quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pff ik hoef niet eens meer langs te komen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Ow, ik zie dat we al meer dan 30 minuten niet over kinderen hebben gepraat.
{insert trots OUD-verhaaltje met pics}
En daar moet je ook nooit gaan kijken. Sommigen lopen er gillend weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:22 schreef Mark het volgende:
Ooit wat pics van de oudste in Hools geplaatst, nog nooit in OUD geweest voor zover ik me kan herinneren
Beter van nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Ow, ik zie dat we al meer dan 30 minuten niet over kinderen hebben gepraat.
{insert trots OUD-verhaaltje met pics}
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En daar moet je ook nooit gaan kijken. Sommigen lopen er gillend weg.
Ik moest gewoon naar mijn tentamens komen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu al wakker? Of heb je helemaal niet geslapen?
Hier. Mijn PR hier wordt door anderen gedaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hier of op de PR-afdeling??
Hoe ging je toets? :p
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hier. Mijn PR hier wordt door anderen gedaan
Grumpy!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moest gewoon naar mijn tentamens komen hoorHet zal hun een worst wezen hoeveel ik geslapen heb.
Één van de twee ging gelukkig heel goed. die ander... ew.
Ik heb liever dat je de dingen van mijn persoonlijke profiel niet hier zet. Details over mijzelf zoals de baan zijn nog tot daar aan toe, maar dit gaat me een beetje ver. En alle uitleg over dat evenement staat gewoon op de facebook paginaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grumpy!![]()
Maar euh.... Wat is dat win-a-date iets?
Sorry hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de dingen van mijn persoonlijke profiel niet hier zet. Details over mijzelf zoals de baan zijn nog tot daar aan toe, maar dit gaat me een beetje ver. En alle uitleg over dat evenement staat gewoon op de facebook pagina
Blijkbaar......quote:
Morgen werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |