abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88251213
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gesprek met mijn docentbegeleider gehad. Weer een aantal dingen die aangepast dienen te worden daar blijf je mee bezig. Heb ook een einddatum meegekregen en het wordt nog flink doorwerken de komende weken.
pi_88251395
Wat een positieve TT! Haha.

En succes C.E... :o

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja van het einde :P
Haha, zo kan je het ook opvatten!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_88251793
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.

De weken gaan nu echt tellen.
pi_88251838
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nu ineens voor de feestdagen klaar zijn. Ik had mezelf voorgesteld eind januari alles afgerond te hebben. Maar nu moet het "voor de kerst" allemaal rond zijn.

De weken gaan nu echt tellen.
Oeh, dat is wel even een verschil!
pi_88255783
Hee de TT klinkt wel chill, met de feestdagen ben ik immers vrij :D
pi_88257362
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Waarover ben je je scriptie aan het schrijven?

Ik krijg vandaag als het goed is te horen in hoeverre mijn achterstand bezwaarlijk is. Ben zeer benieuwd of ze een beetje coulant gaan zijn.
Oost-Duitse modebladen. Begeleider vond het idee erg leuk, nu nog uitvoeren. Nadeel: ze liggen dus niet in Nederland. Ik kies weer eens iets uit hoor :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88257780
Tripje Duitsland doen dus! ;)
pi_88257813
Juist :s)
pi_88259442
Deze reeks gaat weer hard O+

:')! of nou ja, O+ :') eigenlijk niet goed :X
Ja doei.
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:30:34 #10
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88259458
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
Deze reeks gaat weer hard O+

:')! of nou ja, O+ :') eigenlijk niet goed :X
Ja, wat voor smiley past daar nu bij hè :P
pi_88259473
Oeps, verkeerde topic :@
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:09:11 #12
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_88261121
Ahh, een vriendinnetje van mij heeft een super artikel voor mij gezocht voor mijn opdracht O+
pi_88276451
TVP'tje maar weer.
Vandaag ook weer aan de slag, ben sinds gisteren al goed bezig eigenlijk. :+ Kijken hoe lang ik het volhoud.
pi_88276846
Vandaag heb ik de hele dag gereserveerd om weer aan mijn scriptie te werken. Gaan lange dagen worden, maar hopelijk is het eindresultaat wel bevredigend.
pi_88278973
Oké, duurde gisteren even voor ik op gang kwam, maar heb alsnog van 16u tot 23u aan mijn scriptie gezeten. Loop wel nog steeds wat achter.

Nu zit ik in de bieb en ik slaap nog half :z
Het is moeilijk om op gang te komen. Heb de neiging een bakje koffie te halen, alleen kan ik dat maar beter niet doen als ik vanavond nog wil slapen. Ben nogal gevoelig voor koffie...drink het bijna alleen maar als ik van plan ben uit te gaan :P
pi_88279918
Zoveel te doen en zo weinig goede informatie die voorhanden is. Helaas mag ik niet alles uit mijn duim zuigen, dat is niet bepaald academisch verantwoord. Daarom maar verder in mijn zoektocht naar goede onderbouwing van mijn verhaal en keuzes die ik daarin maak.
pi_88283162
Net even een verslag van 700 woorden gemaakt binnen een uur. Zo uit m'n mouw geschud, hoppa. Had eigenlijk al het hele weekend, maandag en dinsdag de tijd maar natuurlijk moest ik het weer op het laatste nippertje doen (vandaag was laatste dag) 8)7 |:(
There are only 151 Pokémon.
pi_88283480
Hmpf, vandaag een adviesnota en SWOT analyse maken. Heb wel wat beters te doen.
Film kijken bijvoorbeeld.
pi_88318845
Goeiemorgen beste SOG'ers, we zitten weer in de bieb, hoor. Duurt natuurlijk weer even voor ik op gang kom, maar ik zit er.

Ging net naar het Verkoopbureau om kaften te halen voor mijn scriptie (die morgen ingeleverd moet worden) en wordt mij verteld dat ze die niet meer hebben, pas overmorgen weer. Niemand had ze verteld dat er scripties ingeleverd moeten worden en ze die dingen dus op voorraad moeten hebben. Gaat lekker weer ^O^

Heb mijn docenten er al over gemaild, maar nog geen antwoord. Pfff...
pi_88319934
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni O+

Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geleden 8-) ben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is 8-) Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had O+
Ja doei.
pi_88320454
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi! SOG! Vanuit de stilteruimte @ uni O+

Net een goed cijfer toegefluisterd gekregen! Een 8,6 voor m'n essay van 2 weken geleden 8-) ben zó trots, al snap ik nog steeds niet hoe ik het doe/gedaan heb, want altijd als ik essays inlever ben ik ontevreden, terwijl het dus blijkbaar écht wel goed is 8-) Cijfers worden volgende week bekend gemaakt doordat de andere docent 't nog niet af had, maar ze kwam even naar me toe om te zeggen dat ik 't goed gedaan had O+
Wauw, gefeliciteerd! Dat is wel even lekker om te weten dan, voor je de rest van je cijfers krijgt :P
pi_88321288
Verdomme, ik zit naast de printer en ik zie allemaal mensen hun scriptie al uitprinten...ik word er zenuwachtig van!
  donderdag 4 november 2010 @ 14:32:14 #23
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_88326214
Joepie, volgende week weer college's. Het SOG'en kan weer beginnen :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_88327666
Ik ga maar soggen want ik snap helemaal niks van grondexploitatie :')
pi_88351770
EINDELIJK M'N VERSLAGEN EN OPDRACHTEN AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!! SLAPEN SLAPEN SLAPEN :Z O+ :Z
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')