ophouden, totdat iemand er weer over begint dan maar
maak van je hart geen moordkuil !quote:
is goed baasquote:Op woensdag 3 november 2010 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil !
nou dan moet mijn vriendin langskomen, want iemand anders doe ik nietquote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel!
GRTDOJW staat voor geen reet te doen op je werk, dat betekent dat er geen lekkere reet op je werk is die je kan 'doen', snap je?
Dus dan kom je hier posten, om te zien of hier nog iemand is om te 'doen'
Bedelenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kan je niet bij je vriendin om seks bedelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze leest zeker mee ?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
nou dan moet mijn vriendin langskomen, want iemand anders doe ik niet
ze hoeft geen fokker te zijn, als jij je inlog gegevens op je eigen pc hebt staan, kan ze zo je geschiedenis lezenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
nope
weet niet eens of ze ook een fokker is
moet ze wel eerst een keer achter mijn pc zittenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze hoeft geen fokker te zijn, als jij je inlog gegevens op je eigen pc hebt staan, kan ze zo je geschiedenis lezen
whehe daar zit wat inquote:Op woensdag 3 november 2010 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
moet ze wel eerst een keer achter mijn pc zitten
ik zal je eens wat vulgaire plaatjes pm-enquote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
en zelfs dan, dan mag ze dat gerust
En ik dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal je eens wat vulgaire plaatjes pm-en
ik dacht dat je het er niet meer over wilde hebbenquote:
Ohwja!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je het er niet meer over wilde hebben
Valt best mee toch!?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:38 schreef Lutte het volgende:
Ik ben een halve dag en jullie vullen ruim een topic.
Hoi allen!
Hoi Myraela!
Ooh, ik heb jullie gevonden dus ik vind het best.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Valt best mee toch!?![]()
Hallloooooo!![]()
Myraela en PD hebben een Date nu!
geen idee, Myaela kwam opeens melden dat ze op PD aan het wachten was en toen vroeg ik of ze een date hadden, maar zij zei dat het een meet wasquote:Op woensdag 3 november 2010 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik heb jullie gevonden dus ik vind het best.
Een date? Vertel?
Een meet met Myraela, daar zou menig jongen een moord voor doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
geen idee, Myaela kwam opeens melden dat ze op PD aan het wachten was en toen vroeg ik of ze een date hadden, maar zij zei dat het een meet washahaha
saai, eerst geFOK!t en toen werd ik meegesleept door mn moeder naar het winkelcentrumquote:Op woensdag 3 november 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een meet met Myraela, daar zou menig jongen een moord voor doen.
Hoi CC, hoe was je dag?
Prima, school (7 voor SE Duits en 7.2 voor SE biologie) en nu thuis, en heb geen huiswerk (morgen toch drie tussenuren).quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
saai, eerst geFOK!t en toen werd ik meegesleept door mn moeder naar het winkelcentrum![]()
hoe was de jouwe?
zo dat is mooi!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima, school (7 voor SE Duits en 7.2 voor SE biologie) en nu thuis, en heb geen huiswerk (morgen toch drie tussenuren).
agenda, kersthond, topjes voor de zomerquote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad!! Nog iets leuks gekocht?
Tot morgen!! Heb drie tussenuren en een computerles Nederlands dus zal me morgen overdag wel even melden!!quote:
had je interessante gespreksonderwerpen??quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was geen date.Maar het was wel gezellig, hij zit nu net op de bus.
Oeeeh, nice!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
agenda, kersthond, topjes voor de zomer
Nee, we waren we allebei de hele tijd stil.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
had je interessante gespreksonderwerpen??
Aaah, wat lievvv!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja die hond flappert met zn oren als ie zingt
wat hebben jullie dan gedaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we waren we allebei de hele tijd stil.
Even door het centrum gelopen hierzo, swirl gegeten.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat hebben jullie dan gedaan?
en toen??quote:Op woensdag 3 november 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even door het centrum gelopen hierzo, swirl gegeten.
okee gezelligquote:Op woensdag 3 november 2010 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen thuis broodje gegeten en bankgehangen en nu zit die in de bus.
Ja klopt, zou er ook al af moeten zijn. Maarja, dat duurt soms even.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee gezellig![]()
Je zou gisteravond toch al je blauwe kleurtje verliezen??
oke, oke!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja klopt, zou er ook al af moeten zijn. Maarja, dat duurt soms even.
Ja, mijn leven is een hoop veranderd de laatste paar weken en ik merkte dat ik er steeds minder tijd/humeur voor had. Dat vond ik niet eerlijk tegenover de andere mods.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, oke!
Had je eigenlijk zelf besloten om geen moderator meer te zijn?
Oke, nee inderdaad dat is ook zieligquote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is een hoop veranderd de laatste paar weken en ik merkte dat ik er steeds minder tijd/humeur voor had. Dat vond ik niet eerlijk tegenover de andere mods.
Okee succes, en wanneer komt die foto nou eens?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
Nou! Welkom Myraela!
Ik ga nu weer naar hockeyNet 3 uur training gegeven, dus lekker sportief vandaag
Die komt! Vandaag heb ik echt geen tijd! Eerst school, dan 6 of 7 uur hockey, en dan nog hopen dat ik een beetje van Ajax meekrijg! Morgen misschien?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee succes, en wanneer komt die foto nou eens?
Sterktequote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, mijn leven is een hoop veranderd de laatste paar weken en ik merkte dat ik er steeds minder tijd/humeur voor had. Dat vond ik niet eerlijk tegenover de andere mods.
Ja dat wel. Hoewel ik vroeger ook maar een baggerusertjes was hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, nee inderdaad dat is ook zielig![]()
zal wel even wennen worden om kuttopics niet op slot te kunnen gooien
Ja ik doelde ook op morgenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die komt! Vandaag heb ik echt geen tijd! Eerst school, dan 6 of 7 uur hockey, en dan nog hopen dat ik een beetje van Ajax meekrijg! Morgen misschien?
Jij was vroeger ook bagger? Dan heb ik nog een kans om weer geaccepteerd te wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat wel. Hoewel ik vroeger ook maar een baggerusertjes was hoor.Misschien word ik ooit wel weer blauw als ik alles weer een beetje op orde heb.
ikzelf zie ook weer een lichtpuntje aan het eind van de tunnelquote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook bagger? Dan heb ik nog een kans om weer geaccepteerd te worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog een ban gehad omdat ik teveel baggerde.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij was vroeger ook bagger? Dan heb ik nog een kans om weer geaccepteerd te worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog een ban gehad omdat ik teveel baggerde.Elke nacht lekker baggeren en toen was er ook nog een ONZ SC
Haha en toch modje wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog een ban gehad omdat ik teveel baggerde.Elke nacht lekker baggeren en toen was er ook nog een ONZ SC
Ach, Zelfs de FA's waren vroeger baggeraars.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha en toch modje worden
Toch zou je dat haast niet zeggenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, Zelfs de FA's waren vroeger baggeraars.
Heb je nog nooit een remlof nacht-topic gezien?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch zou je dat haast niet zeggen
nee, wel SwJ topicsquote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een remlof nacht-topic gezien?Die zijn geniaal.
ik ben gek op die dingenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n haarband gekocht. Lijkt echt net alsof ik het gevlecht heb.Brunette dan wel.
[ afbeelding ]
Die zijn echt geweldig, zeker als het precies je haarkleur is!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n haarband gekocht. Lijkt echt net alsof ik het gevlecht heb.Brunette dan wel.
[ afbeelding ]
Link?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een remlof nacht-topic gezien?Die zijn geniaal.
jaa die linker zou mijn haarkleur zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zijn echt geweldig, zeker als het precies je haarkleur is!
Rechts de mijne, ben heeeul blond.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa die linker zou mijn haarkleur zijn![]()
Hoi Michhas!
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke. Pareltjes.
Nivea op je ballen smeren
stiekem bedoelde ik ook de rechter, ben heul niet bruinquote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rechts de mijne, ben heeeul blond.
Haaai Micchhas.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zulke. Pareltjes.
Nivea op je ballen smeren
quote:Op zondag 21 maart 2010 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat dat samen met Nivea? Of explodeert dat ofzo?
Klaploper is geniaal. Heeft een paar maanden in OUD geposten over een kindje dat zogenaamd geboren was tussen hem en Cosmo. Echt geniaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef Michhas het volgende:
Gevecht met zwerver op de dam.
Deze vind ik geniaalVooral omdat hij in REV staat
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klaploper is geniaal. Heeft een paar maanden in OUD geposten over een kindje dat zogenaamd geboren was tussen hem en Cosmo. Echt geniaal.
Wat een baasquote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klaploper is geniaal. Heeft een paar maanden in OUD geposten over een kindje dat zogenaamd geboren was tussen hem en Cosmo. Echt geniaal.
haha ja kloptquote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat een baas
CC jij was er toch ook bij toen we in OUD een verjaardagstopic voor jo-ep hadden aangemaakt?
sommige users zijn echt geweldig met hun opmerkingenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Michhas het volgende:
hallo, ik ben jarigdat was leuk
Die reacties van die posters in OUD ook
Geweldig topic trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Michhas het volgende:
hallo, ik ben jarigdat was leuk
Die reacties van die posters in OUD ook
owja geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar er staan toch ook vervaagde foto's in die banner?
Zover was ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja geen idee eigenlijk![]()
DE WORM RECHTS IS SWJ
Murp?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zover was ik.Maar ik wil weten wie die boomjongen is.
Dat is niet iemand van de mods geloof ik, gewoon een foto van een dude bij een boomquote:Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zover was ik.Maar ik wil weten wie die boomjongen is.
Waarom zet je iemand tegen een boom in een banner?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is niet iemand van de mods geloof ik, gewoon een foto van een dude bij een boom
Maar hoe kom ik dan aan zijn naam? En waarom staat hij in de banner?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Volgens mij zijn ze van internet want die van de Kankerkachel staat er ook tussen
Dit dus, zijn gewoon mensen die op Fok! belachelijk worden gemaaktquote:Op woensdag 3 november 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Volgens mij zijn ze van internet want die van de Kankerkachel staat er ook tussen
Niet, Myraela heeft hem aanbevolen voor de banner omdat ze hem wel knap vondquote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik dan aan zijn naam? En waarom staat hij in de banner?
Ik zie Kees Kankerkachel niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus, zijn gewoon mensen die op Fok! belachelijk worden gemaakt
[ONZ FB] Waar de ONZ-mods de baas zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel die staat met zn ogen en neus aan de linkerkant
Hij staat achter het FB stukjequote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
[ONZ FB] Waar de ONZ-mods de baas zijn
Ik heb het over deze banner hè?
ow niet zo veel hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
Myr, you're welcome.
![]()
In hoeverre verschilt deze SC van de anderen ?
Er wordt vooral vanaf het werk in gepost, door mensen met een rustige baan achter de computer. Denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
Myr, you're welcome.
![]()
In hoeverre verschilt deze SC van de anderen ?
Dan zal het wel stil worden denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er wordt vooral vanaf het werk in gepost, door mensen met een rustige baan achter de computer. Denk ik.
Dat wel, alleen er wordt rustig doorgeSCed.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Dan zal het wel stil worden denk ik.
Kantoren zijn dicht inmiddels toch ?
GC is een subforum op zichzelf of heeft het links met andere indelingen zoals bijv. OUD, Onz, F&F, met een bepaald thema ?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel, alleen er wordt rustig doorgeSCed.
Onz en GC hebben niet echt een thema geloof ik, ONZ is voornamelijk onsamenhangende bagger, en GC heeft van allesquote:Op woensdag 3 november 2010 18:05 schreef kitao het volgende:
[..]
GC is een subforum op zichzelf of heeft het links met andere indelingen zoals bijv. OUD, Onz, F&F, met een bepaald thema ?
omdat hij tegen een boom aan staatquote:Op woensdag 3 november 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar waarom zou je boomknul belachelijk kunnen maken?
Ik zal niet rusten voor ik zijn naam weet.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat hij tegen een boom aan staat
ik vind het een typische Jozefquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor ik zijn naam weet.
Neeee. Een Remy ofzo. Iets aparts.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het een typische Jozef
Dat laatste spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onz en GC hebben niet echt een thema geloof ik, ONZ is voornamelijk onsamenhangende bagger, en GC heeft van alles
Gewoon, een TT verzinnen en die gaat meestal over de gebeurtenissen in het vorige topic. Zoals PD (Ploertendoder) die ons allemaal een kleurtje gaf, of Myraela die mee kwam posten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wel aan.
![]()
En het is een naamtopic omdat...?
(als ik vragen mag ?)
Of het is toch SwJ.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een Remy zal het wel zijn ja als hij tegen de boom hangt
De volgende zal over jou gaanquote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me wel aan.
![]()
En het is een naamtopic omdat...?
(als ik vragen mag ?)
Ik hoop dat ik hem dan ook duidelijk kan maken dat ik geen 'nitwitgroentje dat zich uit alle macht omhoog probeert te slijmen' ben en hij me ook niet 'mijn plaats hoeft te wijzen'.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar we Kitao welkom heten
wie denken dat dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem dan ook duidelijk kan maken dat ik geen 'nitwitgroentje dat zich uit alle macht omhoog probeert te slijmen' ben en hij me ook niet 'mijn plaats hoeft te wijzen'.
Als ik de FoBo's mag geloven is het ook geen NJ/jogy/murp/Myraela (quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee SwJ heeft een foto van zichzelf in zijn FoBo![]()
Nee gewoon een random mannetje die lang niet zo speciaal is als SwJ!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik de FoBo's mag geloven is het ook geen NJ/jogy/murp/Myraela ().
Tuurlijk niet! Maar hij is wel mooooi.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee gewoon een random mannetje die lang niet zo speciaal is als SwJ!
mwa over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Maar hij is wel mooooi.
Juist over smaak valt te twisten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa over smaak valt niet te twisten
Ja ik hou liever van Nederlandse en Engelse boysquote:Op woensdag 3 november 2010 18:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juist over smaak valt te twisten.
Maar ik heb wel een aparte smaak wat betreft jongens ja.
Ik val over het algemeen ook wel enorm op blond haar blauwe ogen. Maar Thomas heeft zwart haar, maar wel blauwe ogen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik hou liever van Nederlandse en Engelse boys
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val over het algemeen ook wel enorm op blond haar blauwe ogen. Maar Thomas heeft zwart haar, maar wel blauwe ogen.
ok, ik dacht even dat Myraella een nieuw stekkie had gevonden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon, een TT verzinnen en die gaat meestal over de gebeurtenissen in het vorige topic. Zoals PD (Ploertendoder) die ons allemaal een kleurtje gaf, of Myraela die mee kwam posten.
Die willen we hier heul nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:33 schreef kitao het volgende:
Maar, liever geen naamtopic over mij ajb.
Dan heb je grote kans dat je daar allerlei schimmige figuren mee aantrekt.
Het is heel leuk. Het was een SC met vaste bezoekers tot deeltje 715 ofzo, en toen ging het dood en is het door lipjes, NBT en goldfinger nieuw leven ingeblazen. Na twee weekjes kwamen Ploertendoder, Chocolate-chick, Michhas, honkeytonk en ik (en nog een paar maar die posten niet meer) en nu is het net wat aan komt waaien.quote:
De belangrijkste staan eropquote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is heel leuk. Het was een SC met vaste bezoekers tot deeltje 715 ofzo, en toen ging het dood en is het door lipjes, NBT en goldfinger nieuw leven ingeblazen. Na twee weekjes kwamen Ploertendoder, Chocolate-chick, Michhas, honkeytonk en ik (en nog een paar maar die posten niet meer) en nu is het net wat aan komt waaien.
Bij voorbaat excuus als ik een naam vergeet, ben daar niet zo goed mee.
was jij dat ?!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft kitao over mij gezegd.
Nieuwe MOD-ONZ Verkiezing 2
beetje anti-rechts geblaat op nws enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die willen we hier heul niet![]()
wat heb jij gedaan dat je ze aantrekt?
Haha, jups, was ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
was jij dat ?!
![]()
sorry, andere tijd , andere omstandigheden.
magniehoorquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef kitao het volgende:
[..]
beetje anti-rechts geblaat op nws enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |