Mijne vriend het "raar" voelen. Maar ach niets boven het echte werk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
De mijne voelt er niks van zegt ze
Zal lekker voelen, zo anaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Mijne vriend het "raar" voelen. Maar ach niets boven het echte werk.
dit, ik had er meer plezier van dan zij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
via FOK gekocht?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:07 schreef Chinless het volgende:
TS, ik heb er nog wel liggen... moet je paar hebben om te proberen?
Kheb er ooit stuk of 25 via fok gekocht dusja.
Nee, veilige seks is overrated?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef Delan het volgende:
ik merkte er niet veel van, geen meerwaarde dus maar dat hebben condooms sowieso niet!
Neuken?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, veilige seks is overrated?
Met jou altijdquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
mijn ding heeft al uitstekeltjesquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef erodome het volgende:
Ik heb het weleens geprobeerd, maar vond het vooral irriterend, wordt snel ruw, voor eventjes leuk, voor langer tot naar aan toe...
Maar ik hou ook al niet van vibrators met pareltjes erin, of ribbels en andere uitsteeksels, dat doet snel auw...
nee is het niet, maar voor mij heeft het geen meerwaarde, ik heb een vaste relatie dus geen condoom nodig!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, veilige seks is overrated?
Dat ziet er toch gewoon agressief uit zeg!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef x-toys het volgende:
Heb ze wel eens gebruikt, voor mij (man) maakt het niets uit, wel had ik het idee dat het iets meer stimuleert, wel valt het tegen hoe dik / groot de ribbels of nopjes zijn, ze zijn echt piep klein en je moet er dus zeker geen wonderen van verwachten.
Als je iets iets om je piemel wil hebben waar zij echt iets van voelt zou ik eerder zoiets kopen:
[ afbeelding ]
Kan het me voorstellen, deze sleeve is gemaakt van super elastisch jelly materiaal. je moet dus zeker niet denken dat de puntjes niet mee gevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat ziet er toch gewoon agressief uit zeg!
Zo kan ik me herrineren ooit een gspot ding gekocht te hebben, een of ander krom ding met een balletje met puntjes erop, godkolere wat deed dat pijn om in te brengen, eenmaal erin ging het wel, maar dat was dus 1 keer en nooit weer!
Ze zijn er inderdaad niet voor niets, maar dat betekent niet dat ze het gewenste effect hebben. Hooguit dat consumenten denken dat ze werken en er dus geld aan valt te verdienen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik neem aan dat die condooms er niet voor niets zijn en dat het dus vast wel iets van een extra stimulans geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou die noppen condooms stellen geen reet voor hoor. Bovendien is zonder veel lekkerderZonder is sowieso beter, maar van die ringen ben ik niet zo'n fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verveelde mij alleen maar.
mede arnhemmert!'sup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |