Ook hallo lulvolkquote:
en waarom zou ik naar jou zwaaien?quote:
waarom vragen en toch zwaaien?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom zou ik naar jou zwaaien?
doe lekker je huiswerk zelfquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen, Nederlands proefwerk, wat zijn de 3 vormen van
Racen, rugbyen en bingoën? Het moet met de hij vorm.
stond niet in het boek :pquote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe lekker je huiswerk zelf
ik ben te goed voor deze wereld...quote:
Gewoon. Hoiquote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en waarom zou ik naar jou zwaaien?
ik had verwacht dat 1 van de nerdekids hier het antwoord al zou hebben gepost in binaire codequote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
stond niet in het boek :p
Bonusvragen denk ik...
Nee, ik doe niet aan voorzeggen op proefwerkenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had verwacht dat 1 van de nerdekids hier het antwoord al zou hebben gepost in binaire code
spelbreeksterquote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan voorzeggen op proefwerken
quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef PeZu het volgende:
Btw als je kan fokken kan je toch ook googlen, lamme strandbal
Dat zijn niet echt heel erg belangrijke dingen om foutloos te kunnen schrijven.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Reesdquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
okquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had verwacht dat 1 van de nerdekids hier het antwoord al zou hebben gepost in binaire code
En in Twente zeggen ze "bingooooooood"quote:
volwassen antwoord ;')quote:Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan voorzeggen heb je niets, je moet het uiteindelijk toch zelf kunnen. Dus succes!
In het limburgs is het veel makkelijker:quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En in Twente zeggen ze "bingooooooood"
lulquote:
Jaquote:
Ja, vervelend hequote:
Zo, dan gaat deze volwassene nog even lekker een computerspel spelenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Is het ooit bij je opgekomen dat je hier in dit topic tussen de volwassenen zit?
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Is het ooit bij je opgekomen dat je hier in dit topic tussen de volwassenen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |