Hmmz... Kennelijk toch niet, als ik http://gumballtech.com/20(...)oad-for-all-devices/ mag geloven.quote:
quote:If youve already downloaded and installed one of the IPSW files from this post, then you dont need to do anything and you shouldnt see an update at all in iTunes. The MD5 sums of the GM release and the IPSW that Apple just released today are EXACTLY the same.
Dat herladen doet ie wel (willekeurig). En dat vind ik errug irritant. Geen idee waarom dat herlade nodig zou zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef WSquater het volgende:
Het enige nadeel aan iOS 4.2 is de lock knop naar mute, ja. Maar anders een serieuze gorde update! Ik vind het echt veel sneller. Vooral Safari is enorm verbeterd: ik heb nu 6 tabs geopend en zonder enige vertraging kan ik er tussen switchen zonder de pagina's hoeven te herladen!
Er in mijn, nu nog, korte periode met iOS 4.2 herlaadt ie nog helemaal niks! Heb nu 9 tabs open staan met (redelijk) grote websites en als ik ze alle 9 achter elkaar open en dan weer bij de eerste begint herlaadt ie nog steeds nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat herladen doet ie wel (willekeurig). En dat vind ik errug irritant. Geen idee waarom dat herlade nodig zou zijn.
Om geheugen vrij te makenquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat herladen doet ie wel (willekeurig). En dat vind ik errug irritant. Geen idee waarom dat herlade nodig zou zijn.
Is dat niet gewoon een geheugen ding? Dat er gewoon teveel geladen wordt?quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef zomere het volgende:
Update binnen gehaald en ziet er allemaal goed uit.
Alleen nog steeds het probleem met plaatjes laden zoals op de Boston big picture. Na een X aantal plaatjes ineens niets meer.... Komt iemand bekend voor?
Niet automatisch, dan moet je hem los downloaden!quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Tokus het volgende:
Hmm vanaf die 4.2b GM is een update blijkbaar niet mogelijk.
Jawel.... update downloaden vanaf de Apple server en dan in iTunes herstellen (?) door op ctrl+appeltje te klikken --> nieuwe versie aanklikken en klaar is keesquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Tokus het volgende:
Hmm vanaf die 4.2b GM is een update blijkbaar niet mogelijk.
Tuurlijk wel. Ik heb de 4.2gm b ook op mn ipad aan het draaien en heb net de jongste itunes geinstalleerd, de ipad eraan gehangen en hij komt netjes met de melding dat er een nieuwe 4.2 uit is...quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niet automatisch, dan moet je hem los downloaden!
4.2 is inderdaad in zoverre bijzonder omdat het multitasking een welkome aanvulling is. Het maakt de iPad net weer iets krachtiger in het gebruik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:58 schreef stoeltafel het volgende:
Is de update echt zo bijzonder ? Multitask is fijn maar waarom de lock knop veranderen naar mute ? Je kon al makkelijk muten, toch ? Vandaag alles uittesten
Ik heb hoop. Zo ijdel ben ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |