Ja schijt,... daarom vraag ik het maar. Als ik het niet vraag mag het sowieso niet... en misschien vinden ze mijn Japans gewoonweg te aandoenlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef Ener-G het volgende:
haha jrock.. ben benieuwd of ze instemmen, jrockbandjes zijn meestal niet zo happig op foto's. Ik heb een keer gewerkt op zo'n jrock avond, en toen werden zelfs alle compactcameraatjes uit het publiek geplukt.
Die is echt lekker ( de foto, heb t nie over het onderwerp). En jammer dat ik nie in nijmegen was, maar na 18 bier in zwolle ga ik effe uitbrakken ....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Denk dat hier een boel foto's gaan komen vandaag
Preview dan maar.
[ afbeelding ]
ach ja. ze heeft ze op d'r eigen site gezet (althans een link naar) dus zo erg vind ze het zelf blijkbaar nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Siegfried het volgende:
Nice! Al is foto 2 van Eefje wel érg onflatteus..
Had jij zulk mooi zacht licht, of doe jij gewoon iets heel erg goed met je foto's?quote:
Had je ook nog wat leuks van Saxon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef krijg064 het volgende:
Al even geleden dat iets gepost heb hier. Even eentje van Vanderbuyst afgelopen zondag:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |