Precies !quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef bear87 het volgende:
Kennelijk moeten ze ook bij Playboy bezuinigen.
Birgit Schuurman, die waren we toch al bijna weer vergeten? Het Kerstnummer hoort juist de grote ster van het jaar te zijn. Een Lieke van Lexmond, een Do, dat soort dingen. Dames die dat jaar flink populair zijn of flink in de picture stonden..
No offence voor Birgit, maar niet voor het kerstnummer toch?
Nee, want jij zou haar niet geven natuurlijk, ons Rubje van de lage landen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:02 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
gaat'm niet worden als succesnummer denk ik en vind ik.
Zijn Lieke van Lexmond en Do dan wel grote sterren? Do is wel heel erg 2002, en Lieke van Lexmond tja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef bear87 het volgende:
Kennelijk moeten ze ook bij Playboy bezuinigen.
Birgit Schuurman, die waren we toch al bijna weer vergeten? Het Kerstnummer hoort juist de grote ster van het jaar te zijn. Een Lieke van Lexmond, een Do, dat soort dingen. Dames die dat jaar flink populair zijn of flink in de picture stonden..
No offence voor Birgit, maar niet voor het kerstnummer toch?
Ach, grote sterren. In ieder geval hoopten veel mensen op hen en stonden ze wat in de spotlight. Net zoals dat Jennifer Hoffman/Hannah Verboom/ Gigi Ravelli dat nu een beetje zouden kunnen zijn. Birgit is altijd al het zusje van geweest en de laatste jaren heeft echt niemand het meer over Birgit gehad. Dat wat dat betreft vind ik het geen kerstnummer keuze.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zijn Lieke van Lexmond en Do dan wel grote sterren? Do is wel heel erg 2002, en Lieke van Lexmond tja...
Laten we eerlijk zijn, er staan toch eigenlijk nooit grote namen in de NL'se Playboy? Allemaal soapsterretjes, figuren uit reality-programma's of popzangeresjes die wat extra aandacht nodig hebben of een smak geld.
Dan zie ik een man met borsten die groter zijn dan die van Birget.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |