anders was ik homo gewestquote:
Bewust!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
komt door je avatar NBTbest een tease
Niks aan de hand dan toch! Ik bedoel, wie houd er niet van vrouwelijk schoon?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
anders was ik homo gewest![]()
En ja... ik hou van vrouwelijk schoon
Goede vraag inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Bewust!![]()
[..]
Niks aan de hand dan toch! Ik bedoel, wie houd er niet van vrouwelijk schoon?![]()
Dat is nu duidelijk ja!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaadEn ik ontvang graag kusjes
![]()
daar zijn vrouwen ook baas inquote:
quote:
quote:
Oehhh... ik voel een virtuele date aankomenquote:
Oeehwwwwwwwwwwwww, Jij heb leuke ideeen!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Oehhh... ik voel een virtuele date aankomen
Ja hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwwwwwwwwwwww, Jij heb leuke ideeen!
En natuurlijk mijn vriendje!! Garisson72quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja helekker virtuele stoute dingen doen
![]()
Met Michhas erbij
Oeh quatrosexquote:Op woensdag 3 november 2010 11:46 schreef NBT het volgende:
[..]
En natuurlijk mijn vriendje!! Garisson72
Ik weiger hier aan mee te werkenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja helekker virtuele stoute dingen doen
![]()
Met Michhas erbij
Ook goed !quote:Op woensdag 3 november 2010 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weiger hier aan mee te werken
dan trionueckqseckqsquote:
anders krijg je weer van die verhalen over wat er nou precies gebeurt is enzoquote:
Precies, heb je een virtuele camera bij je? Dan kunnen we zo beginnen. Ik moet eigenlijk Garisson72 nog om akkoord vragen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
anders krijg je weer van die verhalen over wat er nou precies gebeurt is enzo
ja maar ik weet niet of jij nog in het shot past...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
een goeiedag mijn schatjes
en het gaat zeker weer over seks....
nee hoeft nietquote:Op woensdag 3 november 2010 12:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of jij nog in het shot past...
edit: hoi![]()
Ja wat wil je.... NBT is er hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:59 schreef lipjes het volgende:
een goeiedag mijn schatjes
en het gaat zeker weer over seks....
Dat is echt niet mijn schuld!!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... NBT is er he
zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja wat wil je.... NBT is er he
Jij voegt vandaag niet veel toe aan dit topique he Michhas?quote:
wat heb jij met grote tietenquote:Op woensdag 3 november 2010 12:17 schreef NBT het volgende:
Ben toch niet zo blij met deze UI de tieten zijn te klein!
Nope vandaag niet, ben vrij en druk dusjaquote:Op woensdag 3 november 2010 12:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij voegt vandaag niet veel toe aan dit topique he Michhas?
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmmquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen!
![]()
![]()
![]()
Vrouwen naakt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen to that, amen!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom zou je niks met grote tieten hebben? Die rondingen..... Hmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen!
![]()
![]()
![]()
Vrouwen naakt!!
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zou je ? mannen horen graag geile praat van een vrouwquote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef NBT het volgende:
Goed, dat gehad te hebben... Ik kan het best ook over non seksuele dingen hebben hoor!
Daar heb jij dan weer een punt, maar ik wil alleen zeggen dat het heussss niet door mij komt dat het altijd over sex gaat hier!quote:Op woensdag 3 november 2010 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom zou je ? mannen horen graag geile praat van een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |