What happened to fap?quote:
Aan hetquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Bleeegh, tijdens de vergadering een of andere maaltijdsoep gehad en nu is m'n maag aan het protesteren
Ah, ja. Logisch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gister toch de bootycall sleutel gebruikt, vandaag geen fap dan
Niet achterom aan het protesterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan hetprotesteren of aan het
protesteren?
En uiteraard acherrum!
*geeft Rennies door*quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet achterom aan het protesteren![]()
Brandend maagzuur, en niet zo'n beetje ook
Hee helleu!quote:
Ikookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het niet, ik wilde ff wat testen
Hee helleu!quote:
Gaat best wel lekker eigenlijk.quote:
Tot over een uur of 2 dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff lekker douchen en een pak rennies wegwerken
Kwam hier ff lurken, toen zag ik dat jij hier was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat best wel lekker eigenlijk.![]()
Wat voert jou hierheen?
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kwam hier ff lurken, toen zag ik dat jij hier was.
Ik d8 das lang geleden, laatste keer was v&a.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe Sjon en ik hebben een heel leuk nieuw spelletje, we bijten elkaar![]()
Lovebites, hij vindt het geweldigquote:
Heel verstandig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lovebites, hij vindt het geweldig![]()
Alleen kwamen Billy en Karel hem boos op zn flikker geven, die dachten dat ie me echt beet, de lieverdjes![]()
te ranzigquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Waarom loopt Fok! vast als ik een pb probeer te beantwoorden?
Je bent me voor.quote:
En, wast lekkah?quote:
Ik hoop dat het bevredigend was ja!quote:
Je weet het nooit zeker he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bevredigend was ja!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker he?
Hier zat net een kitten klem tussen muur en tafeltje omdat de meegesleepte buit (speeltje aan lange stok)n daar echt niet tussen paste.
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij een beetje als een routineklusje voeldequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me
Sjeis!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij een beetje als een routineklusje voelde
Nu klinkt het alsof je hebt zitten poepen al la Qwea.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjeis!
Da's wel een teleurstelling dame...En ik had er nog wel zo mijn best op gedaan
Hey, als t voor jou wel bevredigend was dan was het kleine moeite groot plezier, das altijd primaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sjeis!
Da's wel een teleurstelling dame...En ik had er nog wel zo mijn best op gedaan
Nee, nú maak je het pas ranzigquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Nu klinkt het alsof je hebt zitten poepen al la Qwea.
Naja, daar kan ik het wel mee danquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Hey, als t voor jou wel bevredigend was dan was het kleine moeite groot plezier, das altijd prima
Die heb je toch al? Via PM?quote:
Ransbak dat je dr bent ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
Dames, ik ga even aan mijn huwelijk werken
Moet je dat weer zo open en bloot neerzetten hier?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
Dames, ik ga even aan mijn huwelijk werken
Wiequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Gisternacht belde ze me, in pyjama, vanaf de bedrand
Na ja zeg!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WieCat zeker weer
Ze heeft mij eens gebeld op mijn verjaardag (dacht ze). Ik bedoel maar
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Na ja zeg!Die Cat toch!
![]()
Op zulke momenten ben ik blij dat ik 22 ben.
Of je leest ff een stukkie terug luie draakquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Vraagje: wie heeft ontdekt / onthuld dat APK = MrSubtle, en zo ja: hoe!
Heb ik gedaan, maar ik snapte het nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Of je leest ff een stukkie terug luie draak![]()
Ik ga ff piesen!
Ow ja, enne: zeikerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Of je leest ff een stukkie terug luie draak![]()
Ik ga ff piesen!
Dan is het niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik snapte het niet
Ja dat dus, het kon haast niet logischer inenequote:
Nog een keer gelezen (ik lijk wel mentaal niet in orde), maar ik snap 'mquote:
Knappe meid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een keer gelezen (ik lijk wel mentaal niet in orde), maar ik snap 'm
Plaatje van bloot kind!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan me niet voorstellen dat je die albumcover nog nooit gezien hebtquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knappe meid.![]()
[..]
Plaatje van bloot kind!
Hij doet me denken aan The Blue Lagoon.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat je die albumcover nog nooit gezien hebt
Ik weet echt niet waarom ik het zo een mooi nr vind maar ik ben er helemaal weg vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
een nummer dat gaat over het volledig vernederen, martelen en in elkaar slaan van een vrouw, maar wel heel leuk ja
whehehe, die clip doet me denken aanquote:
Nah, die flat komt nu te koop, dus dat duurt nog wel ff, maar ik heb ook boven en beneden en andere kant burenquote:
Ja het was huur en is nu koop, alles wat hier vrij komt wordt koopquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat snap ik, maar ik vroeg het me af, wie verkoopt die flat nou? want die zal wel onteigend zijn toch?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
nog 3 (nu twee) posts, en dan 20k momentje
Und ich war dabeiquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
dus, in een jaar tijd 20k aan tijdsverspilling, ik leerde nieuwe mensen kennen, leerde nieuwe muziek kennen, leerde nieuwe hondjes kennen
en kreeg vierkante ogen van fokkend nachtbraken
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk, het gezelschap was gezellig en Rocky over the Rainbow was leuk!
En zo zaten we er dus bij in het theater (later ook met rammelaar en feestmuts op).
Al die zooi zat in een tasje dat je kreeg en het werd een mooie bende![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk, het gezelschap was gezellig en Rocky over the Rainbow was leuk!
En zo zaten we er dus bij in het theater (later ook met rammelaar en feestmuts op).
[ afbeelding ]
Mag ik je feliciteren?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
dus, in een jaar tijd 20k aan tijdsverspilling, ik leerde nieuwe mensen kennen, leerde nieuwe muziek kennen, leerde nieuwe hondjes kennen
en kreeg vierkante ogen van fokkend nachtbraken
meh, trots, schaamte, de afweging is moeilijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik je feliciteren?
Of wil je er liever niet teveel mee geconfronteerd worden?
[ afbeelding ]
Nou, gefeliciteerd dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, trots, schaamte, de afweging is moeilijk
Binnenkant is 1 grote blaar nu, en mn hele mond ligt aan gort, maar ach, die ananas was lekkerquote:
Dan ga ik zo even luisteren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ik weet zeker dat je dit een mooi liedje vindt!
Alles van haar is zo mooi, ik was dr ff vergeten, maar ik heb al dr albums grijs gedraaidquote:
Samara heeft het met kiwi's. Heel vervelend is het inderdaad. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Binnenkant is 1 grote blaar nu, en mn hele mond ligt aan gort, maar ach, die ananas was lekker
We zijn het eens!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alles van haar is zo mooi, ik was dr ff vergeten, maar ik heb al dr albums grijs gedraaid
Jawel, ik heb hele sterke pillen, voor als ik zo een bijna dood ervaring krijg, maar niet voor wat blaartjes hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara heeft het met kiwi's. Heel vervelend is het inderdaad. Sterkte ermee.
Heb je niet iets van antihistamine?
En mooie teksten, ik ben echt verliefd op haar muziek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn het eens!![]()
Nee srsly, ze heeft zo'n eh... kalmerende stem. Relaxed. Lekker.
helemaal overheen gelezen, wehehequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
awwww, ik vind het zo sneuquote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef Strega het volgende:
Zo, we gaan hier zo maar eens proberen te slapen.
Heb de hele middag met drie verdrietige honden en twee katers gezeten. Vooral Jamie onze rode kater heeft het er erg moeilijk mee. Othello boeit het niet.
Kundun had vanochtend met afscheid nemen weer z'n puppy kef geluidje. Dat heeft hij maar drie keer eerder gedaan. Na z'n oogoperatie, toen hij mijn stem hoorde s'morgens, toen we hem mochten halen. Bij de dood van Djengis en bij Frodo. En dan Bullie, dat is gewoon zo bijzonder, die hond is echt telepathisch
Ja, diep respectquote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Was wel sneu vanavond dat Franklin helemaal grijs zag van de migraine.
En dan zo'n vreselijke chaos en herrie als musical. Arme zielToch uitgezeten, ik dacht dat ie in de pauze wel naar huis zo gaan, maar toch volgehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, diep respect
Was errug leukIk deed laatst ook steeds F en jij typte toen zijn hele naam al in een post over Gb en een joker inzetten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee hoor, er zijn er zoveel die zo heten. Het is ook geen geheim ofzo dat hij mee was.
Was leuk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh echt, wat dom van mequote:Op woensdag 3 november 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed laatst ook steeds F en jij typte toen zijn hele naam al in een post over Gb en een joker inzetten ofzoEn nee hoor, er zijn er zoveel die zo heten. Het is ook geen geheim ofzo dat hij mee was.
Was leuk
Oefquote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef Strega het volgende:
Heb de hele middag met drie verdrietige honden en twee katers gezeten. Vooral Jamie onze rode kater heeft het er erg moeilijk mee. Othello boeit het niet.
Kundun had vanochtend met afscheid nemen weer z'n puppy kef geluidje. Dat heeft hij maar drie keer eerder gedaan. Na z'n oogoperatie, toen hij mijn stem hoorde s'morgens, toen we hem mochten halen. Bij de dood van Djengis en bij Frodo. En dan Bullie, dat is gewoon zo bijzonder, die hond is echt telepathisch
Bink en Boor ook!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh echt, wat dom van me
Ik probeerde er steeds op te letten nog wel
Was heel leuk
Sjefke heeft al met de rammelaar lopen slepen
Ho, ik heb nog een liedje voor jouquote:Op woensdag 3 november 2010 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moet ik ook maar even doen, eindpresentatie morgen
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:13 schreef Strega het volgende:
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uh uh uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uh uhquote:Op woensdag 3 november 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho, ik heb nog een liedje voor jou![]()
Ja ze gitaart zelf ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uh uh uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uh uh
speelde zij niet zelf gitaar?
en de gitarist speelt op een Montgomery Ward Airline gitaar
ooit als verschikkelijk goedkoop kutmodel op de markt gebracht (helemaal van hol plastic), kreeg het ding nog cultstatus ook, vijf jaar geleden betaalde je 150 voor een tweedehandsje, nu 1500
Wat cool!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
straks plan. Eerst eens wakker worden voor ik foto's ga maken in het nieuwe huis en ik de camera op z'n kop hou of met een verkeerde instellingquote:
quote:
* pakt beker *quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* pakt beker *
Kom je m vullen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* pakt beker *
Kom je m vullen?
Nee hoor, gewoon puurquote:
Awquote:Op woensdag 3 november 2010 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Will do
[ http://s140.photobucket.com/albums/r26/SDO60NYBSGRBL961801/sexiluv/showinSumLuv/sendinCupOfLoveCoffee.jpg&t=1]afbeelding ]
zeker een gaslek ergens ofzoquote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw
(wat doe je aardig, ben je ziek?)
quote:
Nu al bijna weekend?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben gewoon goed gemutst vandaag.
Bijna weekend
en wie is de muts?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben gewoon goed gemutst vandaag.
Bijna weekend
Ik ben nogal zuinig op de mijne, dus liever nietquote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Zijn er nog vrijwilligers die hun muts beschikbaar willen stellen?
Is het zo'n gladde fleece of lekker zo'n wollen pluizige?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben nogal zuinig op de mijne, dus liever niet
Ik las magnetronquote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mijn kerstkaarten zijn besteld![]()
En een poster en een mok en een kalender en een tas en magneten, I looooooove Vistaprint![]()
Allemaal met hondjes erop?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mijn kerstkaarten zijn besteld![]()
En een poster en een mok en een kalender en een tas en magneten, I looooooove Vistaprint![]()
Dit najaar bij de Avro, een nieuw seizoen van Wie is de Muts?quote:
Een gladdequote:Op woensdag 3 november 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het zo'n gladde fleece of lekker zo'n wollen pluizige?
Nee joh, ik heb dr twee en ik gebruik ze nooitquote:Op woensdag 3 november 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk als het zou kunnen dat ze het zou bestellen
Victoria is soms nog wel lekkerquote:Op woensdag 3 november 2010 10:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit najaar bij de Avro, een nieuw seizoen van Wie is de Muts?
Met o.a. Sieneke, Giovanca en Do.
Mis het niet!!
Gespresenteerd door: Victoria Koblenko.
Sinds wanneer kunnen mutsen niet ook wel lekker zijn danquote:Op woensdag 3 november 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Victoria is soms nog wel lekker
Ik snap die zin nietquote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mutsen niet ook wel lekker zijn dan![]()
Dat kanquote:Op woensdag 3 november 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mutsen niet ook wel lekker zijn dan![]()
Georgina en Tooske willen ook meedoen,
Plaspauze?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Mag Ymme er ook in, of heeft de hele mutsenbus dan in notime allerlei prulletjes besteld en het geld al gegeven en dan is Ymme natuurlijk tijdens een plaspauze ineens verdwenen
Ze bedoelt dat je niet per definitie niet lekker bent als je een muts bentquote:
Zo moeilijk was die toch niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat je niet per definitie niet lekker bent als je een muts bent
Ik snap hem nietquote:
Ik ook niet, maar hij snapt ie ons ook nietquote:
Hmm truequote:Op woensdag 3 november 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
En ik denk niet dat ze die van koffiefilters knipte, die laten water door he
Heeeeeee over mutsen gesproken!quote:
hooooiquote:
Ns is niet zo snel met dingenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
hooooi
De trein reed niet werd er op het station omgeroepen. Aanrijdingwel vet handig dat ze dit ook op ns.nl zetten
Meid, wat een opwindingquote:Op woensdag 3 november 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm trueMaar ze knipte ze zelf want ze waren niet meer te koop of heel duur ofzo... Het was iig echt wel zo'n moment om nooit te vergeten. Sta je rustig te pissen, kijk je es een beetje om je heen, zie je een vrouw naast je staan
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, wat een opwinding
Het boeiende leven der sukkel, zou mijn beeb zeggen
Hot news: ik hoef geen bril volgens de opticien
Ik snap er geen fuck vanquote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ns is niet zo snel met dingen![]()
Zeg, ik heb gewoon nog steeds helemaal niks geen post nie van jou hoor
quote:
Ze dachten misschien dat het een bombrief was?quote:
Nou, dan vind ik jouw beeb niet lief als ze dat zegt over mijn leventjequote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meid, wat een opwinding
Het boeiende leven der sukkel, zou mijn beeb zeggen
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik jouw beeb niet lief als ze dat zegt over mijn leventje
Ik begin moeite te krijgen met lezen, maar volgens de opticienendame is het verstandig nog even te wachten tot het ook echt lastig wordt. Nou, doen we datquote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet al jaren es voor een nieuwe, maar ik vind het zo zonde van mn geld, want ik hoop m dan nooit te hoeven dragen
![]()
Hai!
Ze zegt het meestal over haar eigen leven als ze weer eens thuis komt met een totaal non-verhaalquote:Op woensdag 3 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, dan vind ik jouw beeb niet lief als ze dat zegt over mijn leventje
Ja het was wel weer zo'n verhaal in de categorie 'Je had er bij moeten zijn'.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zegt het meestal over haar eigen leven als ze weer eens thuis komt met een totaal non-verhaal
Mijn ouders hebben ook moeite met lezen, die hebben allebei in 1 oog een contactlens waarmee ze kunnen lezen, schijnt heel goed te werkenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik begin moeite te krijgen met lezen, maar volgens de opticienendame is het verstandig nog even te wachten tot het ook echt lastig wordt. Nou, doen we dat
Oh een ouweomaleesbril?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik begin moeite te krijgen met lezen, maar volgens de opticienendame is het verstandig nog even te wachten tot het ook echt lastig wordt. Nou, doen we dat
Nee, gewoon een serieuze echtequote:Op woensdag 3 november 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh een ouweomaleesbril?
Ik heb t over een gewone bril, das soms wel es handig denk ik soms, maar ach.
Ah, vandaar ook dat die wekker zo makkelijk onder vuur werd genomenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blind dat ik met mn wekker in bed moet slapen zodat ik m kan pakken en voor mn neus kan houden om te kijken hoe laat het is als ik wakker ben
Ja, die staat altijd in bedquote:Op woensdag 3 november 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, vandaar ook dat die wekker zo makkelijk onder vuur werd genomen
Wilden ze dat je wachtte om verslechtering te voorkomen? Ik heb wel eens gehoord dat als je te vroeg een bril gaat dragen je ogen lui worden en sneller achteruit gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, gewoon een serieuze echte
Maar nog even een jaartje wachten dus en dan op voor de oogmeting
Bakker Bart had altijd lekkerequote:
Brrr tandarts, fijn dat je het weer gehad hebtquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Net terug van de tandarts, ik kan weer breeduit lachen
Volgende week maakt 'ie het afquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Brrr tandarts, fijn dat je het weer gehad hebt
Ik dus ook, was nogal wat herstelwerk nodig.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer 3 jaar of zo niet geweest geloof ik...
Ik ga braaf elk half jaar sinds ik kinderen hebquote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer 3 jaar of zo niet geweest geloof ik...
Goeiequote:Op woensdag 3 november 2010 11:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgende week maakt 'ie het af![]()
Maar we hebben een afspraak: als hij probeert mij geen pijn te doen, doe ik hem geen pijn
[..]
Ik dus ook, was nogal wat herstelwerk nodig.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me heeft es in een reflex de tandarts een gebroken neus geschopt
Die tandarts helemaal jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan voel je je beroerd daarna (ja de tandarts ook
)
Er zijn angsttandartsen hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk moest ik iemand hebben die me naar de tandarts schopte en mn handje vast hield, maar ja![]()
Die durf ik ook niet te bellenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zijn angsttandartsen he
Mijn broertje is daar heen geweest en dat is erg goed bevallen.
Graag gedaanquote:
Gewoon doen, achteraf valt het toch altijd mee (zegt hij die zichzelf eerst een kadootje moest beloven voordat hij een afspraak maaktequote:
Nou, ik durf het echt niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gewoon doen, achteraf valt het toch altijd mee (zegt hij die zichzelf eerst een kadootje moest beloven voordat hij een afspraak maakte)
Ik kan nu nog goed lezen, maar de dame zei dat als ik nu een bril zou nemen, ik over enkele maanden zónder bril een stuk minder kan lezen dan nu. Dus inderdaad: dat ik luie ogen krijg...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
Wilden ze dat je wachtte om verslechtering te voorkomen? Ik heb wel eens gehoord dat als je te vroeg een bril gaat dragen je ogen lui worden en sneller achteruit gaan.
Dat is wel een slechte zaak ja, andere tandarts dan misschien?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik durf het echt niet.
Ik had een paar jaar geleden eindelijk de moed bij elkaar geschraapt voor een afspraak.
Dus ik dr heen voor intake.
Schade viel reuze mee, maar ze verklootten steeds mn vervolgafspraken, lag ik weken wakker omdat ik naar die kuttandarts moest , kwam ik daar ,werd ik weggestuurd, foutje.
Tot twee keer toe.
En ze zouden me telkens bellen voor een nieuwe afspraak en dat deden ze dan niet.
![]()
Ow, dat wil ik wel doenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Eigenlijk moest ik iemand hebben die me naar de tandarts schopte en mn handje vast hield, maar ja![]()
Hmmm, had je een nieuwe lens nodig?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gewoon doen, achteraf valt het toch altijd mee (zegt hij die zichzelf eerst een kadootje moest beloven voordat hij een afspraak maakte)
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Bink en Boor vieren dat ik een weekje vrij heb
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boor kan zo meedoen in Harry Potterquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Die camera die ik laatst gekocht hadquote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, had je een nieuwe lens nodig?
En oh wat kijken ze blijquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Ja, al worden ze er wel nóg vervelender vanquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Boor kan zo meedoen in Harry Potter![]()
En la Bink is mooi als altijd!
Boor vindt het geweldig, als er maar met hem getrut wordt. Ik heb hem twintig keer dat mutsie opgezet en twintig keer haalt hij niet uit, loopt hij niet weg, niets. En nu ligt dat ding op tafel en probeert hij er mee te voetballen. Het is een sukkeltje, maar wel mijn sukkeltjequote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Boor ziet er echt uit als een pannenkoek, ook met die lege blik in z'n ogen... "Ik laat t vrouwtje maar even haar gang gaan... raar mens... "
[APK-smoes] Ja nee dat is kaarsvet. Van het kaarsen uitblazen. [/APK-smoes]quote:
Ik moet het ook nog voor het eerst doen aan de voorkant. Ik woon er nu bijna 2 jaarquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[APK-smoes] Ja nee dat is kaarsvet. Van het kaarsen uitblazen. [/APK-smoes]
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog voor het eerst doen aan de voorkant alle kanten. Ik woon er nu bijna 2 jaar
Ik heb t in t weekend ff snel aan de keukenzijde gedaanquote:
Die zit niet meer in mijn tassie, ik had op de foto die van Franklin op.quote:
Ik doe het met een emmer met water en azijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb t in t weekend ff snel aan de keukenzijde gedaangewoon met glassex en dan met keukenpapier ff droogwrijven
![]()
Ik bedacht me door jouw foto's dat ik van die feestmutsen wil gaan kopen voor de honden.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit niet meer in mijn tassie, ik had op de foto die van Franklin op.
En die heeft al zijn zooi in het theater laten liggen geloof ik, die wist niet hoe snel hij er weer uit moest.
Hehequote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Greys heeft geen maskerquote:
Ik heb zijn tas mee genomenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit niet meer in mijn tassie, ik had op de foto die van Franklin op.
En die heeft al zijn zooi in het theater laten liggen geloof ik, die wist niet hoe snel hij er weer uit moest.
topic killerquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sluit ik je zaterdag op de rommelzolder op
Oh jaaaaaaaa, dat worden vast ook toffe foto's!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht me door jouw foto's dat ik van die feestmutsen wil gaan kopen voor de honden.
Sjon wordt binnenkort 1 jaar
Ik wil ze elke keer kopen als dr een jarig is maar ik vergeet t altijd, dus ik hoop dat ik dr nu wel aan denkquote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa, dat worden vast ook toffe foto's!
Super kjoetquote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef Greys het volgende:
Jááá hoor... dit heb ik weerquote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral die van Boor is zo geniaal![]()
die oortjes erin, die blik in z'n ogen
Wow lekker!!!quote:
Ja, want dan zie je ons weer hequote:
De oortjes gingen er vanzelf inquote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral die van Boor is zo geniaal![]()
die oortjes erin, die blik in z'n ogen
Noesquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik voel me trouwens steeds minder lekker worden, dus het lag vast niet aan de soep.
En dan vanavond ook nog een bijeenkomst waarvan ik voorzittert ben en een praatje mag houden voor de hele groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |