ditquote:
Euhm, nee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje wordt de maten van communicatieve vaardigheid van mensen niet veel te belangrijk geacht tegenwoordig?
De appel valt nooit ver van de boom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk wel dat dit een faal topic zou worden.
TS is ongeschikt als communicator en topic openerquote:
Gast jij hebt macht, zet het terug dan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is ongeschikt als communicator en topic opener
Ik werk via iPhone dan kan dat nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gast jij hebt macht, zet het terug dan!
Jonguh, ping dan een collega of zo, moet ik je alles voorzeggen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik werk via iPhone dan kan dat niet
Mensen leren het ook niet...bij zo'n soort topic moet er in de fipo of sepo (of iig. heel snel) een quote van de OP staan.quote:
Voor de actie zelf of de gebruiker?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef Marie30 het volgende:
We moeten een FOK! woord verzinnen voor TS'ers die hun OP weghalen. Een woord dat snoeihard aankomt en onverstaanbaar is voor niet FOK!kers.
Voor de gebruiker, en die blijven we dan tot het einde van zijn FOK! dagen zo noemen.quote:
QFTquote:
Fok in één replyquote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
pallets sorteren haha hi ho kees kankerkachel 450 euro bier ik heb hem toch gekocht_O-_O-_O-_O-_O-
Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
pallets sorteren haha hi ho kees kankerkachel 450 euro bier ik heb hem toch gekocht_O-_O-_O-_O-_O-
Mwah op mijn Deutsche stageplek merk ik niet superveel van de "muil houwe en doorwerken" cultuur, maar dat komt wellicht omdat het hier voornamelijk wetenschappelijke shizzle betreft waarbij mensen tegenspreken nu eenmaal tot de activiteiten behoort. Maar ik merk wel dat er meer ontzag is voor leidinggevenden e.d., met als hoogtepunt natuurlijk dat de CEO even in de stad is, en persoonlijk komt kijken wat die studenten allemaal zitten uit te vreten... dan kunnen sommige figuren opeens wél recht in hun stoel zittenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Adelante het volgende:
Ga in Duitsland werken, veel minder vergadercultuur dan in NL. Soms een verademing als mensen gewoon doen wat je ze opdraagt zonder het eeuwige 'ja, maar'
Shizzle for my dizzle de fizzle.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Mwah op mijn Deutsche stageplek merk ik niet superveel van de "muil houwe en doorwerken" cultuur, maar dat komt wellicht omdat het hier voornamelijk wetenschappelijke shizzle betreft waarbij mensen tegenspreken nu eenmaal tot de activiteiten behoort. Maar ik merk wel dat er meer ontzag is voor leidinggevenden e.d., met als hoogtepunt natuurlijk dat de CEO even in de stad is, en persoonlijk komt kijken wat die studenten allemaal zitten uit te vreten... dan kunnen sommige figuren opeens wél recht in hun stoel zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |