Dat heb je goed gedachtquote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
En iets zegt me dat Diaan wel langer had willen slapen.

En hij valt zo zeker weer in slaap?quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedacht
Ik vind 6 uur wakker worden toch echt te vroeg. Ik heb Lennon nog bij ons in bed genomen: huilen, toen tv aan, na 10 minuten spelen en huilen. Toen maar naar beneden en nu met deken op de bank. En Lennon zit tv te kijken.

Nee hij is uitgebreid tv aan het kijken en staat er nu zelfs voor. Die gaat pas weer tegen half 11/11 uur slapen, denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hij valt zo zeker weer in slaap?

quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij is uitgebreid tv aan het kijken en staat er nu zelfs voor. Die gaat pas weer tegen half 11/11 uur slapen, denk ik.
Nou ja, ik ben wel mooi op tijd voor de voetbalwedstrijd van Twan die om 9 uur begint.

Arme jij.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij is zelfs aan het dansen nu... hij is wel uitgeslapen...

Ik zal je wel mentaal ondersteunen.quote:

Thnx. Vooralsnog lang leve de tvquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal je wel mentaal ondersteunen.
 Zo maar even brood maken voor de kleine man en daarna douchen, aankleden en naar voetbal. Ik laat Lennon thuis bij Peace denk ik.
 Zo maar even brood maken voor de kleine man en daarna douchen, aankleden en naar voetbal. Ik laat Lennon thuis bij Peace denk ik.

En ik ga even een bakkie halen. Jij ook één?quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Vooralsnog lang leve de tvZo maar even brood maken voor de kleine man en daarna douchen, aankleden en naar voetbal. Ik laat Lennon thuis bij Peace denk ik.

Moguhquote:Op zaterdag 6 november 2010 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MM.
En iets zegt me dat Diaan wel langer had willen slapen.

Wat let je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moguh
Ik herken het gevoel van langer willen slapen

Een huis dat af moet en een collega die daarom over een kwartier voor de deur staatquote:

Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, en indirect is het bij mij ook eigen keus...

Ik ben het alleen niet echt gewend van Lennon dat hij zo vroeg wakker is...quote:

quote:
 Het komt nog wel goed met mij.
 Het komt nog wel goed met mij.  

Ach, dat soort dingen wil ik wel eens vergeten.quote:

Bouwsequote:Op zaterdag 6 november 2010 07:55 schreef TradeMarkie het volgende:
voetbal en werk ze, ik ben er weer vandoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |