quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
leuk om te zien, smaakte het wel zo vroeg?
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het evenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het rookverbod wordt gedeeltelijk weer teruggedraaid, voor café's zonder personeel en met een vloeroppervlak van 70 vierkante meter of minder. Ik voorzie een hoop trucs, ingewikkeld gedoe en chaos.
Jij zit op zaterdagavond met je snuggy op de bank natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het even
Correctie: in naam van de Nederlandse economie hoop ik dat men er stevig doorpaft.
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, ik begin nu toch een ouwe lul te worden; kom zelden meer in de kroeg. Dus of ze daar nu roken of niet is mij om het even
Correctie: in naam van de Nederlandse economie hoop ik dat men er stevig doorpaft.
Hier in de regio negeren de kroegen het rookverbod redelijk massaal hoor, maar dat is bij jou dus niet het geval?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.
Nee, hier gaat het redelijk goed eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier in de regio negeren de kroegen het rookverbod redelijk massaal hoor, maar dat is bij jou dus niet het geval?
Jij snapt het. Eredivisie live aan, en om 23:00 lekker tukken.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij zit op zaterdagavond met je snuggy op de bank natuurlijk
Als ik me nou registreer als zelfstandige, en mezelf verhuur tegen een x uurtarief aan kleine cafés waar gerookt mag worden, omzeil je zo de wet misschien?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het zorgt voor onnodige onduidelijkheid: of in alle café's roken, of nergens. Nu krijg je café's die net iets te groot zijn om klein café te heten die bezwaar gaan maken, gezeur over wat nu precies de eigenaar is en wat personeel (wat doe je als een eigenaar zijn klanten een deel van het bedrijf geeft op voorwaarde dat ze het bij uitdiensttreding weer terug geven), mensen die normaal naar café's gaan waar wel gerookt mag worden, daar gewend aan raken en ook in andere café's weer gaan roken enz. enz. Terwijl volgens mij iedereen ondertussen aardig gewend is geraakt aan niet roken in café's, rookhokken en even naar buiten gaan. Dat helpen ze zo in een keer om zeep.
je bent een soort vrijgezelle IARLquote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij snapt het. Eredivisie live aan, en om 23:00 lekker tukken.
Daarover gesproken: vanmiddag even het zwembad in gesprongen. Welgeteld 1 vrouw en ongeveer 30 gasten. Dat schiet natuurlijk ook niet opquote:Op woensdag 3 november 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je bent een soort vrijgezelle IARL
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date hebquote:Op woensdag 3 november 2010 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarover gesproken: vanmiddag even het zwembad in gesprongen. Welgeteld 1 vrouw en ongeveer 30 gasten. Dat schiet natuurlijk ook niet op
Voortaan maar weer gewoon de avond sessie meepakken waar de verhouding zo op 50/50 zit.
Nice!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik geloof dat ik vrijdag een date heb
Ja, terwijl je na een succesvolle date toch geen doe het zelver bentquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nice!
Opgepikt in de bouwmarkt bij het inkopen van klusmaterialen?
Klik net trouwens je verbouw topic nog even aan na er heel lang niet meer gekeken te hebben, twee dingen werden mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, terwijl je na een succesvolle date toch geen doe het zelver bent
1) dank jequote:Op woensdag 3 november 2010 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klik net trouwens je verbouw topic nog even aan na er heel lang niet meer gekeken te hebben, twee dingen werden mij wel duidelijk.
1) respect dat je zo'n onderneming aan gaat
2) zelf ga ik als het ook maar even kan nooit van mijn leven een woning betrekken waar ik nog veel aan moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |