1 x regen, 1 x douchen,quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook weekend
Morgenvroeg weer naar voetbal, 's middag boodschappen doen, even naar de stad en dan naar mn ouders. Zondag hebben we niets...
En ik ben vandaag 4x nat geworden.

Dus je bent een blokkie om gaan doen tijdens je lunchpauze?quote:

Gezien de vooruitzichten ben ik blij dat de bezuinigingen mbt de dienst auto's komend weekeind niet ingaat.quote:

quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
En wat nazorg voor C4 : http://totallycoolpix.com/2010/11/female-soldiers/

Nee, vanuit het station naar mijn ouders op de fiets, daar gegeten en toen weer op de fiets naar huis. En vanmorgen eerst Lennon naar mn ouders brengen en daarna naar het station..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je bent een blokkie om gaan doen tijdens je lunchpauze?

ik zat vanavond weer eens in een kroeg waar gerookt moet/mag worden. Het blijft wennen. Vond het wel prettig die rookloze kroegen. Stink nu weer naar een volle asbakquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo en ik kunnen weer samen een saffie doen.
Ik heb dat best gemist.

Dat blijft een nadeel idd, alles kan na een uur in zo'n kroeg de was in. Toch vind ik dat het er bij hoort in de kroeg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zat vanavond weer eens in een kroeg waar gerookt moet/mag worden. Het blijft wennen. Vond het wel prettig die rookloze kroegen. Stink nu weer naar een volle asbak

Er zijn heel veel mensen die roken. Bij het uitgaan/kroeg hangen willen ze graag een sigaret roken. In een café moet dat kunnen vind ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Waarom hoort het erbij? Omdat je vroeger ook rookte in de kroeg?
 ) precies 10 jaar geleden gestopt met roken.
 ) precies 10 jaar geleden gestopt met roken.

Scheelt je weer een glas Lagavulin aanschaffen, nu kan je aan je kleding ruiken...quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zat vanavond weer eens in een kroeg waar gerookt moet/mag worden. Het blijft wennen. Vond het wel prettig die rookloze kroegen. Stink nu weer naar een volle asbak

Was niet mijn ideequote:Op zaterdag 6 november 2010 05:07 schreef MadMaster het volgende:
Gaat het hier nu weer over roken?
Live and let live, die and let die...

Ik rook nu 30 jaar lang en gelukkig, ook hier in de USA...quote:Op zaterdag 6 november 2010 05:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Was niet mijn idee
Toevallig wel mijn 2de lustrum niet meer roken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |