SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ik nog minderquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens erg dat ik moet werken. Ik geef niets om carnaval
Ach het is toch gratis dus ik dacht waarom niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Live echt prut @ LL. Maar veel plezier
Goed plan. Zolang ik me niet hoef te verkleden en naar goede muziek kan luisteren is het best.quote:
Doe je heul toevallig wel eens boodschappen bij de Jumbo?quote:
Deal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed plan. Zolang ik me niet hoef te verkleden en naar goede muziek kan luisteren is het best.
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe je heul toevallig wel eens boodschappen bij de Jumbo?
Vanaf maandag sowieso 2 weken, dus zeg me maar hoiquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens ja, ga je daar werken?
Shit nu je het zegt, ik heb ook nog maar 25 cent op m'n rekening staan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
Oh en ik wou nog posten:
Ik heb geen geld om in Maastricht te komen de 11eanders ging ik wel.
Ik heb veel muziek. Dus we komen de tijd wel door.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat we ons dan wel 4 dagen lang samen op moeten sluiten.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vanaf maandag sowieso 2 weken, dus zeg me maar hoi
Ach, jij staat tenminste nog in de plusquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Shit nu je het zegt, ik heb ook nog maar 25 cent op m'n rekening staan.En ik wil niet al m'n spaargeld aan carnaval gaan uitgeven..
Al bij Gusto geweest, lapzwans?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is vanaf hier nog geen 5 minuten lopen
Kom maar keertje hoi zeggen dan :pquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is vanaf hier nog geen 5 minuten lopen
Nice.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb veel muziek. Dus we komen de tijd wel door.
En anders kunnen we nog altijd met een paintballgun op de optocht schieten op maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |