Weet je ook de aanpassingen?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef Redux het volgende:
4.2.1gm is net gereleased
[ afbeelding ]
Dus nog geen officiele 4.2...
Ik vraag me dan altijd af hoe dat kan. Je gaat toch niet die hele code overhoop gooien als 't wel goed werkt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ze schijnen flink problemen te hebben met exchange en voip. Wellicht in 1x naar 4.2.1 ipv 4.2. Aldus iPhone club.
Tja, soms is links iets veranderen rechts een chaos veroorzaken...quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe dat kan. Je gaat toch niet die hele code overhoop gooien als 't wel goed werkt?
Hmja, dat blijkt. Maar 't verbaast me tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, soms is links iets veranderen rechts een chaos veroorzaken...
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:17 schreef zomere het volgende:
Worden na de update alle aangekochte en geïnstalleerde Apps verwijderd van de iPad waardoor je alles opnieuw moet installeren?
Even je aankopen kopieren van je ipad naar je itunes bibliotheek .quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:17 schreef zomere het volgende:
Worden na de update alle aangekochte en geïnstalleerde Apps verwijderd van de iPad waardoor je alles opnieuw moet installeren?
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Heeft het zin om de nieuwe officiele 4.2 te installeren als je de laatste GM al hebt geïnstalleerd?
Als ik die 4.2 installeer moet ik echt alles opnieuw erop zetten? Als ik die apps kopieer naar m'n iTunes toch niet?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij mij duurde restoren laaaaaang
Gewoon, als ie er is op "bijwerken" klikken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik die 4.2 installeer moet ik echt alles opnieuw erop zetten? Als ik die apps kopieer naar m'n iTunes toch niet?
Permanent gewijzigde functie, kun je zelf niks aan veranderen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Whaaa, mijn vastzetknopje aan de zijkant is veranderd in een mute-knop! Toch de gebruiksaanwijzing eens lezen, want dit is zeer irritant .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |