alleen op zondag en maandag party big game daarnaast nog poker after dark maar pas om 2 uur denk om 1 uur nog wel poker million op rtl ergens mssn zelfs wel headsup op rtl nuquote:
Sowieso is poker op tv bijna altijd saai. Zelf doen is veel leuker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:49 schreef robr0 het volgende:
0.25 poker cup canada maar dat zijn amateurs zonder enige persoonlijkheid dus tantoe saai
Want?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik word zo depressief van sommige mensen.![]()
Echt plaatsvervangende schaamte en neerschietneigingen.
Focking goed mang.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan kankergoed karaoken! In Kopenhagen 'Oerend Hard' gedaan en al die maffe Denen blèrden mee
WeEeEeEeeeeeeeeeeeeequote:
Daar is toch geen hol aan man. Franse nummers in Duitsland karaoken, Engelse nummers in Irak, Nederlandse nummers in Denemarken.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Focking goed mang.
Vraag nu een echte klassieker aan zoals "Why cant we be friends" van war.
Ben je in Denemarken dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar is toch geen hol aan man. Franse nummers in Duitsland karaoken, Engelse nummers in Irak, Nederlandse nummers in Denemarken.
Nee, zeg ik dat ergens?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |