Dat is leuk jaquote:Op donderdag 25 november 2010 09:36 schreef Guard het volgende:
Morgen wel leuke plannen, dan ga ik mijn iPad halen
heb er echt totaal niks mee met een ipad.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is leuk ja. Ik wil eigenlijk wachten tot er een leuke niet-apple variant is maar aan de andere kant is het zo'n enorm leuk hebbeding
Ik zie mezelf wel lekker in bed\ op de bank en onderweg ipadden.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb er echt totaal niks mee met een ipad.
zie er ook niet echt het nut van in
-niks zeggen, geen slechte grap maken, beheers jezelf, niks zeggen, kom op, je kunt het, niks zeggen, geen puberale opmerking, controle controle controle -quote:
Goh uitgebreide dienstverlening bij de dierenartsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel lekker in bed\ op de bank en onderweg ipadden.
Ik ben net terug van de dierenarts met een geschoren poes
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Goh uitgebreide dienstverlening bij de dierenarts
Waarom? Wat voor grap kun je dan maken?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
-niks zeggen, geen slechte grap maken, beheers jezelf, niks zeggen, kom op, je kunt het, niks zeggen, geen puberale opmerking, controle controle controle -
Hij roelt!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:43 schreef Guard het volgende:
hehehe, ik weet het, ik ben nooit zo'n voorstander (geweest) van Apple spullen, maar deze wil ik wel hebben
Maar het is wel de laatste gadget de komende tijd... krijg een nieuwe keuken in december en dan is de spaarpot voorlopig wel leeg...
+1quote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef aardappel het volgende:
[..]
-niks zeggen, geen slechte grap maken, beheers jezelf, niks zeggen, kom op, je kunt het, niks zeggen, geen puberale opmerking, controle controle controle -
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mag dan wel als TT voor 213 de kale poes van Ophelia?
Vandaar dat ik het niet kon vindenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Schat je bedoelt STA, SES is bij de buren op 35.
Ik zeg doen...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wtf hahahaquote:Duitser metselt zichzelf in
JENA - Een Duitse gepensioneerde die de ingang van een kelder wilde dichtmetselen, heeft daarbij zichzelf opgesloten.
Pas toen zijn metselwerk klaar was, besefte hij zijn fout, zei een woordvoerder van de politie donderdag. De politie noemde de fout ''behoorlijk stom''.
Toen de man zijn fout had ingezien, had hij eerst enkele dagen in de kelder doorgebracht. Toen besloot hij een muur door te breken. Hij spaarde daarbij zijn zelfgemetselde muur, maar koos ervoor de muur naar de buren door te breken. Hij had toch al een tijdje ruzie met hen.
Toen de buren steeds harde boorgeluiden hoorden in de kelder, belden ze de politie. De agenten stonden de bejaarde al op te wachten, toen hij door de doorgebroken keldermuur stapte. De politie stelt een onderzoek in.
ik ben voorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |