quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Klaudias het volgende:
Het Duitse doelpunt was voor de voetbalclub een ramp. (7)
Tornado is goed!quote:
Mooie gedachtegangquote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef trui het volgende:
ok, even wat vrije associaties
koekje, deeg?
haard, goud waard?
sigaar, doos?
hand, boezem?
klokje, thuis?
van alle markten thuis?
koude kermis thuis
of misschien moet het meer richting de betekenis van vertrouwd, of zelf?
hmm, iets je eigen maken is het leren / kunnen. dus als het je al eigen is, kun je het. is het:
onder de knie?
dat is een trommel (lees ik in het puzzelwoordenboekquote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
En dat deel van een schip dan?
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef trui het volgende:
hmm, iets je eigen maken is het leren / kunnen. dus als het je al eigen is, kun je het. is het:
onder de knie?
als de ander te lang wacht mag iemand anders het ook verzinnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is precies de bedoeling? Wie verzint ze? Degene die het raadde?
Okee. Er is er wel maximaal één tegelijk dus?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik had er toevallig eentje klaarliggen, dus heb 'm er maar ingegooid. Het gaat hier niet zo strak.
In principe wel, wordt anders een beetje onoverzichtelijk. Het is hier wat minder strak georganiseerd als in de AKQquote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Okee. Er is er wel maximaal één tegelijk dus?
bijna ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Naschrift? Het is volgens mij iets met 'schrift'.
ik heb het twee keer neer gezet omdat een afschrift ook een kopie isquote:
Of iemand die op afleen koopt, toch? Maar ik gok eerder op een verbastering van Potverdorriequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Klaudias het volgende:
Poffer?
is dat de broer van een nazzelaar?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef Auti het volgende:
Maar ik gok eerder op een verbastering van Potverdorie
Bellenvat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef Smurfin het volgende:
Volgens haar was de chemie er al voor de borrel (9)
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Spaan een borrel? Nooooit van gehoord
ver genoeg in 'voltooid verleden tijd' variant. beetje flauw misschien maar ik vond 't ineens zo'n mooi cryptowoord, dat 'vergenoegd'.quote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef Klaudias het volgende:
ik snap het niet ... hoe verklaar je dan die "tijd"
Ah oké. Gelukkig maar.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef trui het volgende:
omdat ik geen idee heb en dit in elk geval niet het goede antwoord was.verder alles OK hoor!
Onthoudingquote:Op maandag 8 november 2010 13:12 schreef trui het volgende:
train hiermee je geheugen terwijl je niets doet! (10)
Doe niet zo zuur, zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom, geef de eerste en laatste letter, en wordt het dan nog niet geraden, volgende cryptogram. Je kunt niet dagen bezig blijven met één cryptogram
En nog meer zurigheid!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
ACJazz, jouw cryptogrammen duren soms dáágen. En je vindt dat geweldig volgens mij.
Ik niet.
Maar daar schrijf je toch niet mee? Tenminste....quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:34 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Is helaas 15 letters.
Lichaamssappen geef ik meer kans.![]()
Maar met een pen wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Maar daar schrijf je toch niet mee? Tenminste....
Nope, sperma is kloten inkt en sappen uit een vagina maken onleesbare vlekken op een pagina. Maar de vraag was "schrijven over" lichaamssap doe je met een pen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:51 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Maar daar schrijf je toch niet mee? Tenminste....
Ja oke, maar hij begint met, 'Hiermee', toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, sperma is kloten inkt en sappen uit een vagina maken onleesbare vlekken op een pagina. Maar de vraag was "schrijven over" lichaamssap doe je met een pen.
Hiermee = penquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:13 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ja oke, maar hij begint met, 'Hiermee', toch?
Ah ja, het kwartje valt, ik moet ook niet zoveel rokenquote:
Mooi antwoord. Het klopt helemaal.quote:
Volgens mij is het helemaal geen woordquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef trui het volgende:
[..]
wel leuk gevonden! al weet ik niet of het een heus woord is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |