Wellusquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen deze serie werd uitgezonden, was je nog niet geboren, dus dat kan kloppen
Deze serie is uit 1993quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
WellusWerd uitgezonden van 1978-1996. Toen was ik er dus al, ja.
Oja, dat klopt. Hoe kan ik dat nou vergeten. Domme Bakfiets.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze serie is uit 1993En aangezien jij pas 14 bent, was je er nog niet toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oja, dat klopt. Hoe kan ik dat nou vergeten. Domme Bakfiets.
Het is al laat, ik vergeef het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel je natuurlijk wel een van de talloze herhalingen gezien kunt hebben.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Precies. Het is al na m'n bedtijd. Ik moet van mamma na Sesamstraat naar bedje toe.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is al laat, ik vergeef het jeHoewel je natuurlijk wel een van de talloze herhalingen gezien kunt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Precies. Het is al na m'n bedtijd. Ik moet van mamma na Sesamstraat naar bedje toe.
Niks, je houdt stiekem veel te veel van me om me te ontdoen van mijn geliefde kistjes, die ik al bijna net zo lang heb als mijn ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nou, dan jat ik je vent.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, je houdt stiekem veel te veel van me om me te ontdoen van mijn geliefde kistjes, die ik al bijna net zo lang heb als mijn vent
Oh, ga vooral je gangquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou, dan jat ik je vent.
Maar wel![]()
Ik zal hem naakt door de straten van Amsterdam slepen. Aan een leren riempje.quote:
Ik hoop dat het beeld van [gecensureerd] je niet bang maaktquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zal hem naakt door de straten van Amsterdam slepen. Aan een leren riempje.
Ik ben voor niets bang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beeld van [gecensureerd] je niet bang maakt
Voor jou dus uberhaupt geen B&A?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben voor niets bang.![]()
Behalve clowns. Brrr.
Wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou dus uberhaupt geen B&A?
Bassie en Adriaan...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik googlede en kwam bij vouwwagens uit.
O ja jezus.quote:
Jij vindt alleen magere clowns eng?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
O ja jezus.![]()
En Bassie was een dikke clown en dus niet eng.
Weltroestquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik red het niet meer, ik val om. Truste en ik zie morgen het nieuwe topic wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |