Ik heb geen min. TV gekeken vandaag.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso en dan al die vrouwenprogramma's op TV kijken.
Je was op TV?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb geen min. TV gekeken vandaag.
Ze kan echt niet dansen btw.quote:
mooi maar daar doelde ik niet opquote:
Aint gonna say anything.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mooi maar daar doelde ik niet opik zag ayca als een spijbelaarster ! Waarom leg ik dit uit. Had jij vast al door..
Mn inbox is blijkbaar openbaar. Van hotmail. Hoe ga ik ooit achterhalen door wie dit komt.quote:
Hoe bedoel je openbaar? Iedereen kan er in?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mn inbox is blijkbaar openbaar. Van hotmail. Hoe ga ik ooit achterhalen door wie dit komt.
nja iemand heeft mn inbox openbaar gemaakt voor bepaalde mensen. Niet iedereen kan erin, maar heeft wel de inhoud gezien. En t heeft voor wat problemen gezorgd, dus moet echt weten hoe dit heeft kunenn gebeuren / wie het ismquote:Op woensdag 3 november 2010 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe bedoel je openbaar? Iedereen kan er in?
Het grappige is dat ik uit wantrouwen nergens anders inlog dan mobiel? Soms zelfs niet thuisquote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef Ayca het volgende:
Heb je niet gewoon op wachtwoord onthouden ofzo gedrukt?
Geen idee, kan ook niet denk ik, verander eerst maar snel even je wachtwoord en meld je overal af.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nja iemand heeft mn inbox openbaar gemaakt voor bepaalde mensen. Niet iedereen kan erin, maar heeft wel de inhoud gezien. En t heeft voor wat problemen gezorgd, dus moet echt weten hoe dit heeft kunenn gebeuren / wie het ism
Dat is wel raar ja. Doe maar wat TS zegt iig.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nja iemand heeft mn inbox openbaar gemaakt voor bepaalde mensen. Niet iedereen kan erin, maar heeft wel de inhoud gezien. En t heeft voor wat problemen gezorgd, dus moet echt weten hoe dit heeft kunenn gebeuren / wie het ism
Heb je het niet toevallig aan een zekere persoon verteld, je wachtwoord.. ooit?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
En allemaal rare foto's bewaard op mn mail. Dat is weer het nadeel voor mij..
Nee, zo'n type ben ik niet. Zijn veel dingen die ik niet met anderen deel. Vrienden heb je voor de lol en soms voor advies ofzo, niet om je inbox mee te delenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je het niet toevallig aan een zekere persoon verteld, je wachtwoord.. ooit?
Ik heb juist de ziekelijke drang ALLES te bewaren.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef Ayca het volgende:
Daarom verwijder ik alles. Smsjes, mailtjes, alles.
Qua mailtjes bewaar ik alleen de echt belangrijke dingen. Maar verder..quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb juist de ziekelijke drang ALLES te bewaren.
ik heb bij iedere persoonlijke mail de gedachte dat het ooit nog nodig zal zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Qua mailtjes bewaar ik alleen de echt belangrijke dingen. Maar verder..
Vind het heerlijk om dingen weg te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |