Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
GimmeGore | Marion | 16 juli
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Goed bezigquote:Op woensdag 3 november 2010 08:37 schreef omearos het volgende:
Het is dat Justin 2x heel hard ging juichen, anders had ik niet eens meegekregen dat Twente gescoord had. Ik lag al in bed
ik ga meestal om 10 uur naar bed, gisteren om 22:15, en pas daarna waren de doelpuntenquote:
1 |
Ga dan voortaan vaker naar bed als Twente moet voetballenquote:Op woensdag 3 november 2010 09:10 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ga meestal om 10 uur naar bed, gisteren om 22:15, en pas daarna waren de doelpunten
Stomme Twente, beetje wachten tot ik in bed lig![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga dan voortaan vaker naar bed als Twente moet voetballen
gaat weer lekker in Almeloquote:Op woensdag 3 november 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
Verder met deze conversatie in mijn eentje
Het verdacht pakketje bij moskee in Almelo is zwart koffertje. EOD neemt voorbereidingen om pakketje te onderzoeken. Omgeving afgezet. #grip
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Publiciteitsstunt van TNTZe bezorgen zélfs in Almelo
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:59 schreef Intelligence het volgende:
GRIP 1 Almelo: Bij de moskee aan de Bellavistastraat in Almelo is een verdacht pakketje gevonden. EOD is onderweg.
Zolang 'ie gebruikt wordt welquote:Op woensdag 3 november 2010 12:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blijf je dat ook ieder topic herhalen ?
Te lang en te breed voor mobile lay-out.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat is er verkeerd aan die OP dan?
Tijd dat die layout is op de schop gaat, alleen die kleuren al.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Te lang en te breed voor mobile lay-out.
Die OP van Jeffrey is toch ideaal?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tijd dat die layout is op de schop gaat, alleen die kleuren al.
Leuk hè, Almeloquote:Op woensdag 3 november 2010 13:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen idee wat er nu weer aan de hand is maar ik hoor nu al minutenlang allerlei sirenes.
Je bedoeld die nieuwe met die namen?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die OP van Jeffrey is toch ideaal?
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bedoeld die nieuwe met die namen?
Joa, lees m'n laatste sms maarquote:
LOL het is dus echt raak de laatste tijd in Almelo.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:11 schreef Intelligence het volgende:
Foto ter plekke:
http://twitpic.com/33j3qh
Mjaquote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
LOL het is dus echt raak de laatste tijd in Almelo.![]()
zo is Almelo 1 van de saaiste steden en zo gebeurt er van alles achter elkaar qua ongelukken e.d.
idd. daar woon ik dus erg vlakbij. Een vriendin van mij stond er vlakbijquote:Op woensdag 3 november 2010 13:07 schreef Intelligence het volgende:
Iemand voor de trein gesprongen bij De Riet
Ik stond toen bij die overgang toen die er nog was bij de oude Jan de Roo een paar jaar terug, toen een turk van 16 op z'n brommert werd aangereden... Hij stak over aan de verkeerde kant van het spoor waar toen nog geen slagboom zat..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd. daar woon ik dus erg vlakbij. Een vriendin van mij stond er vlakbij
Ze heeft het dus zien gebeuren?quote:Op woensdag 3 november 2010 16:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd. daar woon ik dus erg vlakbij. Een vriendin van mij stond er vlakbij
Yes, en ze was op weg naar school, om een examen te maken...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft het dus zien gebeuren?
Sickquote:Op woensdag 3 november 2010 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes, en ze was op weg naar school, om een examen te maken...
Och jee, examen verprutst (?) en trauma voor het leven. Arme meid.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Yes, en ze was op weg naar school, om een examen te maken...
Geen idee hoe t verder is afgelopen..quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Och jee, examen verprutst (?) en trauma voor het leven. Arme meid.
Of niet eens gemaakt.. Denk niet dat er veel mensen nog in staat zijn tot daarnaquote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Och jee, examen verprutst (?) en trauma voor het leven. Arme meid.
Assiequote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef Assiej het volgende:Geduld is een schone zaak zeggen ze.........
Verwacht vanaf 29 oktober
verplaatst naar .......
Verwacht vanaf 7 november![]()
Deden wij vroeger ook altijd. Ik verloor altijdquote:Op woensdag 3 november 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
Goh de winter is ook weer aangebroken en de mensen beginnen meteen weer met wie het eerst voor de trein kan springen?
Triest voor die mensen die zoiets zien ...
+ voor fam. van de na bestaanden
Selmaquote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieWaar heb je het over?
Zielig is het, vooral voor de machinist die moet gaan kijkenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook altijd. Ik verloor altijd
Nee gekheid, het is natuurlijk erg ERG droevig
Ja, of het moment dat de trein die persoon raaktquote:Op woensdag 3 november 2010 17:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zielig is het, vooral voor de machinist die moet gaan kijken
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ging trouwens net vandaag met het paard aan de kletter. Hij schrok van een koe...M'n instructrice een hartverzakking toen Rio in volle galop de weg afrende. Maar, ik kon 'm makkelijk terug rijden toen ik eenmaal de teugels op maat had
Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2010 18:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Je zat op hem toen ie zo schrok?
die heeft verlorenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tussen Arnhem en Lent/Zetten-Andelst rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden bussen tussen Arnhem en Zetten-Andelst. Er rijden bussen tussen Arnhem en Nijmegen.
De 2e van vandaag...
Hoe wat er van binnen uitziet?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Het lijkt me op zich wel eens interessant om te zien hoe het er van binnen nou precies uit ziet
een buik ofzoquote:
Weet je dat niet?quote:
tjah, van plaatjes enzo wel, maar nog nooit in 't echie gezien.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat niet?
Overigens moet je dan niet bij een treinongeval zijn, volgens mij is er dan niet veel van over
kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd heb.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als iemand voor de trein springt en ik ben in de buurt zou ik ook willen kijken hoe het er uitziet.
Heb ik maanden geleden al eens gepost maar dat werd niet echt gewaardeerd.
Door jullie!
Niet dat ik dat wil zien omdat ik daar op kick maar puur uit wetenschappelijke interesse.
Ik vind dat ook interessant. Maar de kans dat je dat mag zien is erg klein...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als iemand voor de trein springt en ik ben in de buurt zou ik ook willen kijken hoe het er uitziet.
Heb ik maanden geleden al eens gepost maar dat werd niet echt gewaardeerd.
Door jullie!
Niet dat ik dat wil zien omdat ik daar op kick maar puur uit wetenschappelijke interesse.
Jij mss niet maar anderen wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ik dat gezegd heb.
Mag ik mee? Op Driebergen-Zeist schijnt 't ook vaak raak te zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij mss niet maar anderen wel.
Samen een keer treinkoppers kijken?
Kwestie van 'timing'. Op het juiste moment op het perron staan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook interessant. Maar de kans dat je dat mag zien is erg klein...
Bij dieren kan het wel en in feite is dat zo goed als hetzelfde als bij een mens, alleen andere proporties
Jij mag altijd mee met mijquote:Op woensdag 3 november 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik mee? Op Driebergen-Zeist schijnt 't ook vaak raak te zijn
is goedquote:Op woensdag 3 november 2010 19:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij mss niet maar anderen wel.
Samen een keer treinkoppers kijken?
Ja, okequote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kwestie van 'timing'. Op het juiste moment op het perron staan.
Uiteengereten dieren wil ik niet zien San.
Dude...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is goed
en als het niet lukt, dan helpen we ze een handje
Als Wouter mij niet als testobject gebruikt welquote:Op woensdag 3 november 2010 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je ook mee op onze killing spree?
Nee, uiteraard niet. Het is puur wetenschappelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Wouter mij niet als testobject gebruikt wel
disclaimer; ik ga géén trein koppen
Neem ik m'n camera wel meequote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Het is puur wetenschappelijk.
goed dat je 't zegt, dan hou ik er rekening mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Wouter mij niet als testobject gebruikt wel
disclaimer; ik ga géén trein koppen
Dat wordt een gezellige meetquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem ik m'n camera wel mee
kunnen we daarna de foto's bestuderen
en dan hier op ToF besprekenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem ik m'n camera wel mee
kunnen we daarna de foto's bestuderen
Alvast bedanktquote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt, dan hou ik er rekening mee.
Of er voor Socios een topic over openenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan hier op ToF bespreken
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er voor Socios een topic over openen
Mijn post was ook niet serieusquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem aan dat het allemaal met een dikke knipoog/ niet serieus is
niet allemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem aan dat het allemaal met een dikke knipoog/ niet serieus is
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed dat je 't zegt, dan hou ik er rekening mee.
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet allemaal
deze post bijvoorbeeld:
[..]
en nog lachen ookquote:
Daarom.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
overal om huilen slaat ook nergens op
Het dier hoeft niet dood te zijn he. En ook al is het dat wel, knap asociaal om het dan maar te laten liggen!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, zo'n beest wordt er toch niet beter van als ik stop als ik er overheen ben gereden.
van kippensoep valt immers ook geen kip meer te maken.
Dat valt me van je meequote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
daarbij wel gezegd dat ik niet extra een beest aan zou rijden.
wat moet je er dan mee?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het dier hoeft niet dood te zijn he. En ook al is het dat wel, knap asociaal om het dan maar te laten liggen!
Goedzoquote:Op woensdag 3 november 2010 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zolang 'ie gebruikt wordt wel
Da's mien moatquote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben die lul met zn megafoon beu
Ik zou direct mn kaart opzeggen als ze het bij Twente toe zouden laten, wat een klote geluid.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben die lul met zn megafoon beu
Bij de Graafschap hebben ze ook zon toeterquote:Op woensdag 3 november 2010 21:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou direct mn kaart opzeggen als ze het bij Twente toe zouden laten, wat een klote geluid.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tussen Wolvega en Steenwijk rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden snelbussen tussen Wolvega en Steenwijk.
nummertje 3
Heb je die nu pas gekeken?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef haakon het volgende:
omg, net Inception gekeken....![]()
![]()
![]()
Geniaal, niet minder..
Ja, mn kameraden waren er een paar weken terug heen geweest, maar toen had ik feest.. en ik ga niet in m'n eentje naar de bios, dus maar gebenedenlaadquote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je die nu pas gekeken?
Ik ben een beetje teut
Ja, dat kan je ook doenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:14 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, mn kameraden waren er een paar weken terug heen geweest, maar toen had ik feest.. en ik ga niet in m'n eentje naar de bios, dus maar gebenedenlaad
Die lijkt mij ook tof!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan je ook doen
Ik wil naar despicable me, maar niemand wil mee
As en ik gaan 'm in de bios zien hebben we zojuist afgesprokenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Die lijkt mij ook tof!
Maar dat wordt een downloadertje denk ik
Ik ga pitten
Die lijkt me ook mooiquote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan je ook doen
Ik wil naar despicable me, maar niemand wil mee
inderdaad bazenfilmquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef haakon het volgende:
omg, net Inception gekeken....![]()
![]()
![]()
Geniaal, niet minder..
ook een goede morgen en wanneer komt de volgende?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:10 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen op deze eerste donderdag van de week
die is er niet, dat is juist de grapquote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ook een goede morgen en wanneer komt de volgende?
Patrickquote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Intelligence het volgende:
Goededonderdagmorgen
@ Treinkoppers verhaal, daar zijn internet sites voor, waar je alles in details kan bestuderen
@ Kat verhaal, ik had laatst een konijn vast aan mijn uitlaatLag al op de weg, zag m laat, dacht ... die gaat wel onder de auto door, niet dus ... eerst tegen mn onderlip en toen heeft ie zon 500 meter aan mijn middendemper gehangen. ... .
Geniale sticker, best wel van toepassing:
[ afbeelding ]
ik moet die van Rob nog steeds een keer horen lopen in het echt, filmpje is ook niet allesquote:Op donderdag 4 november 2010 10:03 schreef Intelligence het volgende:
Jep elke avond druk drukDaarom weinig op ToF haha, en tering last van de rug tegenwoordig, dus binnenkort maar eens naar de fysio. Alles gaat langzaam zn gangetje, doe bijna alles alleen, Sharon moet veel werken tegenwoordig, dus die komt soms na haar werk nog ff helpen.
Keuken is uitgesteld tot week 46
Ziggo verhaal ben ik nog mee bezig, maar als t goed is hebben we vandaag internet, ben alleen vergeten t modem op te halen bij t postkantoor :x
Aansluitkosten gaan we verhalen op de huiseigenaar, huis zou opgeleverd worden met kabelaansluiting, dus waarom moet ik dan betalen om die kabel aan te laten sluiten?Hadden ze al meer klachten over gehad bij de makelaar.
En hij lijkt inderdaad op die van Rob, maar is m niet, deze is van 1 of andere Fries
ik hoop voor je dat het allemaal gewoon goed gaat lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Intelligence het volgende:
Ja maar het gooit mijn planning wel in de war, plus er man dan dus niks meer spaak lopen
En als de keuken er is, moet de aannemer weer tijd maken, om de afwerking van de keuken te doen :S
Jah vaag maar waar, het kitten / tegelen gebeurd door weer een ander bedrijf. Dus ik heb te maken met de 1) Keukenfabrikant 2) Keuken Leverancier 3) Bedrijf dat de keuken plaatst en 4) De aannemer om het af te werken.
De fabrikant heeft de keuken klaar in week 45 als het goed is, deze word dan op woensdag bij de leverancier bezorgd, ze krijgen maar 1x in de week de keukens binnen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:54 schreef Daywalk3r het volgende:
its so fluffy im gonna diiiee..
ITS SO FLUFFEEH!!!
Offcorso the best pafafipo ever..
Ik vind 3D niet leukquote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef Assiej het volgende:
@San, Hij is wel in 3D !vet
Despicable Me 3D
daarom plaatste ik ook dezequote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is er niet, dat is juist de grap
keejquote:Op donderdag 4 november 2010 11:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
daarom plaatste ik ook dezesmilie er achter
wat voor BMW is dat? en BBS zijn altijd goedquote:Op donderdag 4 november 2010 11:37 schreef Intelligence het volgende:
Nieuwe wallpaper:
[ afbeelding ]
Dreamcar
Ja, dan liever een overdosis 'bruin'...quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd medelijden met de machinist... Arme man. Ik snap niet dat mensen voor de trein kunnen springen. Mongolen.
Nee man, zaterdag XXLeratorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
goedendagmorgenavond Lucky?
er zit genoeg bass in hoorquote:
ik zeg ook speed hequote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit genoeg bass in hoor![]()
en verder kom ik niet alleen voor de muziek, gaan gewoon met de groep kameraden, dus gezelligheid
precies! 8 uur wedstrijd op de UT in Enschede, hopelijk niet super laat klaar, daarna in de auto richting Rijssen...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zeg ook speed he
Maar dat soort feestjes zijn altijd wel gezelligVooral met kameraden
Justinquote:
idd. Ik kwam net een optocht van brandweerauto's tegen, af en toe sirenes. Veel herrie, maar wel gaaf, zaten ook oude wagens tussenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Intelligence het volgende:
@gersonveenstra het was een feestje voor een brandweerman die met pensioen ging, zegt de brandweer.
Ik vind ook weinig info daarover.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik lees ook nog niks over die vermeende brand ofzo op internet dus. zal wel loos alarm zijn denk ik.
waar was dat luchtalarm dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik vind ook weinig info daarover.
Maar dan ga je toch niet het luchtalarm laten loeien?
Ik heb geen ogen in m'n rug.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lamstraal ik stond net 2x bij je in het lokaal
sloaperd
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb geen ogen in m'n rug.
dunzak
volgende keer gewoon laten schrikken.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lamstraal ik stond net 2x bij je in het lokaal
sloaperd
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgende keer gewoon laten schrikken.![]()
Oehquote:
Viagra?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, nieuwe pillen erbij.
Zit nu aan 14 pillen per dag
Padoem tsjjquote:
Kan je hier ook ff langskomen?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, afwas gedaan, heb minimaal schoongemaakt, tijd voor een bak koffie
Nopequote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kan je hier ook ff langskomen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
van kippensoep valt immers ook geen kip meer te maken.
Paracetamol, diclofenac en een of andere maag beschermende pil.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
David wat voor pillen heb jij?
Als het 14 verschillende medicijnen zijn lijkt me dat niet al te best.
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
een schade-vrij motorjaar erbij
heb je ooit schade gereden dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
een schade-vrij motorjaar erbij
da's niet niksquote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paracetamol, diclofenac en een of andere maag beschermende pil.
nee, wel mooi meer korting, betaal nu qua verzekering echt weinigquote:Op donderdag 4 november 2010 18:17 schreef omearos het volgende:
[..]
heb je ooit schade gereden dan?
Ik nog niet, iig niet met mijn eigen voertuig
Ze kunnen veel herstellen hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:20 schreef Assiej het volgende:
+ voor die kerel die vermoord is met die hamer in Almelo, willen ze de kist misschien toch open laten op b.v. avondwake terwijl hij aan de voorkant bewerkt is met hamer hoorde ik
Mja, behalve als je je voorhoofd mistquote:Op donderdag 4 november 2010 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze kunnen veel herstellen hoor.
Daar hebben ze klei voor.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, behalve als je je voorhoofd mist
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Daar hebben ze klei voor.
doorzetten, dan is het sneller overquote:
ik heb oldtimerverzekeringquote:Op donderdag 4 november 2010 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee, wel mooi meer korting, betaal nu qua verzekering echt weinig
quote:
Dan gaan we naar Despicable me in 3Dquote:Op donderdag 4 november 2010 17:48 schreef Assiej het volgende:
@ homeee
Ik hoorde vanmiddag indd ook allerlei brandweer + die oude wagens met sirene dus zal wel speciaal iets zijn ofzo ....
Ik zei al, veel te doen en ik zag ook op P2000 vanmiddag niet veel bijzonders..
New trainingsbroekLoveee itt
@San
Ik vind 3D wel vetter, al helemaal met animatie![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Despicable me in 3D
Nog meer gegadigden voor een leuke avond met twee toffe dames?
Welke 2 toffe dames gaan er mee dan ?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Despicable me in 3D
Nog meer gegadigden voor een leuke avond met twee toffe dames?
Ahw, wat ben je toch een schatje somsquote:Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Welke 2 toffe dames gaan er mee dan ?
Als ik slaap, als ik laveloos op de grond lig en als ik dood ben he ?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat ben je toch een schatje soms
Goed samengevatquote:Op donderdag 4 november 2010 19:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik slaap, als ik laveloos op de grond lig en als ik dood ben he ?
That about covers itquote:Op donderdag 4 november 2010 19:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Als ik slaap, als ik laveloos op de grond lig en als ik dood ben he ?
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
That about covers it
In dat geval, moet jij maar niet mee naar de film
Wanneer dan ?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
That about covers it
In dat geval, moet jij maar niet mee naar de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |