Als ik je een tip mag geven: kinderen zijn een babe-magnet. Leen een kleintje van een kennis, ga ermee boodschappen doen, en geloof me: je hebt enorm aanspraakquote:Op woensdag 3 november 2010 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
Daarover gesproken: vanmiddag even het zwembad in gesprongen. Welgeteld 1 vrouw en ongeveer 30 gasten. Dat schiet natuurlijk ook niet op
Voortaan maar weer gewoon de avond sessie meepakken waar de verhouding zo op 50/50 zit.
nicequote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date heb
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Diaan! Wat dacht je van deze auto? Heeft achterdeuren, schappelijk geprijsd en nog een leuke kleur ook!
Leuk!!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date heb
Leuke kleur : bij de omschrijving staat witquote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Diaan! Wat dacht je van deze auto? Heeft achterdeuren, schappelijk geprijsd en nog een leuke kleur ook!
Ik hoef geen aanspraak van vrouwen die kinderen leuk vinden. Straks trap ik zelf ook nog in die valquote:Op donderdag 4 november 2010 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: kinderen zijn een babe-magnet. Leen een kleintje van een kennis, ga ermee boodschappen doen, en geloof me: je hebt enorm aanspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan Cobra als luchtvaartdeskundige misschien daar meer over kunnen zeggenNobody expects the Spanish Inquisition!
Ja, maar naast de leuke jonge meiden heb je ook een hoop oma's die op je afkomenquote:Op donderdag 4 november 2010 08:35 schreef iamredleader het volgende:
Als ik je een tip mag geven: kinderen zijn een babe-magnet. Leen een kleintje van een kennis, ga ermee boodschappen doen, en geloof me: je hebt enorm aanspraak
Elk nadeel heeft een voordeelquote:Op donderdag 4 november 2010 09:26 schreef Mark het volgende:
Ja, maar naast de leuke jonge meiden heb je ook een hoop oma's die op je afkomen
Dat zijn de ergste kinderenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:07 schreef iamredleader het volgende:
Jair trekt gewoon heel veel aandacht
Ik bemoei me er niet mee zolang het over kinderen gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ging over vrouwen in een zwembad en daten, waarom hebben we het dan nu weer over kinderen![]()
Allemaal de schuld van Red, die begon erover...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ging over vrouwen in een zwembad en daten, waarom hebben we het dan nu weer over kinderen![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
Allemaal de schuld van Red, die begon erover...
geen gesmolten ET's iddquote:Op donderdag 4 november 2010 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, geen plaatjes van zogenaam schattige kinderen!
Ik durf wel, maar wacht wel tot pagina 2quote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef CaLeX het volgende:
Als we het dan toch over kinderen hebben, wie durft het eerste plaatje te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |