quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vijf uur over mezelf zitten lullenToch een echte vent
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat zijn de zwangerschapshormonen. Je kunt het Vanyel niet kwalijk nemen.
Slechterd!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vijf uur over mezelf zitten lullenToch een echte vent
Ik was bij een vriendin van mijn moeder die een half jaar geleden een beeldje van me heeft gemaakt en die nieuwsgierig was hoe het met me ging. Dus het ging driekwart over mijn transitie en een kwart over mijn boekenquote:
Volgens mij hebben die het uitgevonden. Veel sneller sleur in bed natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Vanyel het volgende:
Doen hetero's dat ook al tegenwoordig?
Iew
Lang niet zo vindingrijk joh.quote:
's Wel lekker ff je hart luchten toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin van mijn moeder die een half jaar geleden een beeldje van me heeft gemaakt en die nieuwsgierig was hoe het met me ging. Dus het ging driekwart over mijn transitie en een kwart over mijn boeken
Het was een grapjequote:
Wheheh, die clip zag ik ook ja. Wel tof.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Qebbel het volgende:
[..]
's Wel lekker ff je hart luchten toch?
Ik kijk ook Bridget, maar ik ben een beetje verliefd op haar. Jammer dat ze geen vrouw zoekt. OH! Terwijl ik dit typ, zoent ze een vrouw!!
![]()
* Qebbel zet iets in d'r agenda voor volgende week
Ben benieuwd naar welke lesbotent ze geweest is dan. Hoe kan ik dat nou gemist hebben?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, die clip zag ik ook ja. Wel tof.
En ik moet nog steeds dat boek van De man en zijn lichaam hebben. Zou dat bij Savannah Bay liggen?
Om een vrouw te zoenen hoef je toch niet naar een lesbotent?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar welke lesbotent ze geweest is dan. Hoe kan ik dat nou gemist hebben?![]()
NIks menselijks is me vreemd... ook generaliseren nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:41 schreef Vanyel het volgende:
Ja de vindingrijkste hetero die ik kende doet het inmiddels ook met vrouwen, dus ik kan het uit ervaring niet ontkrachten, maar vond het wel een curieuze opmerking.
Ik zal maar bekennen dat ik het ook wel eens daarbuiten heb gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om een vrouw te zoenen hoef je toch niet naar een lesbotent?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zal maar bekennen dat ik het ook wel eens daarbuiten heb gedaan.
Ik moet om kwart voor drie op centraal zijn, maar ik kan wel eerder van huis vertrekken. Je hebt mijn nummerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Nou, ik ben wel aan t werk, maar dat mag natuurlijk ook niet de hele dag duren.
En jij bent niet eng want jij woont ver weg
Tja, ze hebben het een tijdje geleden een beetje opgeknapt tot koelkast.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef Bakfiets. het volgende:
En en en ik zwaaide vandaag naar de Vivelavie. Ik zag ook iemand binnen zitten. Dat blauwe licht is trouwens een beetje eng.
Haha, nee! Maar je zag beelden van een overduidelijk lesbofeestje. Dus vroeg me af waar ze geweest is dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
Om een vrouw te zoenen hoef je toch niet naar een lesbotent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |