Het is wel nu of nooit iddquote:Op woensdag 3 november 2010 03:03 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd worden dat Irene Moors naakt geportretteerd wordt.
Ik denk dat het ook nog best wel aardig zou verkopen ook.quote:
20 jaar gelden was dat leuk geweest ja . Nuquote:Op woensdag 3 november 2010 03:03 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd worden dat Irene Moors naakt geportretteerd wordt.
Zou ook leuk zijn. Maar hoe hoog schat je de kans dat zij zoiets zou doen?quote:Op woensdag 3 november 2010 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
20 jaar gelden was dat leuk geweest ja . Nu
Ik stem voor Chantal Janzen
Ja of Barbie uit Oh Oh Cherso .quote:Op woensdag 3 november 2010 03:32 schreef Zehra het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn. Maar hoe hoog schat je de kans dat zij zoiets zou doen?
Als ik een percentage zou moeten noemen zou ik zeggen 10% kans. Gigi daarentegen geef ik 75% kans dat ze het zou accepteren.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of Barbie uit Oh Oh Cherso .
Maar jouw vraag was wie je hoopt dat er in komt toch ?
Zieke geest.quote:
Die is tegenwoordig bijna net zo dik als Irene Moorsquote:
Ik raad een bezoekje aan Hans Anders aan!quote:Op woensdag 3 november 2010 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig bijna net zo dik als Irene Moors
Ik weet zeker dat het lichaam van Irene niet zo'n slagveld is als dat van Terpstra en bovendien staat haar hoofd me 10x meer aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig bijna net zo dik als Irene Moors
Heb je honger ?quote:Op woensdag 3 november 2010 03:54 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het lichaam van Irene niet zo'n slagveld is als dat van Terpstra en bovendien staat haar hoofd me 10x meer aan.
Nee, ik heb net een pak jodenkoeken op. Hoezo?quote:
Maar interesseert je het eigenlijk? Ik kom dagelijks zoveel vrouwen tegen die ik wel eens naakt zou willen zien, waarom zou ik Playboy kopen?quote:Op woensdag 3 november 2010 03:54 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het lichaam van Irene niet zo'n slagveld is als dat van Terpstra en bovendien staat haar hoofd me 10x meer aan.
Hoezeer me dat ook tegenstaat vanwege de aanwezigheid van Beatrix, ik denk dat dat het best verkochte nummer ooit zou wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 04:06 schreef 0five8 het volgende:
Koningin Beatrix.
Incl. een paar lesbo shots met Maxima.
Nee, totaal niet. Ik zou ook nooit een Playboy kopen.quote:Op woensdag 3 november 2010 04:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar interesseert je het eigenlijk? Ik kom dagelijks zoveel vrouwen tegen die ik wel eens naakt zou willen zien, waarom zou ik Playboy kopen?
Omdat je vrouwen naakt krijgt te zien van wie je dat nooit had verwacht. Beroemd naakt is altijd net even iets interessanter dan een willekeurige dame. Zo is het nou eenmaal en dat is waarom een blad met een beroemdheid naakt altijd vele malen beter verkoopt dan een uitgave met een onbekende playmate.quote:Op woensdag 3 november 2010 04:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar interesseert je het eigenlijk? Ik kom dagelijks zoveel vrouwen tegen die ik wel eens naakt zou willen zien, waarom zou ik Playboy kopen?
Godzijdank denkt niet iedereen er zo over, anders zouden we nooit meer dit soort reportages krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 04:10 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik zou ook nooit een Playboy kopen.
Ik ben er ook heel blij om dat die mensen er zijn. Koop jij wel eens een Playboy dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 04:18 schreef Zehra het volgende:
[..]
Godzijdank denkt niet iedereen er zo over, anders zouden we nooit meer dit soort reportages krijgen.
Omdat je zo lekker haptquote:Op woensdag 3 november 2010 04:06 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een pak jodenkoeken op. Hoezo?
Je meent het, dat je dat meende.quote:
Zitten er ajaxflippo's bij ?quote:Op woensdag 3 november 2010 04:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Je meent het, dat je dat meende.Wat een sadness.
Wil je ook een pallet jodenkoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |