Je bent geweldig!quote:Op maandag 8 november 2010 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zal even aan mijn huisgenoot vragen, die heeft contacten in de fietsenwereld...
quote:TILBURG - Interim-directeur Paul Bottelier heeft zijn functie bij Willem II per direct neergelegd. Dat meldde de Tilburgse eredivisieclub maandag. Bottelier moet op zeer dringend doktersadvies minstens vier weken rust houden.
Nope... Krijg morgen een PS3 pasquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Keuzer het volgende:
*Ga zodadelijk naar de Saturn wie nog meer?*
Istie zo laat nog open? Het was sowieso druk bij de service points van de Saturn vanmiddag.. weird.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Keuzer het volgende:
*Ga zodadelijk naar de Saturn wie nog meer?*
Hahahquote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Guard het volgende:
mijn ps3 is mediacenter, ik heb er geloof ik 1 minuut op gegamed in totaal
Is nacht release van Call Of Duty Black Ops (nieuw spel op de meeste platformen)quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Istie zo laat nog open? Het was sowieso druk bij de service points van de Saturn vanmiddag.. weird. .
Ik heb specifiek voor de PS3 gekozen omdat je dan ook meteen een bluray-spelert hebtquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah. Ik heb zo'n mediaplayer gekregen voor m'n verjaardag, echt een ideaal ding
.
Dank u!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef krioro het volgende:
Laat, maar alsnog gefeliciteerd Tommy, en beterschap.
Ach,een beetje windquote:Op donderdag 11 november 2010 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
Iedereen al klaar voor de storm ?
Hier alles al aan zware kettingen vast gelegd
Laat de storm maar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |