Prachtig die foto inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:43 schreef WiXX het volgende:
Ook een lekkere still van een filmpje of foto. Heeft hij hem nog die hand gegeven?
Hij lijkt wel zijn rechterhand uit zijn jaszak te willen halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:43 schreef WiXX het volgende:
Ook een lekkere still van een filmpje of foto. Heeft hij hem nog die hand gegeven?
Nee Van Gaal past daar niet omdat Duitsers nu eenmaal altijd gelijk willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Confetti het volgende:
Daarom is Van Gaal geen trainer die bij een absolute topclub past. Na een jaartje hebben ze het wel weer gehad met die vent. En terecht
Leukquote:Op donderdag 4 november 2010 20:38 schreef TLC het volgende:
Volgende week donderdag is van Gaal bij Nova College Tour op ned 3
toevallig vind ik dit dan weer wel begrijpelijkquote:En ipv dat Van Gaal nu genunanceerd een tegenreactie geeft begint hij met: ben ik het niet mee eens want dit is ook respectloos naar mijn andere spelers toe aangezien die wedstrijden gewonnen hebben toen Ribery er niet was
Ok dus Van Gaal mag zich niet met de rest bemoeien, maar de rest bemoeit zich wel met hem. Dat slaat dan toch nergens op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:02 schreef rubje het volgende:
ah! bedankt voor je reactie maar ik veroordeel ook niet de aanval van Hoeness maar geef alleen aan dat Van Gaal andermaal laat zien echt soms een plaat voor zijn kop te hebben,zelfs na zoveel jaren van ervaring op dit gebied.
Van Gaal denk teveel in zijn Ajax tijd waar hij toe de ruimte en tijd kreeg om alles naar zijn hand te zetten en vergeet dat Instituten als Barcelona en Bayern anders geleid worden en al een structuur hebben die er al was voordat hij kwam.
En vooral bij Bayern is alles zoals hij zelf zegt alles perfect op zijn Duits geregeld en had hij dus moeten weten hoe zich op te stellen nl: Bemoei je alleen met je elftal en win.
En Hoeness doet dit soort openbare uitspraken niet zo maar, die vent is geen bullenbak zoals sommige denken,alhoewel hij wel soms Van Gaal trekjes heeft als het met omgaan met de Pers gaat. Hoeness is meestal een gemoedelijke man die alleen wil dat zijn club en de mensen het goed gaat en hij geeft iedereen zijn ruimte maar zoals Hoeness laatst zelf zei liet Van Gaal teveel en te vaak blijken door zijn optreden naar buiten toe en bijbehorende uitspraken dat hij zo een beetje het voor het zeggen had daar,en dat is natuurlijk niet het geval.
Van Gaal heeft er ook het handje van om legende Beckenbauer op niet minst te verstane wijze frontaal tegen te spreken, iets wat in Duitsland zo wat aan heiligschennis gelijk staat.
Check maar na de verloren finale bij SAT1 toen Beckenbauer zei dat met Ribery erbij dit Bayern Inter Milan wel zou hebben verslagen. En ipv dat Van Gaal nu genunanceerd een tegenreactie geeft begint hij met: ben ik het niet mee eens want dit is ook respectloos naar mijn andere spelers toe aangezien die wedstrijden gewonnen hebben toen Ribery er niet was.Heb je dan een bord voor je kop of niet?
En als je dat teveel doet dat wekt dat irritatie. Of zoals Hoeness zei: FC Bayern is geen one-man show.
eerlijk gezegd, ik ben een duidelijke Hoeness-liefhebber... heb veel bewondering vor diens stijl en de wijze dat hij een 'macher' is, wat hij allemaal bereikt heeft in de dertig jaar dathij nu een gazagsvoerende positie bij bayern inneemt...quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:02 schreef rubje het volgende:
En Hoeness doet dit soort openbare uitspraken niet zo maar, die vent is geen bullenbak zoals sommige denken,alhoewel hij wel soms Van Gaal trekjes heeft als het met omgaan met de Pers gaat. Hoeness is meestal een gemoedelijke man die alleen wil dat zijn club en de mensen het goed gaat en hij geeft iedereen zijn ruimte ..
Mwah, Beckenbauer aanvallen is volgens mij ook in Duitsland zéker geen 'heiligschennis'... Beckenbauer heeft veel respect verdiend voor alles wat hij bereikt heeft..quote:Van Gaal heeft er ook het handje van om legende Beckenbauer op niet minst te verstane wijze frontaal tegen te spreken, iets wat in Duitsland zo wat aan heiligschennis gelijk staat.
Serieus ?quote:Op zondag 7 november 2010 12:45 schreef rubje het volgende:
Ik heb inmiddels ook gehoord dat de áanval van Hoeness op van Gaal hun vriendschapsband niet beschadigd heeft want hij komt nog steeds elke vrijdagavond bij Louis thuis een glas rot wein trinken.
Van Gaal is ook een echte Duitser in dat opzicht. ruim 82 miljoen kunnen met elkaar samenleven in dat land maar van Gaal weer nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee Van Gaal past daar niet omdat Duitsers nu eenmaal altijd gelijk willen hebben.
Iedere oud-speler spreekt vol respect over hem. Hij vergat geen verjaardag en zelfs de barjufrouw krijgt een bloemetje als ze jarig is. Binnen de spelersgroepen staat ie bekend om zijn geweldig goede sociale vaardigheden.quote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef Nico_Galijk het volgende:
T is een goede trainer maar een draak van een vent.
Dat heb ik inderdaad ook vaker gelezen/gehoord. HIj laat zich zo alleen (bijna) nooit zien buiten die groep.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere oud-speler spreekt vol respect over hem. Hij vergat geen verjaardag en zelfs de barjufrouw krijgt een bloemetje als ze jarig is. Binnen de spelersgroepen staat ie bekend om zijn geweldig goede sociale vaardigheden.
Dat is een act die hij opvoert. Toen het met AZ dat jaar zo slecht ging (het jaar voor het kampioenschap) had hij ook een grote mond, maar het zorgde wel voor rust bij de spelers. Dat is een beetje zijn doel over het algemeen.quote:Op zondag 7 november 2010 13:11 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook vaker gelezen/gehoord. HIj laat zich zo alleen (bijna) nooit zien buiten die groep.
Zoals ik al zei, aandacht op hem vestigen en zo druk van de spelers afhalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:17 schreef rubje het volgende:
Maar dat hoor je veel mensen zeggen. Hoe kan dat iemand professioneel dan zo anders is.
Hij heeft het toch niet nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |